• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    TROOP
    TROOP --- ---
    PRZZI: U Levorga je myslím jenom I a S, S# je pouze u STI
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    SPM: pouze inteligent a sport, sport sharp nechali jen u levorga a sti myslím (možná ještě forestr XT?)
    SPM
    SPM --- ---
    FANDANGO: Asi by se to dalo změřit zrychlením. To nastavení režimu mění odezvu na plyn, ale když se dá na podlahu a počká se, tak by čas měl být +- stejný, pokud výkon nebude omezen. Ale musí to vyzkoušet někdo, kdo to má, já takový hypermagický fíčury v tom veteránu nemám :-D
    ARMADILLO
    ARMADILLO --- ---
    FANDANGO: Co to používáš za appku?
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    TROOP: to určitě nevystartuješ, ten práh síly má "I" dál... později přeřazuje, ale při pedálu na podlaze si nemyslím že dává reálně menší výkon. alespoň u Levorgu
    TROOP
    TROOP --- ---
    SPM: Já třeba nejezdím trvale na S#, na silnic si ho dávám jenom občas a potom jenom když blbnu mimo silnici
    FANDANGO: ten výkon na I je bych řekl pocitově o dost nižší, ale i tak dostačující a přesto jak je třeba STIčko těžké, když ale jedeš na I a hodně velikou pohodičku, řekl bych na spotřebu, tak opravdu rychle nevystartuješ, turbo si prostě počká
    FANDANGO
    FANDANGO --- ---
    SPM: tomu omezování na inteligent nevěřím... to jde proti bezpečnosti, na dálnici s Levorgem jezdím jedině na inteligent a nic takového nepozoruju - pokud ji dám napít až na podlahu.
    SPM
    SPM --- ---
    PRZZI: Tam je takové to klasické přepínání Intelligent, Sport a Sport sharp? U toho co si vybavuju, tak většina majitelů pak jezdí trvale na sport - hlavně asi kvůli jedné vadě toho Intelligent režimu - on omezuje výkon motoru, ale trvale. Tj ikdyž se dostaneš do nějaké nepěkně situace a sešlápneš ten plyn až na podlahu, tak je to furt přiškrcený a nerozjede se to tak, jak by auto umělo.
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Evropská klasika 2,5 benzin, nic jiného tady ofiko ani není. Zatím to tak lechtám - zajíždím motor, ale reaguje velice svižně a je to pohodlné - podvozek krásně žehlí, v zatáčkách jde cítít vyšší světlost. Vyzkoušel jsem na dálnici adaptivní tempomat a chová se to inteligentně - spokojenost, jel jsem s natrženým lýtkovým svalem a tempomat mi hodně pomohl. Lineartronic si žije svým životem a mě to vyhovuje. Virtuálně řadí podle toho jak potřebuje aby udržoval motor v ideálních otáčkách pro daný styl jízdy. Mód sport jsem zatím nezkoušel. Android auto funguje, takže můžu využívat mapy, streamovat hudbu atd...(je nutné stáhnout apk - v čechách nejde oficiálně stáhnout z Google play a nějaké počáteční problémy s připojením se vyřešili vymazáním cache aplikace v telefonu). Celkově velká spokojenost, je to krásně komfortní. Moje mobilní kancelář...
    4PTO
    4PTO --- ---
    PRZZI: Co v tom je? Spokojenost?
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    tak po delším zvažování jsem se rozhodl pro funglovku...je to krása. 10 let rozdíl.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    PRZZI: Nenacita se mi foto :(
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    4PTO: nee, chraň Bů! Pánovi nešla ta chyba smazat, musí kvůli tomu rozchodit starší program. Tak mi nakázal, ať tam zatím naleju tu zázračnou věc a ozvu se za pár dní až projedu nádrž a trochu se to pročistí. Už si na sebe se světýlkem zvykáme :))
    4PTO
    4PTO --- ---
    ROZCUCHANA: Zase? :D
    ROZCUCHANA
    ROZCUCHANA --- ---
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Karel Štochl - Livigno snow drift 2018
    http://www.youtube.com/watch?v=clPexuOt6fs
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    EXCITE: Vypada to jako pist, super!

    4PTO: Jako letity Subarista, strach uz moc nevnimam :)
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    4PTO: Jede z nějvětších teleskopů na světě
    Subaru Telescope - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Telescope
    4PTO
    4PTO --- ---
    EXCITE: Co to je?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam