• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    NIXIMOR: mám rád přejíždění po neupravených okrajích silnice,kdy se ostatní auta plazej uprostřed silnice v prokluzu :D
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    NIXIMOR: No tak vidíš. A mě tady ňáký frajeři obviňovali málem z obecnýho ohrožení, když mě srala nějaká paní, že se na sněhu tak courala se Subaru, až jsem jí s mojí Microu musel předjet. Asi nevěděla, jak se s tím má jezdit.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Nejlepsi zazitek poslednich dni - predjizdet Oktavku plazici se 30 u krajnice v 90 :) A vsechny kruhace projizdet ve smyku, ostrejsi zatacky taky :) A pak jizda po zasnezeny neupraveny asfaltce do prudkyho stoupani, kdy si nehrablo ani jedno kolo, zatimco predokolka to sice vyjela, ale permanentne v prokluzu... (otazka co by delala kdyby musela v pulce zastavit) k nezaplaceni :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    ďábel v lese, dnes opět nezklamal hladký průjezd čerstvou nadílkou 30-40 čísel (na fotce lesní úsek kde je míň)
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: mám benzínovej dvoulitr s CVT, AWD u toho vypadá trochu jinak, než popisujou (procházel jsem i tu příručku, co maj na českým webu, ale moc chytrej z toho nejsem), mám tam režimy Eco (předek + automaticky zadek při prokluzu, hádám ekvivalent škodovek ;-]), Auto (jestli se nepletu 50:50 s nějakou variabilitou) a Lock (tj. natvrdo 50:50). To CVT má navíc stupeň L, čili redukci.

    Jde o pofacelifovej modelovej rok 2016, koupenej v listopadu 2015.

    Většinou to mám na Auto, někde na horách, na sněhu a pod. používám Lock. Proč tam je Eco mi neni jasný, ve spotřebě nepozoruju oproti režiu Auto žádnej rozdíl. Obecně vzato při mém stylu jízdy se to elý chová hodně podobně jako Forester, se kterýma jsem jezdil osm let před Outlanderem, takže to byl bezbolestný přechod, navíc jsem šel z nafty k benzínu a na to CVT si nemůžu stěžovat, fofrklacek už asi nikdy. :-]
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Mě ten Focus taky přišel dříve docela příjemnej na ježdění :)

    CROSS: koukám tady na toho Outlandera vypadá to docela zajímavě.. Máš přesně tohle AWD?
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    EXCITE: mam tuseni .. kdyz jsem sedel v toyote auris (i na suchu a holu ..) :)
    SPM
    SPM --- ---
    EXCITE: vim :-) Žena má doma Octavii, jakkoliv to auto nemám rád, tak z ryze uživatelskýho hlediska mi to dřív, když jsem tim i víc jezdil, přišlo jako celkem v pohodě normální auto. Pak jsem to někdy před Vánocema musel řídit, po tom co jsem několik měsíců strávil v Outbacku a nechápal jsem, jak s tim ty lidi můžou jezdit. Takový divný, mdlý řízení, nevýrazný... a to tenkrát jenom pršelo, žádnej sníh, mráz, led.
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: no tak tříválec asi v dílně nemaj, ale o downsizingu na Aktuálně něco psali...
    EXCITE: tak taky přesedlat do Focusu by mě ani nenapadlo, jezdim Outlanderem, ale placatej motor bych radši.
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    CROSS: Byl jsem teď nucen 2 dny jezdit ženy Focusem na těch sračkách,co jsou na silnicích a bylo to dost psychicky náročné :) Víš jak jsem si odechl,když jsem seděl zpátky ve Foresteru? :)
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: furt o něco lepší, než kdyby ti chtěli prodat litrovej tříválec s turbem a ještě řikali, že na jízdní vlastnosti pečou, protože nikoho nezajímají :-)
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: nechtěj růst a nechtěj mi v Evropě prodat Exigu... loajalita má svoje meze. ;-]
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    CUBEECHECK: blbej dotaz, ale na olej jsi koukal?
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: jj rozumim ti :)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    SPM: No zrcatko jsem prave nevyresil, pokud se nepocita omotani gafou :-D budu resit az po motoru.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    HONZAF: Pro me je hlavni to, ze to predtim neklepalo a hned potom to klepat zacalo, takze normální to urcite neni. No nic, obvolam vse mozne a uvidim.

    Dikes
    SPM
    SPM --- ---
    Pak je nějakej známej vrakáč subatech. Nebo klasicky sledovat bazoš, kdy se tam najde nějaká rozstřelená na ND...

    o zrcátku bych snad radši ani nemluvil. Na H6 mi samo od sebe ruplo včera sklo... Měl jsem štěstí, takže zrcátko už jsem sehnal (jenom teda jsem byl odrazován od toho měnit jenom sklo a vyměnit radši celé zrcátko... akorát že mi pak nesedí barva), ale jinak tohle shánět je taky dobrá sranda, protože nějakého japonského intelektuála napadlo, že H6kám udělají jiná zrcátka, takže ty z Outbacku 2.5 tam nepasují...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    HONZAF: Je to přímo na Kladně, je to tohle: http://www.subaru-kladno.cz/ taky jsem tam něco bral, má dobrý ceny a spoustu dílů.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: subaru vrakac je nekde u kladna .. nejakej p. vrtiska nebo tak nejak. posilal jsem mu svoji predchozi imprezu .. :(
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: nemelo by se to radit ve vyssich otackach jen z toho duvodu aby motor nevyletel pres omezovac. nic vic. a co jsem s klepanim trosku googlil, tak mi prislo ze jsem cetl nazory ze je to normalni .. (ale moje 2.0R to teda nedelala a u wrx o tom taky nevim ..)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    HONZAF: zkusim,diky. jestli to tam nebude prilis drahe tak to tam asi odvezu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam