• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    SPM
    SPM --- ---
    BEREGOND: no, ty originály stojí prostě dost nesmysl, ale to asi u všeho :-) Já na tu předchozí generaci (parametrově už stejný disky, co na to BT jdou taky použít, byť mají možná jiný design) jinak kupoval jetý z bazoše a dával jsem za ně 15. Kopnutý nebyly, poškrábaný taky ne, takže se zadařilo... (na druhou stranu byly bez gum... respektive s, ale s něčím co jsem stejně hned sundal :-) Takže sada nových gum je stejně dalších +15 v tu chvíli).
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    CROSS: SPM: Dekuju, asi do toho pujdu. Ja mel predtim jednickovou Octavku tak me ta cena za zimaky celkem prekvapila.
    CROSS
    CROSS --- ---
    BEREGOND: pokud tě to nezruinuje, šel bych cestou originálů, za pade mi to přijde normální cena. Continentaly předpokládám budou nějakej aktuální Winter Contact, ty jsem vozíval na Foresteru a teď je mám na Outlanderu, spokojenost.
    SPM
    SPM --- ---
    BEREGOND: No originalni disky stoji zhruba 20 jeden, takze pade za sadu i s gumama zas tak zly neni... neoriginalni se daji koupit od mensich tisicovek za kus, ale vzdycky je loterie jak moc kvalitni budou... pak se daj jeste koupit originalni pouzity, tam je zase loterie jestli nebudou nakopnuty :-) (a je jich dost malo, i diky tomu ze zmenili roztec, takze disky z hromady starsich modelu na to proste nepasujou)
    BEREGOND
    BEREGOND --- ---
    Ahoj, mame Outbacka 6. generace. Vyhledove budeme potrebovat zimaky idealne na discich. Co je tak obvykla cena, pripadne co vybrat a kam koukat?
    Dealer Subaru nam nabizi ve "sleve" origo disky s pneumatikama Continental za cca 50.
    SPM
    SPM --- ---
    Rozdíl 3,5 generace :-)

    RASTA
    RASTA --- ---
    SPM
    SPM --- ---
    RONDALUS: Outback je osobák, to se tam snad musí vejít úplně normálně... :-)
    RONDALUS
    RONDALUS --- ---
    Ahoj, mate nekdo zkusenost s parkovanim s Outbackem (idealne model 22 a novejsi) na parkovisti Smart u Terminalu 2 na letisti v Praze? Maji tam psany rozmery na max prujezdni vysku 180cm a sirku ramp 240cm, co by melo bejt ok... ale stejne se radsi ptam :)
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    BOB_GALLOWS: Malinko na ně zrovna koukám. A jak píšeš. Tohle vypadá jako minimální hniloba...
    Ale co si budem povídat. Vždycky je to o tom si auto pořádně prolézt sám.
    Někdy na fotkách je to hnusná štětka. Ale v reálu zdravý auto... A naopak :)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    TOMBRIDER: Je otazka, jestli bude vic volezla hniloba Niva nebo Samurai/Jimny, minimalne z geopolitickych duvodu mi vsak bude japonsky auto sympatictejsi. Tzn. Suzuki je, samozrejme, ve hre a ten kousek co jsi poslal vypada i celkem solidne. Nahoda nebo jsi ty inzeraty i trochu prolejzal?
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: S uzaverkou nepochodis. Historicky neco staryho melo uzaverku na mezi naprave a neco melo pripojovaci druhou napravu natvrdo bez diferaku, ale oboji je uz dost stary, kategorie spise veteran, takze na tohle nevhodny. Uzaverku na naprave nemelo IMHO nic.

    Forester jinak sedi na identickym podvozku co Impreza (u tech starsich), je to velky jenom do vysky. A narozdil od sedanu ho nemusis zvedat :-)
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    A ja taky budu mit dotaz. Shanim okolo komina (zde doslova - presouvani materialu vozejkem po lesich a loukach okolo domu) "zahradni traktor" s tažnym. Mame dum ve specificky lokalite (ve svahu), misty jsou ostry zahyby, velky stoupani a uzky prujezdy. Takze nejakej miniaturni off-road nebo hodne schopnej 4x4 sedan. Chci jen aby to jelo, pozadovana vybava: 4x4 (idealne s uzaverkou), tazny, volant, kola a pryčna na sezeni. Legalni verze s TP ale nutna (nakup materialu v nejblizsim meste). Samozrejme levnejsi = lepsi a servisovatelny (idealne kladivem...).

    Existuje neco takovyho i od Subaru? Co ja vim, přizvednout starou Imprezu sedan...? Forejs uz mi prijde velkej.
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    PYKIX19: EJ20. Z sestivalcu ujde H6 180 kW (ze spec. B - je dost slusnej, ale ne legendary).
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    HERR_FLICK: EJ20 nejede? :)
    SPM
    SPM --- ---
    No jestli to ma byt jako Porsche, tak stejne jedina varianta je EZ30D, protoze jinak to vsechno ma spatnej pocet valcu :-) (ty navic co jsem videl, tak pomerne drzi, kdyz clovek akceptuje, ze tesneni pod hlavou je spotrebni material... ale jo, nedavalo se to nikdy do okruhovych aut, nikdo s tim nelita kazdy vikend na okruhu a podobne... a jeste problem je, ze drtiva vetsina z nich je s automatem)
    PYKIX19
    PYKIX19 --- ---
    HERR_FLICK: super díky, přesně jsi to odhadl , ze na Porsche nemám 😀👍
    HERR_FLICK
    HERR_FLICK --- ---
    PYKIX19: jedinej naprůměrnej motor, který Subaru kdy vyrobilo, je EJ20, a to pouze verze s kovanejma vnitřnostma aka např. EJ207 V7 a taky Ej22 z 22b
    Montoval se skoro výhradně jen do spec. jdm verzí STI, převážně GC8 jako Type R/RA etc.
    Sehnat ho není easy a už vůbec ne levný

    Všechno ostatní od Subaru je v lepšim sotva průměrný (nejede to, žere to jak debil, ale extra se to nesere)
    Nebo je to zgarb

    Ty bys měl schopnej si motor poskládat, pak je to trochu jiná věc
    Základ je mít rovnej blok (subaru motory se i přes pouze 2 válce hodně rády kroutěj)
    Pak si tam dáš aftermarket kovaný vnitřnosti a jde pak mít celkem rozumnej motor (jde to i z novějších FA/FB), když už nutně musíš mít plochej motor a nemáš na lepší motor od Porsche (protože ty nejlevnější starší atmo flat, třeba 3.2 z Boxstera sou taky celkem zgarb)

    Pokud ti nejde jen o motor, ale celý pohonný ústrojí
    Sehnal bych pravostranný 2.0t jdm STI, co bude nejlevnější, jestli Reza, Lego, nebo Forester
    Dá se relativně použitelný od cca 200k Kč
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam