• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WIRUSS: Za dvě many neblokovatelná 2/1, to má limitní použití i v Limited, pokud teda Core set 2021 nebude nějak extra přát aurám.
    Nemůžu se ubránit dojmu, že ta druhá věta původně zněla "Whenever Ghostly Pilferer zraní soupeře, tak si lízni kartu", ale pak jim to přišlo moc silný...
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Jinak vycházejí shrine, nic moc, ale těch devět životů to se mi líbí ;-)

    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Takový smutný, dost textu, i by se vlastně hodil do mého oblíbeného T2 decku - UW Spirits, ale člověk tak nějak ví, že se hrát nebude...

    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    ICARUS: Myslel jsem si to, diky za potvrzeni.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    PSYCHO: Jo sry, na to jsem uplne zapomnel. Disenchant fizzlne, protoze v okamziku vyhodnocovani nema legalni cil.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    ICARUS: Pres hexproof?
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    PSYCHO: Disenchantu je jedno, kdo ma kontrolu nad danym enchantmentem, takze to normalne resolvne a opponent umre.
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    PSYCHO: Nebo to okamzikem predani prestane byt legalni cil a disenchant fizzne?
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    Hele, tech devet zivotu, kdyz to u aebe disenchantu a v realci na to to instantem predam nekomu jinymu, kdo umre? Probehne ten disenchant?
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: Ano, uvazujes spravne. :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Jasně, mými možná nepřesnými slovy by se dalo říct, že odstraněním zdroje efekt nezastavíš, ale můžeš změnit podmínky, které ovlivní jeho resolvnutí.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ICARUS: Aha, takže spuštění nepředběhnu, ale resolvnutí ano a při resolvnutí se vezmou do úvahy veškeré změny prostředí. Uvažuju aspoň trochu správně?
    MATHES
    MATHES --- ---
    Obecne - abilita na stacku je nezavisla na svem zdroji.

    Jsou pripady, kdy to vypada, ze to neni pravda, jako treba kdyz zahraju na prazdnej stul thassas oracle a souper mi ho v reakci na ETB zabije - vypada to, ze se vlastne nic nestalo, ale technicky vzato udelam scry 0.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: Subdual rika, ze bytost ztrati vsechny ability. Leech ma triggered abilitu (zkracene trigger) ze kdyz prijde do hry, tak da -2/-2. Jenze Subdual nefunguje retroaktivne - nejdrive ho muzes zahrat v reakci na trigger Leeche, ale to uz je pozde, protoze ten trigger uz je na stacku. Subdual nefunguje retroaktivne. Bladebrand funguje, protoze Daggercaster da dmg az v okamziku, kdy se jeho trigger vyhodnoti a to uz ma deathtouch.

    Aby Subdual zabranil spusteni triggeru Leeche, musel by Leech a Subdual prijit do hry ve stejny okamzik (a Leech by tim Subdualem musela byt ocarovana). Tohoto se da docilit treba hromadnym flickeringem, nebo phasingem (zdravime M21 Teferaka).

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ICARUS: Ok, ale Mystic Subdual to prostředí ovlivní/změní podobně jako Bladebrand nebo ten můj fiktivní instant, ale jeho efekt se neprojeví, protože... proč?

    Fakt netrollím a ani se nepřu, že to takhle nefunguje, protože ono to takhle funguje, jen sem asi blbej a pořád nedokážu pochopit to proč.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ:
    >Ale pokud bych Mystic Subdual zahrál až v reakci na lifeloss efekt, spuštěný zabitím potvory, tak bych ho asi nezastavil, ne?
    Nezastavil.

    >A co by se stalo, kdybych v okamžiku, kdy mě chce soupeřova potvora touhle abilitou způsobit loss of life, zahrát instant "pokud vám do konce kola něco způsobí loss of life, místo toho se z toho stane gain life ve stejné hodnotě"?
    No pridaly by se ti zivoty.

    Triggery se nijak navzajem nemodifikuji, ovlivnuji se pres okolni prostredi - at uz je to konkretni bytost (daggercaster a deathtouch), nebo primo cela hra pres replacement efekty (tvuj hypoteticky lifegain/lifeloss instant).
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ICARUS: Ale pokud bych Mystic Subdual zahrál až v reakci na lifeloss efekt, spuštěný zabitím potvory, tak bych ho asi nezastavil, ne?

    A co by se stalo, kdybych v okamžiku, kdy mě chce soupeřova potvora touhle abilitou způsobit loss of life, zahrát instant "pokud vám do konce kola něco způsobí loss of life, místo toho se z toho stane gain life ve stejné hodnotě"?

    14608107-1180665285312703-1558693314-n
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Jestli ti to pomuze v pochopeni, tak pokud by Blitz Leech hypoteticky mela abilitu, ze kdyz umre potvora, opponent ztrati zivot, tys v reakci na jeji ETB trigger (-2/-2 na tvoji potvoru, ktera takto umre) zahral na blitz leech Mystic Subdual, tak bys ten zivot po resolvnuti triggeru Leech a nasledne smrti tvoji potvory neztratil.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATEEJ: Triggery se vzajemne nemodifikuji. Trigger Dagger Castera rika "Az resolvnu, tak Dagger Caster da 1 dmg vsem opponentovo potvoram". Pokud v reakci na ten trigger zahrajes Bladebrand, tak pred tim, nez resolvne trigger Daggercastera, ma Daggercaster deathtouch a tim padem vsechno poklidi.
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATEEJ: Ten zdroj toho efektu je sice zmenen ale efekt jako takovy ne
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam