• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ROZCUCHANA: Asi ano, ale stejně to kup přes e-shop ať jim to v případě potíží můžeš hodit na hlavu
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    AXTHEB: Jde mi čistě jen o zjištění kódu té chyby.

    Takže tohle by mělo být v pohodě? (potřebuju něco kompatibilního s iOS)

    SIXTOL SX1 Autodiagnostika WiFi - iOS, Android, Windows - Diagnostika | Alza.cz
    https://m.alza.cz/auto/sixtol-sx1-autodiagnostika-wifi-ios-android-windows-d5498389.htm
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    ROZCUCHANA: Úplně k ničemu nebude žádná, pokud to nebude vadný kus. Čili buď kup dvě náhodné po stovce z Aliexpressu nebo za pětikilo od Caristy. Ale u Subaru víc než základní diagnostiku nečekej, no.
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    Můžete mi někdo poradit, kterou tu krabičku na diagnostiku si mám pořídit, aby fungovala na tu mojí Rézu z roku 2007? Díky!

    Koukala jsem u různých typů na recenze a vždycky se objevil někdo, komu nefungovala na nějaký typ auta. Tak abych nekoupila zrovna tu, která mi bude k ničemu.
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    LEHUOK: ta diskuse, na kterou odkazujes, je 13 let stara. Snad bude aktualnejsi toto: https://auto-mania.cz/...ravostrannym-rizenim-muzete-jiz-prihlasit-a-provozovat-i-v-ceske-republice/
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Mate nekdo zkusenosti s rizenim auta s cizi zeme "kolem sveta", a pripadnym prihlasenim?

    Uvazoval jsem ze bych si poslal auto do Vladivostoku, a pak s nim projel Rusko az do Cech, ale vzhledem k provostrannymu rizeni nevim nevim jak moc legalni by to bylo. No a dalsi varianta by byla si auto pak nechat v Cechach. Tady ale tvrdi ze s pravostrannym rizenim uz ma dnes clovek smulu https://www.autohificlub.cz/forum/5-vzkazy/180169-jak-prihlasit-auto-z-japonska
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Projizdka po odpolednim Aucklandu..
    Driving Spec B Subaru Legacy legacy around Auckland CBD
    https://www.youtube.com/watch?v=CBtbjd4YbBI&feature=youtu.be
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    kdyby měl náhodou někdo zájem tak zlaťák je na prodej

    [ OFFERINGNABÍZÍM: Subaru Outback 2.0D / Zlín / 120000 CZK ]
    SPM
    SPM --- ---
    Jinak teda k výkonům 1.6ek - mám teď půjčenou ze servisu jedničkovou kombi imprezu 1.6. Mrtvolnej je ten motor dost, to ne že ne, ale zase mi to nepřipadá horší, než dvoulitr v legacy :-D
    TROOP
    TROOP --- ---
    PRZZI: U Levorga je myslím jenom I a S, S# je pouze u STI
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SPM: pouze inteligent a sport, sport sharp nechali jen u levorga a sti myslím (možná ještě forestr XT?)
    SPM
    SPM --- ---
    FANDANGO: Asi by se to dalo změřit zrychlením. To nastavení režimu mění odezvu na plyn, ale když se dá na podlahu a počká se, tak by čas měl být +- stejný, pokud výkon nebude omezen. Ale musí to vyzkoušet někdo, kdo to má, já takový hypermagický fíčury v tom veteránu nemám :-D
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    FANDANGO: Co to používáš za appku?
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    TROOP: to určitě nevystartuješ, ten práh síly má "I" dál... později přeřazuje, ale při pedálu na podlaze si nemyslím že dává reálně menší výkon. alespoň u Levorgu
    TROOP
    TROOP --- ---
    SPM: Já třeba nejezdím trvale na S#, na silnic si ho dávám jenom občas a potom jenom když blbnu mimo silnici
    FANDANGO: ten výkon na I je bych řekl pocitově o dost nižší, ale i tak dostačující a přesto jak je třeba STIčko těžké, když ale jedeš na I a hodně velikou pohodičku, řekl bych na spotřebu, tak opravdu rychle nevystartuješ, turbo si prostě počká
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    SPM: tomu omezování na inteligent nevěřím... to jde proti bezpečnosti, na dálnici s Levorgem jezdím jedině na inteligent a nic takového nepozoruju - pokud ji dám napít až na podlahu.
    SPM
    SPM --- ---
    PRZZI: Tam je takové to klasické přepínání Intelligent, Sport a Sport sharp? U toho co si vybavuju, tak většina majitelů pak jezdí trvale na sport - hlavně asi kvůli jedné vadě toho Intelligent režimu - on omezuje výkon motoru, ale trvale. Tj ikdyž se dostaneš do nějaké nepěkně situace a sešlápneš ten plyn až na podlahu, tak je to furt přiškrcený a nerozjede se to tak, jak by auto umělo.
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Evropská klasika 2,5 benzin, nic jiného tady ofiko ani není. Zatím to tak lechtám - zajíždím motor, ale reaguje velice svižně a je to pohodlné - podvozek krásně žehlí, v zatáčkách jde cítít vyšší světlost. Vyzkoušel jsem na dálnici adaptivní tempomat a chová se to inteligentně - spokojenost, jel jsem s natrženým lýtkovým svalem a tempomat mi hodně pomohl. Lineartronic si žije svým životem a mě to vyhovuje. Virtuálně řadí podle toho jak potřebuje aby udržoval motor v ideálních otáčkách pro daný styl jízdy. Mód sport jsem zatím nezkoušel. Android auto funguje, takže můžu využívat mapy, streamovat hudbu atd...(je nutné stáhnout apk - v čechách nejde oficiálně stáhnout z Google play a nějaké počáteční problémy s připojením se vyřešili vymazáním cache aplikace v telefonu). Celkově velká spokojenost, je to krásně komfortní. Moje mobilní kancelář...
    4PTO
    4PTO --- ---
    PRZZI: Co v tom je? Spokojenost?
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    tak po delším zvažování jsem se rozhodl pro funglovku...je to krása. 10 let rozdíl.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam