• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    ICARUS: jj docela se resilo jakej to bude mit vliv na eternal formaty...

ale on i ten standard bude asi dementni.

Channel LSV: Standard Gyruda Ramp
    https://www.youtube.com/watch?v=whehp4mJD_M
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ICARUS: Me obecne prijde commander mechanika mimo, ja jsem asi moc oldschool a casual...
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    jinak jsem velice rozmrzen companion mechanikou. jako ja chapu, ze wizardi chteli mit na standardu "commanderove" baliky, ale cele to muze skoncit presne dvemi moznostmi: prvni je, ze companioni se ukazou jako nehratelni a nikoho nebudou zajimat. ta druha je, ze budou naprosto broken, protoze jejich restrikce neni tak velka, jak se predpokladalo a povede to na vznik konzistentnich (protoze maji companiona) OP baliku, proti kterym nebude zabava hrat.

bohuzel to podle vseho vypada na druhou moznost.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: za me super, potkavam tam lidi co vubec netusej, hlavne pri draftu. p1p1 karty jako blood curdle nabiram treba az v desatem picku.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    MATEEJ: Jo bylo to zajímavé, dostala jsem s novou edicí zdarma jeden draft token. Jinak mě štve to jejich slavné "vylepšení" karetního rozhraní.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Možná nosím sovy do Therosu, ale v MTGA konečně realizovali draft s hráčema.
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES
    MATHES --- ---
    a nebo to proste rehostni na nyx, kdyz ted mame vsichni premiovky,)
    WRATA
    WRATA --- ---
    SKUNK23: Pohoda, spis to priste linkuj treba z mythicspoiler nebo scryfallu/gathereru :)
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    WRATA: sry, mazu se.
    WRATA
    WRATA --- ---
    SKUNK23: zakazny linkovani
    JEENA
    JEENA --- ---
    WRATA
    WRATA --- ---
    Po rotaci ocekavam reprint checklandu