• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    TMA
    TMA --- ---
    NYRLEM: Já si zkusil sealed. Prohrál jsem krásně první tři hry a konec. Přitom balíček fungoval docela slušně; ve druhé hře jsem se dostal na 20:1, ale pak jsem nedokázal protlačit tu poslední damage, než soupeř protlačil 20.

    Pokud vidíte, že byste z karet sestavili něco lepšího, rád se poučím, deckbuilding mi moc nejde.

    Deck
    1 Jace, Mirror Mage (ZNR) 63
    8 Forest (ANB) 112
    1 Throne of Makindi (ZNR) 265
    8 Island (ANB) 113
    1 Tajuru Paragon (ZNR) 209
    2 Scale the Heights (ZNR) 202
    1 Might of Murasa (ZNR) 194
    1 Reclaim the Wastes (ZNR) 200
    1 Field Research (ZNR) 58
    1 Strength of Solidarity (ZNR) 206
    1 Seafloor Stalker (ZNR) 78
    1 Cascade Seer (ZNR) 48
    1 Concerted Defense (ZNR) 52
    1 Tajuru Blightblade (ZNR) 208
    1 Zulaport Duelist (ZNR) 88
    2 Tajuru Snarecaster (ZNR) 210
    1 Cleric of Chill Depths (ZNR) 51
    1 Dauntless Survivor (ZNR) 184
    1 Tazeem Roilmage (ZNR) 84
    1 Anticognition (ZNR) 45
    1 Shell Shield (ZNR) 79
    1 Into the Roil (ZNR) 62
    1 Beyeen Veil (ZNR) 46
    1 Adventure Awaits (ZNR) 177

    Sideboard
    1 Expedition Skulker (ZNR) 101
    2 Synchronized Spellcraft (ZNR) 168
    1 Ghastly Gloomhunter (ZNR) 103
    1 Cliffhaven Sell-Sword (ZNR) 8
    3 Deadly Alliance (ZNR) 96
    2 Molten Blast (ZNR) 149
    1 Kabira Outrider (ZNR) 18
    2 Ravager's Mace (ZNR) 235
    1 Acquisitions Expert (ZNR) 89
    1 Utility Knife (ZNR) 256
    1 Dauntless Unity (ZNR) 9
    1 Farsight Adept (ZNR) 14
    1 Grotag Bug-Catcher (ZNR) 142
    1 Nimana Skitter-Sneak (ZNR) 116
    1 Expedition Healer (ZNR) 13
    1 Spikefield Hazard (ZNR) 166
    1 Lithoform Blight (ZNR) 109
    1 Goma Fada Vanguard (ZNR) 141
    1 Linvala, Shield of Sea Gate (ZNR) 226
    1 Scorch Rider (ZNR) 158
    1 Spare Supplies (ZNR) 254
    1 Turntimber Ascetic (ZNR) 214
    2 Nimana Skydancer (ZNR) 117
    1 Pressure Point (ZNR) 33
    1 Scavenged Blade (ZNR) 157
    1 Spitfire Lagac (ZNR) 167
    1 Song-Mad Treachery (ZNR) 165
    2 Cleric of Life's Bond (ZNR) 222
    2 Ardent Electromancer (ZNR) 135
    1 Akoum Hellhound (ZNR) 133
    1 Mind Drain (ZNR) 114
    1 Nahiri's Binding (ZNR) 29
    1 Highborn Vampire (ZNR) 107
    1 Blackbloom Rogue (ZNR) 91
    2 Moss-Pit Skeleton (ZNR) 228
    1 Murasa Rootgrazer (ZNR) 229
    1 Oblivion's Hunger (ZNR) 119
    1 Living Tempest (ZNR) 65
    1 Kor Celebrant (ZNR) 22
    1 Sea Gate Colossus (ZNR) 251
    2 Skyclave Sentinel (ZNR) 253
    1 Akoum Warrior (ZNR) 134
    1 Yasharn, Implacable Earth (ZNR) 240
    1 Sea Gate Banneret (ZNR) 36
    1 Prowling Felidar (ZNR) 34
    1 Bubble Snare (ZNR) 47
    1 Broken Wings (ZNR) 181
    1 Umara Mystic (ZNR) 238
    1 Grotag Night-Runner (ZNR) 143
    1 Cragcrown Pathway (ZNR) 261
    WRATA
    WRATA --- ---
    NYRLEM: Na sealed musis mit fakt velkej skill a kliku abys mohl jit infinite. U draftu to neni tak strasny. Navic draftovat muzes za goldy
    NYRLEM
    NYRLEM --- ---
    Zdar .. co se F2P vyplati vic, draft nebo seald? Mam pocit, ze na draftech mi posilaji dost cherry picku a je levnejsi, ale seald je o tretinu drazsi a o tri boostery vic .. soukrome jsem se rozhodl pro draft, ale otazka neni tak jednoducha :)
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Tak různě experimentuju s Omnath deckem a kobrami, těch kombinací tam je neuvěřitelné množství, tenhle turn mi třeba obstarala Nahiri's Lithoforming...

    ROOLO
    ROOLO --- ---
    TOTALLYDIZZIED: Nebo si můžeš s někým zahrát o lístek zpátky Nebo až se průvodčí zeptá jestli máš lístek, tak můžeš říct “To je v pořádku. Mám roušku snahy, která ubírá koroně 3 z útoku.”
    TOTALLYDIZZIED
    TOTALLYDIZZIED --- ---
    ROOLO: Přijde mi to jako skvělej způsob jak do hry zavést trochu toho adrenalinu... "Je tohle moje poslední hra magicu? Umřu na jednom životě? Vejdou se na jednokolejku dva protijedoucí vlaky?"
    ROOLO
    ROOLO --- ---
    MATHES: Tos popsal princip zpáteční jízdenky a je to jedna z možností jak by se to dalo udělat. Koukal jsem že jede vlak z Chebu do Ostravy a pak by se dalo sjet dolu a přeskočit na vlak Brno — Plzeň, ale konkrétní trasy jsem zatím zkoumal jenom z rychlíku.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROOLO: ja moc nechapu jak si predstavujes tu trasu vlaku a s tim spojenou logistiku. jakoze nastoupim v praze do vlaku, kterej me doveze nekam k ostrave, kde si koupim listek a pojedu zas vlakem zpatky, nebo?
    ROOLO
    ROOLO --- ---
    KUTAS: No to smysl nedava. Ja mam kolem sebe do pul hodiny aspon 5 heren. Ale ne vsichni to tak maji. Takze ta moje myslenka je, ze misto aby nekdo jel na nadrazi a pak vlakem nekam do herny, tak prijede/prijde na nadrazi a tam bude pristavena herna. Pokud nekdo rad cestuje, tak si i muze prohlidnout nejaky novy misto nez pojede "herna" zpatky. Pokud si nekdo chce proste jenom zahrat, tak muze jit do Areny, zeo. Jsou pak ale lidi, ktery uz maji nejaky karty papirove a Magicy nemaji v boosterech redeem kody, takze v Arene by si karty museli kupovat znovu a to se jim nechce.

    Napadlo me to tak, ze mam kamose, co je v situaci dost podobny ty kterou tu popisuju.

    Chapu, ze jsou lidi kterym to nevyhovuje. Spis me zajimaji ty lidi pro ktery by to bylo zajimavy. Popripade jak by se to pro ne dalo vylepsit. Ja se treba rad podivam na novy misto a potkam s novyma lidma.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    ROOLO: Treba proc bych mel jet na nadrazi a pak vlakem nekam do riti... kdyz priblizne stejnou vzdalenost jako na to nadrazi dojedu treba do centra do hospody nebo dokonce do herny, kde se na te particce domluvim?
    ROOLO
    ROOLO --- ---
    LUKEH: Muzes to trochu rozvist?
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    YETTY: Myslim, ze se da klidne pouzit commander banlist, myslim, ze jsem snad nekdy koukal na tenhle http://highlandermagic.info/banned-list/
    LUKEH
    LUKEH --- ---
    ROOLO: zní to jako strašná hovadina.
    ROOLO
    ROOLO --- ---
    Hola, dostal jsem takovej napad na mobilni, offline akci — Magical train

    Co udělat mobilní offline akci — Magical train?. Sehnalo by se dost lidí se zájmem o Magicy (z celý republiky by to neměl být problém), aby se vykoupil vagon a nasel by se vlak, který jede kolem celé republiky, nebo aspoň tam a zpátky ;) Během cesty by se jedlo, pilo, hrálo. Hráči by přistupovali a vystupovali, takže všichni co jsou odněkud, kde nemají s kým hrát, by najednou byli v herně, kde jsou hráči Jak to zní?
    TOYAK
    TOYAK --- ---
    NYRLEM: Mě už to taky jede. Musel jsem to rozjet přes luncher.exe a stáhl se nějaký update.
    NYRLEM
    NYRLEM --- ---
    TOYAK: uz ne, problem u me byl s latenci spis nez aplikacni ..
    TOYAK
    TOYAK --- ---
    NYRLEM:
    OLA44:
    Dělá Vám to tu black screen pořád? Já jsem dnes dopo měl možnost udělat ty daily questy, ale potom, už se mi to opět celý den nechce "nabootovat" do úvodní obrazovky. Veškerý loading proběhne, ale pak černo. Re-instal nepomohl. Jsem nasraný!
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATEEJ: :D
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    JEENA: Kvůli vaultu. (Pokud máš spoustu commonových a uncommonových WC, které prakticky nevyužiješ, tak - zejména ty commony - můžeš použít na vycraftění maxima commonů z nového setu - následně ti všechny commony a případně uncommony padají rovnou do vaultu. Není to nějak fantastický konverzní poměr, ale co s nima jinak?)
    JEENA
    JEENA --- ---
    MATEEJ: oof

    MATHES: sorry, tohle proč? kvůli vaultu?
    MATEJKYS
    MATEJKYS --- ---
    MATEEJ: Jasně, to se musí hrát s Yorionem, jinak máš karty pryč hned :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam