• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    RUI
    RUI --- ---
    LUKEH: Já hraju skoro jen legacy a přiznám se, že dvojku vůbec neznám, ale na legacy by to mělo ohromný vliv. Když hraješ dredge, potřebuješ na ruce jen dvě karty (typicky Lion's Eye Diamond a dredgera) a tohle pravidlo ti umožní vidět 6 x 7 karet, aby ses k nim dostal. Podobně když hraješ různé prison balíky, v podstatě jsi spokojený se třema až čtyřma kartama (správný lock piece a rychlá mana) a tohle ti je konzistentně najde. Naopak na druhé straně jsou karty, které podobně jednostranné balíky prostě nedokážou porazit (typicky dredge a Leyline of the Void) - soupeř uvidí 7 x 7 karet, aby našel jednu kartu, co vyhraje hru.

    Na legacy obecně nemodré balíky hrají silnější karty, ale nemají žádnou manipulaci s knihovnou, která by jim zaručila, že se k nim dostanou. Tohle pravidlo jim takovou manipulaci dává, navíc v podstatě mimo samotnou hru. Bojím se, že tohle by hrozně vychýlilo současnou rovnováhu.

    Máš bohužel pravdu v tom, že WOTC na eternal formáty kašle, takže nám možná do legačky vrazí vidle tak nějak mimoděk :(
    MATHES
    MATHES --- ---
    LUKEH: to neni pravda. za soucasnej pravidel po prvnim mulliganu nevidis 7, ale 6+1. Coz je ve vysledku stejnej pocet, ale rozhodnuti delas na zaklade jenom tech 6ti karet. 7. vidis az pote co keepnes.
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    RUI: ono nevidíš zase tak moc karet navíc, při mullu do 6ti pořád vidíš 7 karet, buď 6+scry, nebo 7+bottom. Do pěti vidíš o jednu více. To nebude mít velký vliv ani na ty combodecky.

    Spíš je to pořád málo ambiciozní, největší slabina magicu je, že tam je poměrně velké procento her, kde se prostě nehraje, protože jdu mull do pěti, seknu se na dvou landcáha konec. Nebo nechám ok vypadajících 6, ale pak dojde smetí. Jenže všechny změny který by tohle řešili jsou na komunitu asi až moc radikální.

    Pak další věci jako draftování bez rare, což podporuje spousta pros, ale WotC se toho bojí atd. Ale třeba najdou odvahu začít tyhle věci zkoušet.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ZMEKCOVAC: V poradku - v patek na to ma narok kazdy:)
    ZMEKCOVAC
    ZMEKCOVAC --- ---
    MATHES: Nic. Asi jsem te jen spatne pochopil.
    MATHES
    MATHES --- ---

    Nove mulligan rule

    28 hlasy od 28 respondentů

    MATHES
    MATHES --- ---
    + cim min michas, tim vetsi efekt ma stackovani karet na spodu decku, takze na std by to mohlo bejt docela relevantni (porad je na formatu spoustu scry a flipnuta azcanta taky sype na spodek decku.
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: WOTC ma rule of thumb, ze pokud davas vic nez X karet na spodek (tusim ze 4 a vic), tak by default je to vzdycky random, aby lidi nemeli potrebu premejslet nad necim, co bude mit vahu v jedny hre z X tisic.

    nicmene imho jen to, ze Grenzo existuje by melo mit vahu a v kombinaci s predchozim pravidlem si myslim, ze to dopadne tak, ze karty co budes davat na spodek decku budou v random order
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: To asi jo ale jakej realnej efekt to ma? Na STD je to jedno, tam michas relativne malo a na ostatnich jedes, az na par vyjimek, fetchky
    ASYD
    ASYD --- ---
    I kdybys tam dal jednu tak to je kokotina
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: ano vyberes si ktere karty, ale poradi tech karet by melo bejt spis random, ne?

    ZMEKCOVAC: Que?
    ZMEKCOVAC
    ZMEKCOVAC --- ---
    MATHES: Po sidu snad nemuligenujes?
    WRATA
    WRATA --- ---
    A rovnou mohli udelat HS mulligan
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Nebudes, ty si vyberes co tam das
    MATHES
    MATHES --- ---
    ASYD: uff, mno predpokladam, ze ty karty na spodek budes davat random
    MATHES
    MATHES --- ---
    RUI: good point - to me nenapadlo, ze se fakticky da velmi snadno mulliganovat do sideboardu
    RUI
    RUI --- ---
    RASTASHAMAN: Zrovna u mulliganu se změny děly prakticky od chvíle, co Magic vzniknul - ostatně sám Garfield očekával, že ve hře postupně bude náhoda hrát menší a menší roli.

    Za mě zajímavý pokus, akorát se obávám, že by to udělalo na eternal formátech pěknou paseku. Na jednu stranu část kombo balíků neuvěřitelně posílí (třeba reanimate nebo dredge - balíky, které nepotřebují kritické množství karet jako storm, ale naopak pár specifických kousků), na druhou stranu by je to mohlo paradoxně zabít, protože mulliganovat do nepřekonatelných odpovědí (Leyline of the Void) bude triviální.
    ASYD
    ASYD --- ---
    jo mlady neumej michat karty, tak je toho usetrime (v karetni hre)
    MARTENX
    MARTENX --- ---
    RASTASHAMAN: všechno papírové zdá se jednou pomine. Ale tady je tak nějak problém, který tou komunitou výrazně rezonuje už nějaký ten pátek. Tedy se snaží s tím něco dělat. To asi není nutně blbě ne?
    ASYD
    ASYD --- ---
    WRATA: Toto se libi uzivateli grenzo
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    RASTASHAMAN: no me tedy tenhle zpusob mulliganu pripadne logictejsi nez scry 1 za libovolny pocet mulliganu
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Ty neustale zmejy, vyvolavani dojmu ze papirovy magic odchazi a celkove strelba do vlastnich rad uz me celkem serou..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam