• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    JOHNNYCAGE
    JOHNNYCAGE --- ---
    JULIAN: to že máš obrat miliardy dolarů ale znamená že si solidní vývojovej team můžeš dovolit. že na to srali 15 let a serou na to dál je smutný :-)
    MATHES
    MATHES --- ---

    Pokud by se pořádal Nyx turnaj v Arene

    26 hlasy od 26 respondentů

      BURKHAR
      BURKHAR --- ---
      RASTASHAMAN: Sám běž. A zavři za sebou dveře.
      RASTASHAMAN
      RASTASHAMAN --- ---
      Bezte uz s tou arenou do...
      JULIAN
      JULIAN --- ---
      RORSCHACH: to ze mas penize neznamena ze to nasypes vsechno do jednoho produktu. HS taky nevyvyjel team o 50 lidech, ne ze zacatku. A nevim o tom ze by Wiz meli nejakej velkej game dev team. Pred par lety naprogramovali MTGO ve visual basicu snad a od te doby delali neco?
      MATHES
      MATHES --- ---
      RORSCHACH: tak o tom zadna. na ty arene je hodne videt, ze ji chtej hrozne tlacit, ale jednak moc nevi jak a hlavne ten klient na to neni (hands down, fakt neni) ready.

      na druhou stranu tak trochu chapu, ze chtej lidi do areny natlacit klidne i silou, protoze si uvedomujou, ze bez ohledu na soucasnej stav je to budoucnost MTG.

      Nicmene turnaje fakticky uz jsou realne mozny v arene poradat, jasne porad to bude "external resources heavy" (externi app treba - https://challonge.com/ , prizepool si musis udelat sam atd atd), ale od chvile co umoznili direct challenge poradani turnaju vlastne nic nebrani a vlastne si uz ted muzeme udelat nejakej vlastni nyx turnaj v arene (v HS jsme jich uspesne odehrali nekolik).
      RORSCHACH
      RORSCHACH --- ---
      SCHEEZE: To by platilo u nějakýho herního studia o 15 lidech, kterejm došli prachy a museli tu hru vydat. Tohle je firma, která má obrat v miliardách dolarů a navíc Wizardi už 15 let provozujou jinou hru, kde věci jako turnaje a ligy jsou.

      Jako bylo by mi to celkem jedno, kdyby tu Arenu prezentovali jako nějakou "for fun" hru pro nový a casual hráče, ale bohužel to tlačí jako nějakej úžasnej esport a kvůli MPL zařízli Pro Players Club a spousta dalších věcí kolem papírovejch turnajů. Bohužel ta Arena na to není ani zdaleka připravená a třeba kvalifikace na ten Mythic Invitational byla absolutní nesmysl, kde hráči honili do poslední minuty prvních 8 spotů na elo žebříčku, u kterýho vlastně nikdo neví jak funguje a jak v danou chvíli vypadá.
      BURKHAR
      BURKHAR --- ---
      A jak jste na tom v ranked vlastně? Já doufám, že do konce ligy to dotáhnu do mythic v ranked, s fritkou zatím 75% výher.
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: jeste ze to tam neni bys tryhardil a pak machroval:D
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      MATHES: ono to snad časem přijde, ale zrovna k magicu mi to dost patří a je to prostě škoda, hrozně sem chtěl stalkovat tvůj rank a tak
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: tak ja vim, cim se zivis a hlavne vim, ze tomu rozumis vic nez ja :)

      me jenom zarazi to, ze pokud to je fakt tak easy, tak proc social shit neni industry standard - zkousim vicemene vsechny karetni T/CCG hry kam se dokazu vnutit na open betu, nebo na nejakej free start account, nebo whatever a ten social (jestli si dobre vzpominam) mel vlastne jen HS a Artifact, ktery ten social ale mely driv, nez ty hry vznikly.

      Kdyz se podivam na tech zbylejch 10+ her, co jsem zkousel, tak svuj social nemely - maximalne mely nejakej primitivni vicemene odvoznej od steam social - jedinou vyjimkou byl HS, kterej ma ten social fakt super, ale ten existoval driv nez HS, takze mi to neprijde jako uplne fer srovnani.
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      MATHES: Programuju už v práci 10 let cca a můžu tě ujistit že to tak komplikovaný neni, za tejden tam musej mít chat i s jablkama a hruškama.
      Nic neporovnávám, jenom si myslim že k takvýhle hře tohle prostě patří a neni důvod to tam nemít už od bety.
      MATHES
      MATHES --- ---
      LUKEH: To mas samozrejme pravdu, ale nevidim rozpor s tim, co jsem psal:)
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      LUKEH: souhlasim, v poslednim draftu mi chodily dobrý mythicy na xtej pick a celkově to vůbec nedává smysl co tam chodí
      LUKEH
      LUKEH --- ---
      Zrovna ty MTGa drafty proti botům jsou dost hrozný, viz třeba report od LSV teď z PT, repsektive už MC, kde psal že drafty trénovla na MTGO, rptoože na Aréně je to spíš o tom, odkoukat které karty ty boti podhodnocujou a draftovat ne podle signálů, ale podle toho, co prostě vím že bude chodit kolem stolu.
      MATHES
      MATHES --- ---
      JOHNNYCAGE: jestli je to levna a jednoducha featura, tak pak nechapu, proc to "by default" nikdo v zakladu nema?

      kdo to mel byly hry, ktery to navazali na *svoje* existujici social apps, ktery existovali jeste pred tim, nez se zacal vyvoj. napadaji me konkretne HS a Artifact.

      Obe dve hry ale vznikaly v ramci "svyho existujiciho socialu" - tj HS mel BNET uz davno pred tim a Valve mel Steam social taky uz davno pred Artifactem.

      proto si myslim, ze srovnavas nesrovnatelny a vlastne tak trochu michas jablka s hruskama:)
      PREVRACENY
      PREVRACENY --- ---
      WRATA: Hrozný, jak nějaký skiny v CSku. Píčovina zbytečná.
      WRATA
      WRATA --- ---
      JOHNNYCAGE: HS nema integraci turnaju dodneska a to je z roku 2014....
      SCHEEZE
      SCHEEZE --- ---
      já jsem si to konečně rozchodil a jako zacatecnikovi mi to dost pomáhá. a jako vývojář s dvacetiletou praxi tak trochu tuším že pro spuštění oficiálních turnajů je třeba vyřešit tisíce věci o kterých nemáme ani ponětí že je musí řešit. proto bych v beta rozhodně turnaje neočekával.
      JOHNNYCAGE
      JOHNNYCAGE --- ---
      MATHES: přijde mi že zrovna tohle je tak jednoduchá a levná featura na implementaci která by měla obrovskej přínos. Na zbytek tvého rozplývání se nereaguju :D
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam