• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    PEDRO: Tak pokud si to za ty zbyle dve tretiny zvladnes udelat sam .)
    Zrovna na tomto setrit mi neprijde dobry napad, pokud se to podela, melo by to byt v zaruce (alespon tady na NZ to tak je). Vim ale ze 4PTO mel nejake trable kdyz mu delali rozvody na Impreze v Subaru..
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    AXTHEB: snazim se dostat na lepsi nabidky nez sumy kolem 20k, kdyz komplet sada stoji tretinu
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    PEDRO: AWD.cz
    PEDRO
    PEDRO --- ---
    kam vzit v Praze a okoli Forestra SG5 na vymenu rozvodu? Nerad bych za to nechaval majlant
    WACLOSH
    WACLOSH --- ---
    WIROZA: Subazda 3 STI
    WIROZA
    WIROZA --- ---
    Dneska jsem potkal Subazdu.

    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    CROSS: Ja!!! :)
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    BOB_GALLOWS: ja v tom 3l6 outbacku s CVT jel, a bylo to hezky svezeni.. :)
    SPM
    SPM --- ---
    Mně se hlavně na tom automatu s HDM líbí, jak se s tím dá jet úplně plynule libovolnou rychlostí aniž by to jakkoliv tomu ústrojí vadilo. Typicky když s tím jedu po nějaké rozflákané polní cestě, tak se můžu hýbat klidně krokem jak potřebuju, aniž bych musel pálit spojku a podobně.
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    CROSS: já nikdy automat nechtěl, teď mám CVT v Levorgu a sem spokojenej víc než bych čekal, v zimě se dá jet do zatáčky dveřma napřed a když to hodíš do toho sport režimu i nějakej zvuk to má:)
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: on by je měl imho držet i při sešlápnutým plynu - jenom pro změnu to vytočí do otáček, kde je největší výkon a drží ty. Což je z hlediska akcelerace samozřejmě taky výhoda. Jenom se potom z motoru line konstantní zvuk, což se lidem nelíbí.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Děláš jako by nešlo lítat bokem s automatem :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: konstantní otáčky to drží, když se nešlape na plyn, já v tom vidim jenom výhodu. Na plyn to samo reaguje, pak je asi otázka každýho výrobce, jak je to nastavený. No a že je to super na běžný ježdění po městě nebo v hustým provozu, to je jasný. Taky jsem to nikdy neplánoval (v prvním Foresteru jsem měl klasiku 5MT s redukcí, v druhým, naftovým, 6MT), ale zvykl jsem si asi tak za jeden den :-] a k manuálu už se asi nevrátim.

    Ono taky s příchodem hybridů ty manuály budou mizet rychlejc, než doteď, a upřímně kdo z nás (i když v tomhle klubu teda asi víc než obecně) potřebuje driftovat po šotolině cestou do práce nebo s dětma do školy. ;–]
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: já mám v automatu VTD, což víceméně je ještě stará dobrá mechanika :-) Ale ono celkově u motorů s tímhle výkonem na AWD ty MT moc nebyly. A jak jsem automat ani nikdy nechtěl, tak mi to v tomhle autě fakt celkem sedí. Ostatně skákat ranní kolonu s STI převodovkou a spojkou ve SpecB bych taky asi nechtěl :-)

    Co se týče CVT, tak IMHO jediná reálná výtka, co jsem na to slyšel, byla, že to nemá ten zvuk, protože to prostě by design drží konstantní otáčky.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Tyhle motorizace jsou primárně pro US trh, takže to si spíš stěžujme na americký řidiče, co o manuál nestojej.

    Jinak je to jejich CVT fakt taková tragédie? Neslyšim na něj zase tak moc stížností. A CVT co mám v Mitsubishi (je jiný, Subo má vlastní) mi přijde úplně v pohodě, takže bych to nezatracoval. Samo pro milovníky fofrklacku to neni argument. ;-]

    Nicméně je fakt, že s přechodem na automaty už ten AWD neni jen stará dobrá mechanika.
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: Nevim jak u Legacy, ale u OTB ty 3.6ky ze začátku byly s 5EAT. A ten manuál u H6ek byl vždycky docela dost rarita. Číselný výkony jsem neporovnával, ale u lidí, co to maj/měli s tím byla celkem spokojenost. A žralo to stejně :-)

    FWD nevim, ale generálně mě serou s tím, jak vymizelo VTD a všude cpou ten pitomý ATS...
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Hm, "pridali jsme 0.6 litru objemu, vykon a kroutak zustavaj. Jo a manual jsme zrusili, dali jsme k tomu jen tu CVT tragedii... Co dal sefe, udelat z toho FWD?" :)
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: 3.6 je nástupce po 3.0 180kW. Ale těžko říct, jestli se dělalo s tímhle motorem nějaký SpecB s MT (ono i těch 3.0 bylo v MT dost málo).
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Aaaaha, tak 3.6R je parametry analogie 3.0 H6, jen jeste o chlup tezsi zrejme a (asi temer) vyhradne automat.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Hehe, volant vpravo je pro Subaru orgigo reseni, naopak pro Evropy a US to museji predelavat :)) Takze proc ne? JDM neasi
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam