• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    scales budou v heliod/ballista decku skoro urcite nejlepsi. idealka by pak teda asi byla:

    T1 - land, (once upon a time,) elf (bez t1 elfa t3 skoro urcite nepujde, a navic je jich na formatu 8-12, plus je hleda OuaT)
    T2 - land, heliod
    T3 - land, scales (nebo AW), mox amber, balista za 2 (prijde jako 2/2), aktivace helioda, gg

    AW ma zasadni nevyhodu v tom, ze sam o sobe je totalne na picu :)

    v zasade mi prijde, ze by mohlo stacit vzit aktualni pioneer scales decklist, vykopnout z nej cernou a nahradit ji bilou pro helioda (pripadne nejaky ty AW). a voila, mame aggro s combo twistem
    WRATA
    WRATA --- ---
    PSYCHO: Na pioneeru je asi AW jednodusi. Je pravda ze to nikdo borit nebude. Nicmene dalsi moznosti jsou scales
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    MATHES: A elf umre hur nez enchantment? Kdyz uz sme u toho, proc je mox lepsi nez AW? Kdyz to vezmu kolem a kolem, tak potrebuju oproti tem vasim konstrukcim min nebo stejne karet s mensim riskem. a mam jedno free kolo

    1. kolo land, AW
    2. kolo land
    3. kolo land, heliod
    4. kolo land, balista, aktivace
    MATHES
    MATHES --- ---
    PSYCHO: no a? tapnu pro manu, zahraju novej, sacnu starej, tapnu novej pro manu - magic
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    PSYCHO: jo, uz mi to s tema moxama doslo.
    MATHES
    MATHES --- ---
    PSYCHO: ok, vymen hiarcha za jakyhokoliv elfa, jestli ti to tak vadi:D
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    _DOMINIK_: mox je legendary
    MATHES
    MATHES --- ---
    _DOMINIK_: dvy mocy uz mi prisly trochu prehnany a navic mu to stacilo az ve 4. kole:D
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    MATHES: Ja resim pioneer, ne modern.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATHES: chtel jsi rict.. ?

    T1 - land, hiearch
    T2 - land, heliod
    T3 - land, mox amber, mox amber, balista za 4, aktivace helioda, gg

    kdyz uz magical christmas land, tak aspon poradne! :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    PSYCHO: ja nevim, mne pripada, ze to vychazi

    T1 - land, hiearch
    T2 - land, heliod
    T3 - land, mox amber, balista za 4
    T4 - aktivace helioda, gg
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    A nebo mi neco unika a pak mi ted pls posli step by step, jak to bez welcome(podobny karty) roztocis ve 4. kole s ballistou za 4.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    WRATA: pokud mluvime o pioneeru, tak mas 1 mox, a jednoho elfa (az dva/tri) elfy, ale tim si na stejnym problemu jako predtim, umrou a imo umrou snaz nez ten welcome. A i jinak to kombo je hrozne fragile.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PSYCHO: Welcome se da zborit, moxy muzes drzet na ruce a souper pak nema sanci na reakce
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    WRATA: Mox ti da jednu navic, porad si jedna mana off... A teda jako nechapu v cem je legendarni mox amber lepsi nez uplne bezny ajani's welcome. Kdyz jedinej ucel ty karty navic je roztocit to ve 4.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PSYCHO: Mox amber, pripadne pokud se bude hrat ta GW tak pres elfy neni problem.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    PSYCHO: Teda jestli to chces na ideal draw roztocit ve 4. kole, jinak to roztocis az v patym, protoze nebudes mit lifelink na ty baliste.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    WRATA: again, potrebujes 2 many na aktivaci helioda.
    WRATA
    WRATA --- ---
    PSYCHO: Musis dat balistu za 4 protoze pak prijde se 2 counterama a muzes to zacit roztacet. Videl bych to nejaky GW kvuli akceleraci
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    MATHES: ja vim, ale CC musi byt dva, ty zbyvajici dve potrebujes na aktivaci Helioda. Druhej token na balistu prijde z treba z Ajanis Welcome zahranym v prvnim kole.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam