1N7RUD3R: auto s půl míčem na hrbu jsem ještě neměl, těžko říct... ale jelikož to asi nějak extra opečovávaný nebylo (už jenom to, že to do inzerce nafotí se svítícím kuřetem), tak tam patrně většina komponent bude za hranou životnosti. Takže na ježdění do lesa by to asi fungovalo, na silnice to asi každou chvíli bude chtít nějakej servis, aby se to chovalo alespoň trochu slušně. A jo, ty automaty sice vydrží docela dost, ale jestli je ještě původní, tak v tomhle nájezdu ho nějakej větší repas taky nejspíš bude čekat, motor podobně...
Naftám z téhle a té následné generace bych se vyhnul úplně. Sice se pak říkalo něco jako že od 2011 to bylo dobrý, pak od 2012 to bylo dobrý... ale reálně se to sralo asi tak všechno stejně. Jediný o čem jsem teda slyšel, že už má být v pohodě a asi jsem ani neviděl nikomu, komu by to padlo (byť teda jich už jezdí o něco méně, protože už bylo známo, že je to jebka) jsou ty poslední motory, co byly třeba v BS Outbacku, tedy něco jako 2016 a dále.