• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    RASTASHAMAN: “Kicker [cost]” means “You may pay an additional [cost] as you cast this spell.”

    z toho plyne, ze se to aplikuje pouze v pripade ze ho sesles, pokud prijde do hry jakkoliv jinak, tak kicker nefunguje:

    If such a permanent is put onto the battlefield as the result of a spell or ability, there's no opportunity to kick them.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Nepíší nic o casteni, je to etb. Šlo mi o tu větu ve které vlastně nespecifikují kdy v kole byl kicknuty..
    V0IT
    V0IT --- ---
    RASTASHAMAN: kicknout můžeš. Kdyby to slo vicekrát, tak je tam multikicker a dále vytvoř tolik kopií, kolikrát jsi kicknul. V případě blinknutí token nepřijde, protože Jace nepřišel do hry po castu, ale z exilu a tam už se na předchozí kick nekouká.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    V0IT: čau mám dotaz: kikr platíme jen jednou ze? Při hře jsem se s tím už dlouho nesetkal. Zadruhé : text je takový že můžu zahrát J. s kickerem, přijde token, a pak například přes Aminatou blinknout originál J. a přijde opět token, protože "jace was kicked"?
    V0IT
    V0IT --- ---
    V0IT
    V0IT --- ---
    MATHES: pokud hrajes i historic, tak jsem to dotáhnul na #1060 v BO1 s tímhle deckem.

    XAKROO
    XAKROO --- ---
    Hraju upraveného perníčka a i po platině to docela jde.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    btw. co v těch decích obvykle neni a co hraju je 2x Raking Claws. Až do platiny to byla super karta, která občas vytáhla kill totálně out of nowhere, ale bohužel teď už mi asi spíš častěji hry prohrává než vyhrává :(

    Ale možnost začít kalkulovat lethal když má opp 18 life a já na stole menšího sprite dragona a entitu je moc příjemný :)
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATEEJ: já měl arkanisty už z předchozího hraní areny 4x, takže jsem nemusel craftit a neviděl jsem upozornění, proto mi nedošlo, že na podzim rotujou.

    T2 arcanist bez odpovědi znamená easy win obvykle, protože ten tempo gain z double castu něčeho zajímavýho +entity nebo sprite dragon je pro vetšinu decků těžko rozdýchatelnej.
    MATHES
    MATHES --- ---
    CHOBOT: Je to moje druha nejoblibenejsi charakterova vada. Diky!:)
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATHES
    MATHES --- ---
    Sultai rampa uz me nebavi
    MATHES
    MATHES --- ---
    Nejaky decklist pro ty nejlinejsi z nas?:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    CHOBOT: Já to jedu bez Arcanisty, jen Sprite Dragon, Wee Dragonauts, Crackling Drake a Entity a sem spokojenej, ale jak hraju primárně Limited, tak to nemám extra odladěný, možná bych zjistil, že je Arcanist lepší než ty lítačky. (A taky jsem to stavěl před 14 dny, Arcanistu jsem měl jen jednoho a WC do něj už cpát nebudu.)
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    _DOMINIK_: vim, tenhle typ tempo decků primárně hraju snad na všech formátech, ale do začátku stačí, že to je vcelku přímočarej deck, kde i začátečník poměrně rychle přijde na základní pros and cons a play patterns v daných situacích. Povrchová znalost decku imo aspoň na diamond 4 stačí.

    Při dalšim hraní už se to pochopitelně komplikuje, jak říkáš. Ale já nejsem moc dobrej hráč a přesto jsem defacto s povrchním hraním decku až do toho diamondu prolezl jak po másle za pár hodin hraní.

    Vnímám arénu jako čistej večerní oddych, vůbec to neberu tak vážně jako paper magic, takže jsem u toho děsně línej pořádně přemejšlet a radši komplikovanější MU scoopnu a jdu na další :) Ale asi to zkusim změnit, si tak nějak říkám, že by ten Mythic rank nemusel být tak těžkej :D
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATEEJ: Ajo kurva, tak to se omlouvám DAYSIR za mystifikaci. Arkanist je problém, protože to je jedna z klíčových karet balíku.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    CHOBOT: tohle je supr deck, s tim ted taky hraju arenovej bo1 daily grind :)

    akorat to teda po rotaci bez dreadhorde arcanisty imho uplne zemre (za me nejlepsi karta decku, not close)

    a taky bych silne nesouhlasil s tim, ze se to "lehce hraje" :)
    tenhle deck z tohohle pohledu vypada trochu zradne. podobne jako treba na starsich formatech affinita to totiz na prvni pohled vypada jako braindead aggro, ale ve skutecnosti je to deck se snad nejrozvetvenejsim rozhodovacim stromem, co aktualne na formatu je. jak je vsechno levny, tak kazdy kolo zvladnes zahrat spoustu spellu, a hodne z nich jsou instanty, takze je i dulezity dukladne promyslet timing. navic to neni cisty aggro ale spis "tempo" (tzn smerem k aggro-controlu) a tudiz je dulezity poznat, v jakym matchupu a fazi hry by mel clovek tupe tlacit do hlavy, a kdy naopak hrat spis odzadu, moc se necommitovat a hrat trpeliveji. napriklad s tema yorion deckama cos zminoval ja ted mam celkem silne kladnou bilanci, ale musis to hrat fakt uplne jinak, nez proti treba mono W/R/G
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Poměrně nízkorozpočtový a funkční decky jsou tyhle dva:

    MYTHIC 86% WIN RATE w/ ZERO MAIN DECK RARES
    https://www.youtube.com/watch?v=xAX_PBK2vtk


    BOROS CYCLING BUDGET | Ikoria Standard Deck Guide [Magic Arena]
    https://www.youtube.com/watch?v=HBngdXZCgR8


    Dá se zkusit i nějakej W/B/WB lifegain, podle toho, co máš za karty, by to nemuselo být náročný na wildcards.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    DAYSIR: Bacha, Dreadhorde Arcanist, Crackling Drake a Wee Dragonauts půjdou do prdele.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    bacha, nepoplést s ur controlem, kterej se hraje jak ten ELD draft archetyp na "draw second card each turn." To je hroznej hovno deck :)

    A nemusí ti to přijít zdaleka tak zábavný jako mně, já jsem izzet freak a miluju explozivní decky, proto se mi to tak líbí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam