BIGHEAD: jak tu padlo, naftu nechceš. A pak zbývá akorát 2.0 atmosféra a 2.0 turbo. Teda, abych nekecal, někde u třetí generaci v jeden čas byly 2.5 s turbem a nejsem si úplně jistej atmosférou, 2.5 byla určitě taky, ale nevím jestli to nebylo jenom u US modelů. Obecně jinak platilo, že ty 2.5 byly náchylnější, než 2.0, ale žádná pohroma to nebyla. Dále pak turbo výrazně lépe jede, ale taky výrazně více žere, bývá náchylnější (asi ne že by se to nějak extrémně sralo, ale oblíbené závady typu fouklé těsnění se tam objevuje určitě častěji, než u atmosfér a má to prostě navíc to turbo a věci s ním spojené) a u MT tomu chybí redukce. Chybí informace jak moc staršího chceš kupovat. Pokud starší je více jak 10 let, tak v obou případech větší starosti než o motor měl o to, že to bude nejspíš shnilý na sračky :-)