• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: no tak tříválec asi v dílně nemaj, ale o downsizingu na Aktuálně něco psali...
    EXCITE: tak taky přesedlat do Focusu by mě ani nenapadlo, jezdim Outlanderem, ale placatej motor bych radši.
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: furt o něco lepší, než kdyby ti chtěli prodat litrovej tříválec s turbem a ještě řikali, že na jízdní vlastnosti pečou, protože nikoho nezajímají :-)
    CROSS
    CROSS --- ---
    EXCITE: nechtěj růst a nechtěj mi v Evropě prodat Exigu... loajalita má svoje meze. ;-]
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    CUBEECHECK: blbej dotaz, ale na olej jsi koukal?
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: jj rozumim ti :)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    SPM: No zrcatko jsem prave nevyresil, pokud se nepocita omotani gafou :-D budu resit az po motoru.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    HONZAF: Pro me je hlavni to, ze to predtim neklepalo a hned potom to klepat zacalo, takze normální to urcite neni. No nic, obvolam vse mozne a uvidim.

    Dikes
    SPM
    SPM --- ---
    Pak je nějakej známej vrakáč subatech. Nebo klasicky sledovat bazoš, kdy se tam najde nějaká rozstřelená na ND...

    o zrcátku bych snad radši ani nemluvil. Na H6 mi samo od sebe ruplo včera sklo... Měl jsem štěstí, takže zrcátko už jsem sehnal (jenom teda jsem byl odrazován od toho měnit jenom sklo a vyměnit radši celé zrcátko... akorát že mi pak nesedí barva), ale jinak tohle shánět je taky dobrá sranda, protože nějakého japonského intelektuála napadlo, že H6kám udělají jiná zrcátka, takže ty z Outbacku 2.5 tam nepasují...
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    HONZAF: Je to přímo na Kladně, je to tohle: http://www.subaru-kladno.cz/ taky jsem tam něco bral, má dobrý ceny a spoustu dílů.
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: subaru vrakac je nekde u kladna .. nejakej p. vrtiska nebo tak nejak. posilal jsem mu svoji predchozi imprezu .. :(
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: nemelo by se to radit ve vyssich otackach jen z toho duvodu aby motor nevyletel pres omezovac. nic vic. a co jsem s klepanim trosku googlil, tak mi prislo ze jsem cetl nazory ze je to normalni .. (ale moje 2.0R to teda nedelala a u wrx o tom taky nevim ..)
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    HONZAF: zkusim,diky. jestli to tam nebude prilis drahe tak to tam asi odvezu.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    SPM: Za jizdy jo, ale nemelo by se to radit ve vyssich otackach.

    Ja nevim jiste jestli je zarazeni redukce ve vyssi rychlosti a otackach kauzalni pricina problemu, ale vzhledem k tomu, ze uz to z meho pohledu vic korelovat nemuze, tak bych se to nebal tvrdit :-)

    Mozna ze jezdi, ale na vrakacich jich moc neni (kdyz sem shanel zrcatko tak nebylo), coz je to co me zajima:-)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    CUBEECHECK: zavolej do awd? mam s nimi velmi dobrou zkusenost.
    SPM
    SPM --- ---
    CUBEECHECK: Nechci kecat, ale rychlý zařazení tomu motoru nic moc extra neudělá... tedy když to tam prásknu rychle jak prase, tak asi spousta věcí včetně převodovky nebude happy, ale nemyslím si, že by z toho měl začít klepat motor. Ten dokud se nepřetočí, tak ty otáčky alespoň krátkodobě musí dávat :-) Jinak redukce se u Subaru dá v pohodě za jízdy řadit. Je spousta lidí, co to tam za jízdy normálně dává (zvlášť, když tahají vlek, atd.) a vadit by to nemělo (narozdíl třeba od offroadů, kde to dost často za jízdy nejde).

    No, nejezdit k Freyovi se dá obecně doporučit :-) Mně přišlo, že těch slabších imprez zas tak málo nebylo... Naopak moc neubývají, protože se všeobecně říká, že to nejede a všichni pak koukaj po dvoulitrech :-D
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    SPM: no mel zarazeno za 4 a pak to tam prasknul, do cervenyho nevim jestli to vylitlo, ale zarvalo to teda ukrutne, tak si myslim, ze vadil ten rychlej rozdil otacek, mozna uz byla ta klikovka trochu načatá, kdo vi...

    Zatim jsem nenasel jednoznacnou odpoved na to, jak moc vadi radit to ve vyssich rychlostech, ale obecne se to nedoporucovalo, spis to mít zarazene uz od rozjezdu.

    Mam ji 2 roky, od tech 96 tisic, po koupi jsem delal rozvody, a predtim byla servisovana jen u Freye a ja sem druhej majitel, takze v servisni knizce mam prubezne servisy se zapisy poctu km. Ja nejsem zadnej specialista, ale pusobilo to na me duveryhodne.

    Najel sem s tim asi 40 a zatim sem delal jen beznej servis, takze bych rekl, ze stav je ok.

    Porizovacka byla 150, 30 pak za rozvody (k Freyovi uz na rozvody ani nic jineho nejedu :-) Pochybuju, ze bych to s tim klepanim prodal za vic nez 40-50, tezko rict, takze mi zatim porad vychazi vyhodneji to opravit, i kdyz ucet mi zaplace.

    Holt obvolam vrakace a zkusim splasit motor za dobrou cenu (coz muze byt potiz, 1,5 moc neni). Kdyz to nevyjde, budu v tom za 50 tak jako tak :-)
    SPM
    SPM --- ---
    CUBEECHECK: tyve, co s tim dělal? Jsem teda redukci ještě neměl, ale mělo by to pořád hodit menší otáčky, než nižší kvalt. To to tam musel rvát už v červenym poli, ne?

    Jinak když jsem řešil ty svoje lapálie, tak čistě výměna motoru za jiný kus bylo, nechci kecat, ale snad nějak za bůra. U H6, ale co se týče složitosti tohohle, tak na motoru asi nezáleží. Faktem je, že když ten motor otevřeš a začne se hledat co se tam přidřelo, tak v tom za to pade budeš nejspíš minimálně taky... 136k km je celkem málo, pokud znáš nějak historii toho auta, nesere se a chtěl sis ho nějakou delší dobu ještě nechat, tak by to za to asi i stálo.
    CUBEECHECK
    CUBEECHECK --- ---
    zdravím, mam Imprezu 1.5R a chtel bych vas poprosit o radu.

    Bohuzel jsem nepoucitelnej a nechal jsem ridit brachu, kterej si z niceho nic v kilu pri predjizdeni chtel pomoct redukci, motor samozrejme priserne zarval, hned po nem o neco mene priserne i ja :-)

    Od te doby v motoru neco klepe, daval jsem to do servisu, kde teda Subiny delaj jen okrajove, hlavne tam maji starsi Lancie, ale kolega mi ho doporucoval jako peclivyho a ferovyho člověka a borec říkal, ze to muzou byt bud pisty nebo klikova hridel, podle zvuku pry spis klikovka.

    nejvic to klepe kdyz nekde nad 3000 otackama pustim plyn (i na volnobeh) a pri studenym startu,nemeli jste to nekdo?

    Mechanik rikal, ze nejlevnejsi reseni bude sehnat na vrakaci motor a vymenit to, ale stejne v tom budu tak za 50.

    A moje dotazy:

    Mate nekdo zkusenost s podobnym problemem?

    Na kolik cca vyjde motor a jeho vymena (přehodí mi rozvody, byly delane pred 36000)?

    Ma cenu to delat nebo to mam prodat na nahradni dily a koupit neco jineho? Je to 2007 rok, 136000 nalitano, rozvody delane ve 100000.

    Predem moc diky za rady i nazory
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    AWD na noční jízdě...doufám, že ještě nasněží, chystám se natočit i něco z venku...
    https://www.facebook.com/awdsubaru/videos/vb.100817393328360/1203635443046544/?type=2&theater
    SPM
    SPM --- ---
    A já se přidávám do klubu mlhovkářů... Dneska jsem to ocákal wapkou a od té doby mi taknějak trvale svítí přední mlhovky. Zapalování vypnuto, přepínače světel vypnuty, ikdyž od nich vytáhnu pojistku, furt to svítí. Když se odpojila a znovu připojila baterka, tak se to chvíli chovalo normálně, ale než jsem to zavřel a zamknul, tak se zase rozsvítily. Asi tu neni někdo, kdo má v merku elektrický schéma světel u OTB II, co? Protože ať vymýšlím co vymýšlím, tak se prostě nemůžu dobrat k tomu, jak to může svítit, když vytáhnu pojistku.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam