• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    HERR_FLICK: na LPG je teda rozhodně atmosféra lepší. Zvlášť ta stará 92kW, která s tím funguje v pohodě a vůle ventilů se našteluje v autě. Naopak do turba bych LPG vůbec nedával. Sice teda u těch starších, když se to udělá nějak rozumně a hlídá se to (což je třeba to štelování vůlí a u turba to znamená motor ven), taknějak funguje a nevysere se jich 100% jako třeba u 3.0R :-)

    EXCITE: podle mě blbost, rozhodně to není jenom o tom, že tam vyndáš kus výfuku a namontuješ turbo... takže u těhlech starších aut bude asi jednodušší si to turbo koupit rovnou jako celý auto :-)

    BIGHEAD: na tohle použití pokud ti nevadí, že to tolik nepojede, by ta atmosféra byla v pohodě. Teda, aspoň s manuálem, ten automat to auto hodně zlenivý, takže atmosféra s AT bude asi hodně pro trpělivé...

    BIGHEAD: 2.0 92kW vydržely strašný věci, takže tam bych se ničeho asi nebál (nedávno na FB byl takovej, co na tom měl snad 650). U toho turba bych byl asi trochu opatrnější, byť když je ten motor v kondici a má nalítáno 3 kila, tak asi nejspíš ještě něco vydrží... ale počítal bych s tím, že je větší šance, že přijde těsnění pod hlavou, chtělo by to zjistit kolik to žere oleje a podobně...
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Jentak jeste ohledne njezdu treba 300k km by mel bejt jeste v pohode ne u benzinu
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    EXCITE: s penezma se da vsechno)
    jdm verze SH turbo maj, takze by to az tak drahy a voser bejt nemuselo, protoze k ej20 jsou kity k mani, plus se to tam v pohode vejde, snad to pujde i na nektery pripraveny mista uchytu etc.
    uplna lace to ale nebude, pokud to nekoho nechas udelat, tak praci bych rek tak kilo+
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BIGHEAD: Automaty nemají redukci, nedává to moc smysl, nechcípá to. Naopak, když chceš aby ti automat neuklouzl při rozjezdu tak zařadíš ze stoje dvojku.
    A zvlášť na zajebanejch polňačkách ve sněhu (a v kolonách) je automat obrovsky příjemnější, pro mne je to rozdíl dřina/radost.
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    HERR_FLICK: Dyz ja nevi ty automaty, moc je nemusim, a tady u toho koukam ze tam nema redukci nebo sem si ji nevsiml
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    BIGHEAD: no, tak to je presne ideal
    sezen si neshnily SG s 2.0l turbem EJ20
    evropsky verze 177koni only
    atmoska je lina, a teda pri kloboukjizde se ty spotreby az tak zasadne nelisej
    turbo kdyz tomu das napit chlasta, ale zas to jede kdyz potrebujes, obvzlast na tahani vleku a s automatem
    plus pokud bys to daval do lpg to mas stejne lepsi s turbem
    celkem peknej kousek za rozum
    Ups, bist Du ein Mensch? / Are you a human?
    https://m.mobile.de/...rbo-4x4-autom-klimaa-ahk-panor-heiligenrode-bei-kassel/308131265.html?ref=srp

    vsechny kusy https://m.mobile.de/...7&ft=PETROL&ft=LPG&md=7&mk=23500&od=up&pw=129%3A&s=Car&sb=p&vc=Car&fe!=EXPORT

    EXCITE
    EXCITE --- ---
    HERR_FLICK: Mám 2.0 Forester SH +LPG dá se ta atmosféra upgradovat turbem?
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Jinak si predstavuju model do 2007, chci to poridit kuli praci, protoze budu jezdit po zasnezenych kopcich a stahovat starou technologii
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    SPM: Dik i kdyz sem zastancem nafty tak zrovna u boxera si myslim ze to nejni idealni palivo. Jinak dik za info
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    HERR_FLICK: Ani nepotrebuju aby to litalo hlavne potrebuju aby me to v zime vytahlo na kopec a zpet po polnacce idealne s vlekem
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    BIGHEAD: pokud chces, aby to trochu jelo, a pripadne zvazujes lpg, tak koukej po 2l turbu ej20
    najdes ho u levostranek naposled v druhy generaci do 2007
    SPM
    SPM --- ---
    BIGHEAD: jak tu padlo, naftu nechceš. A pak zbývá akorát 2.0 atmosféra a 2.0 turbo. Teda, abych nekecal, někde u třetí generaci v jeden čas byly 2.5 s turbem a nejsem si úplně jistej atmosférou, 2.5 byla určitě taky, ale nevím jestli to nebylo jenom u US modelů. Obecně jinak platilo, že ty 2.5 byly náchylnější, než 2.0, ale žádná pohroma to nebyla. Dále pak turbo výrazně lépe jede, ale taky výrazně více žere, bývá náchylnější (asi ne že by se to nějak extrémně sralo, ale oblíbené závady typu fouklé těsnění se tam objevuje určitě častěji, než u atmosfér a má to prostě navíc to turbo a věci s ním spojené) a u MT tomu chybí redukce. Chybí informace jak moc staršího chceš kupovat. Pokud starší je více jak 10 let, tak v obou případech větší starosti než o motor měl o to, že to bude nejspíš shnilý na sračky :-)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    BIGHEAD: Pokud to nebude diesel tak je to asi dost jedno, za mně je terno dvoulitr s plynem od italskýho dealera :)
    BIGHEAD
    BIGHEAD --- ---
    Zdar uvazuju o koupi forestra starsiho, mohli by ste mi prosim poradit jaky rok jakej motor?? Diky
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    We need to go deeper.

    SPM
    SPM --- ---
    SADNBOW: osobne ho nemam, ale co ctu po forech zkusenosti lidi, co ho maji, tak tohle je asi auto, co ma z cele nabidky subaru uplne nejvetsi rozptyl spotreb... jsou tam lidi, co jim jezdi pod 7, jini maji zase dlouhodobe hodne pres 10. je to extremne zavisle na jizdnim stylu...
    SADNBOW
    SADNBOW --- ---
    Ahoj nemate nekdo levorqa 125KW? Kolik to realne zere na dalku a tak?
    Sem silne nalomeny ze do neho jdu....
    SPM
    SPM --- ---
    Tak 4 roky, to už je stejně na výměnu motoru... :-)))
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    MA747: Vypada jako DPF
    ZLOKOCKA
    ZLOKOCKA --- ---
    CROSS: Jo, to je ono :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam