HERR_FLICK: na LPG je teda rozhodně atmosféra lepší. Zvlášť ta stará 92kW, která s tím funguje v pohodě a vůle ventilů se našteluje v autě. Naopak do turba bych LPG vůbec nedával. Sice teda u těch starších, když se to udělá nějak rozumně a hlídá se to (což je třeba to štelování vůlí a u turba to znamená motor ven), taknějak funguje a nevysere se jich 100% jako třeba u 3.0R :-)
EXCITE: podle mě blbost, rozhodně to není jenom o tom, že tam vyndáš kus výfuku a namontuješ turbo... takže u těhlech starších aut bude asi jednodušší si to turbo koupit rovnou jako celý auto :-)
BIGHEAD: na tohle použití pokud ti nevadí, že to tolik nepojede, by ta atmosféra byla v pohodě. Teda, aspoň s manuálem, ten automat to auto hodně zlenivý, takže atmosféra s AT bude asi hodně pro trpělivé...
BIGHEAD: 2.0 92kW vydržely strašný věci, takže tam bych se ničeho asi nebál (nedávno na FB byl takovej, co na tom měl snad 650). U toho turba bych byl asi trochu opatrnější, byť když je ten motor v kondici a má nalítáno 3 kila, tak asi nejspíš ještě něco vydrží... ale počítal bych s tím, že je větší šance, že přijde těsnění pod hlavou, chtělo by to zjistit kolik to žere oleje a podobně...