• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAYJAYOWA sound system public vomit
    KECAM
    KECAM --- ---
    kua, clovek nemusi ani jet do rumunska :-D

    Rumunští podvodníci z D8 unikají, policie alespoň varovala řidiče - iDNES.cz
    http://zpravy.idnes.cz/policie-varovala-pred-rumuny-na-dalnici-d8-fg3-/krimi.aspx?c=A120802_145411_praha-zpravy_cen
    KECAM
    KECAM --- ---
    Rozumny clovek :)
    Mléko nevydělává. Majitel proto mlékárnu přestaví na pivovar - iDNES.cz
    http://ekonomika.idnes.cz/v-moravskych-budejovicich-se-mlekarna-premeni-v-minipivovar-prs-/ekonomika.aspx?c=A120802_103443_jihlava-zpravy_mv
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    ...fuj, zelená...po ránu dycinky rumík, dycinky..! .)
    INXS
    INXS --- ---
    místo listerinu ranní vejplach :D
    SPIDERMANOLOG
    SPIDERMANOLOG --- ---
    INXS: minimálně litřík se bude hodit ;-)
    VERCA_ZABA
    VERCA_ZABA --- ---
    ber! aspon můžu doma nechat kartáček! beztak dycky zabírá místo v báglu a nikdy ho nevytáhnu:D
    INXS
    INXS --- ---
    jj mam doma asi dva litry, ale lehce se toho bojim :DDD
    SPIDERMANOLOG
    SPIDERMANOLOG --- ---
    INXS: jakože fefrmincku? určitě ber! ;-P
    INXS
    INXS --- ---
    mam brát na sp zelenou? ;P
    EWICZKAAA
    EWICZKAAA --- ---
    KECAM: O tom pojebanym registru mi ani nemluv:D setřeli sme pot s čela když se obě auta povedli přihlásit před cestou do Rumunska...
    KECAM
    KECAM --- ---
    To je tak, kdyz se neposlouchaji lide jako ja a sere se na kvalitni testing :)
    V novém registru aut je milion chyb. Oprava potrvá roky | Zprávy z domova | www.lidovky.cz
    http://www.lidovky.cz/v-novem-registru-aut-je-milion-chybnych-dat-oprava-potrva-roky-p7n-/ln_domov.asp?c=A120724_121957_ln_domov_ogo
    KECAM
    KECAM --- ---
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    KECAM: Hmm...asi zmenim zamestnavatele nebo co! :)
    KECAM
    KECAM --- ---
    NO_ON: To je jenom vyklikavani nejake online prezentace se zaverecnym testem, jestli nejsi uplny debil a neni lepsi te vyhodit na nejakou vyssi ridici pozici :)
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    KECAM: V zasade zcela urcite + asi bude nasledovat upozorneni o pouzivani soc siti k soukromym ucelum v pracovni dobe...ale kdybych tam byl, asi bych se natrvrdo zeptal, jak to lepe marketingove vyuzit. A ze vim, ze moznosti tu jsou..! No uzij si to a kdyztak poreferuj.. :)
    KECAM
    KECAM --- ---
    SALUSA_SECUNDUS:
    NO_ON:

    ja si spis myslim, ze to bude neco ve smyslu:

    "Zakaznici nas musi mit radi a vzhledem k tomu, ze je nedokazeme uspokojit kvalitou produktu, je potreba to aspon okecat, tak at vas ani nenapadne nekde psat cokoli pravdiveho o fungovani nasi spolecnosti."

    :)
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    KECAM: Nahodou to nemusi byt uplne spatne...pro me jako obchodaka by to dokonce mohlo byt prinosne...jen skoda, ze nedelam pro Telefonicu.. :))
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    dej vedet jak se ma chovat odpovedny uzivatel socialnich medii, to me zajima ;-)
    KECAM
    KECAM --- ---
    pico, me z nich mrdne ....

    téměř denně je většina z nás v kontaktu se sociálními médii. Vzhledem k tomu, že jsme lídrem na telekomunikačním trhu, je nezbytné, aby tento komunikační kanál správně používal a chápal každý z nás.

    V těchto dnech proto zahajujeme nový on-line vzdělávací kurz, který bude zaměstnancům při využívání sociálních médií pomáhat. Absolvování tohoto kurzu je zároveň i zajímavou příležitostí pro nás všechny, chceme jím předcházet i případným sporným otázkám, které s tímto fenoménem dnešní doby souvisejí.

    Podle nově vydaných pravidel ve společnosti Telefónica (na základě směrnice orgánů Evropské Unie v oblasti sociálních medií) tímto vzdělávacím modulem musí projít všichni zaměstnanci skupiny, tedy i zaměstnanci české a slovenské pobočky. Kurz byl připraven v úzké spolupráci s týmy, které působí v oblasti sociálních medií v jednotlivých zemích naší firmy.

    Děkujeme za vaši součinnost a věříme, že kurz vám pomůže ještě dokonaleji se sžít se sociálními médii nejen v pracovním, ale i soukromém životě.

     Proč jsou sociální media důležitá pro společnost Telefónica Czech Republic a způsoby, jak jich využíváme;
     Jakým způsobem se stáváme reprezentanty naší značky, když jsme on-line, včetně příkladů vhodné i nevhodné komunikace;
     Jak začít pracovat a získat podporu v případě, že máte jako reprezentant naší značky zájem využívat sociální media;
     Jak se má chovat odpovědný uživatel sociálních medií v případě, že je zaměstnancem společnosti Telefónica.
    NICK_SLAUGHTER
    NICK_SLAUGHTER --- ---
    INXS: :D ty kráávo :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam