• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: Jestli chceš levnej provoz a 2WD, tak bych asi koukal spíš po jiný značce :-)
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    EXCITE: to by ani moc nevadilo ze je tam mrdnik. Spis jde o pomer celkové stav vs cena a levnej provoz. Jeste koukam ze delali 1.5 2wd
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SPM: Co je tam to R?
    Jinak motor 110Kw mám ve svým Foresteru s LPG taky, žádný problém..


    ZUBR: mě tedy přijde celkově dost ošuntělá.. mrdnik uvnitř auta nevěšt nic dobrého pro ostatní části auta..
    SPM
    SPM --- ---
    NIXIMOR: jestli ty výkony fakt sedí, tak motor by stejnej asi měl bejt (jinak byly 2.0 116, 118, 121kW a kdo ví co ještě). Ale u ojetýho auta podezřele levnýho s LPG v motoru, který to úplně nejlíp nedávaly, taky může být dost past.
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    Ten 2.0R 110kW bude to samy co mam v Legacy ne? Mam tam LPG od zacatku (montaz by subaru.cz u Coubala), vuli jsem nikdy nesteloval a po 236k km to porad jede, neklepe, neprojevuje se nijak divne.
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: konkrétně u Imprezy 2.0 92kW. Rokem výroby si jistej nejsem, trochu se bojim, že do téhle hatchové generace se už dávaly jenom tyhle novější motory, ale ruku do ohně bych za to nedal. Pak je ještě vhodnost a "vhodnost" na LPG - jedna věc, jestli to ten motor přežije nějakou dobu bez jeho destrukce (tohle většinou ty novější motory s proměnnym časováním zničí), druhá je pak kontrola a případné seřízení vůlí ventilů. U některejch motorů se to štelovalo šroubkem přímo na motoru a bylo to v pohodě. U jinejch na seštelování se musel motor vyndat ven z auta a měnily se tam podložky, takže sumárně to stálo docela balík peněz (byť v závislosti nájezdu / spotřebě se to pořád mohlo vyplatit). Tady si upřímně jistej nejsem, myslim že 2.0 92kW měla šroubek, ale zase bych za to nedal ruku do ohně. U 2.5 motorů v Outbacku se to nějak míchalo dle roku výroby (SOHC / DOHC), jeden byl ok, druhý měl tenhle problém.
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    SPM: po jaky motorizaci roku vyroby se koukat na lpg?
    SPM
    SPM --- ---
    ZUBR: tak hned první problém je LPG v Rkovym motoru - většinou to nekončí moc dobře...
    ZUBR
    ZUBR --- ---
    Našel jsem jednu imprezu přijde mi to podezřele levné https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=252068240&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
    Co tomu krom osklivyho laku muze být.?
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    AXTHEB: kdyz sem jeden ten plechac bouchnul, tak sem ho kupoval za 1500,-... to jak to vidis, je vec tvoje
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KODEXX: Pořád mi ta cena za plecháče a gumy na vyhození přijde absurdní :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    AXTHEB: tak priste vic koukej a neprud .)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KODEXX: Ok, máš pravdu, to tvoje jsou 16 a ty sou na sbazaru jenom obyčejný černý.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    AXTHEB: mas oci ne? nejsou
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    AXTHEB: uka bazar kde ty plechace prodavaj
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KODEXX: To máš kliku, že si kupec neprošel jiný bazary :)
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    AXTHEB: uz jsou pryc.. diky cau
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    KODEXX: Za šestku plecháče v ceně pod tři tisíce a zimáky olítaný tak, že jsou na sněhu k ničemu?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NIXIMOR: Dřív nebo později limituje světlá výška každého. A ten pařez nebyl vyšší než tráva, to se ti na lesní cestě může stát s čímkoliv.
    4PTO
    4PTO --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam