• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ASYD: Ty jo není tam těch mechanik nějak moc?

    foretell
    boast
    MDFC
    sagas
    changeling
    snow covered permanents

    treasure tokens
    poison counters
    vehicles taky nejsou v úplně každým setu

    Předchozí čtyři non-core sety měly 4 hlavní mechaniky (Eldraine 3), Kaldheim jich má šest a k tomu další tři a to sem možná na nějakou zapomněl. K tomu angels/elves/giants/berserkers tribes, možná i trpaslíci budou dávat smysl jako tribe...

    Sem docela zvědavej, jakej dopad na limited tu bude mít, jestli to bude pestřejší prostředí s víc možnostma než obvykle, nebo jestli se ukáže, že díky tomu množství mechanik jich jsou dvě třetiny tak málo podporovaný, že se nedaj smysluplně draftovat, nebo že to bude dokonce cíleně vymyšlený tak, aby se nehrálo na primární archetypy, ale na pocket synergies?



    ASYD
    ASYD --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    RASTASHAMAN: To je fakt, abilitový countery jsou dobrej koncept, kterej otevírá spousty designových možností, a čekal jsem, že se z něj stane víceméně standardní záležitost.
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    MATHES: hm... Mohli to sjednotit s flyingem etc abilitama, které už se taky řeší položením žetonů. Gatherer nic neříká, ale jednoznačně to nevypadá. Každopádně díky za radu.
    MATHES
    MATHES --- ---
    RASTASHAMAN: Jeena ma pravdu - v podstate to na tu kartu vzdycky prida radek textu a kazdej radek textu triggeruje zvlast.
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Navíc tohle má narozdíl od těch dvou stejně jako Figure tu výhodu, že to není, jen jako sorcery...
    ASYD
    ASYD --- ---
    JEENA: Zda se ze ano
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Za mě bude mít kupu counteru ale lízat budeš po 1.. Stejně ti tam soupeř plácne Hullbreachera a je to ;-)
    JEENA
    JEENA --- ---
    Mimochodem, u toho Ascendant Spirita ( ASYD: ) jde ta poslední abilita používat vícekrát a "stackuje se" - tzn. za každý použití dostane další cukry a DALŠÍ trigger, takže bude lízat víc.
    WRATA
    WRATA --- ---
    WIRUSS: Ted vyjdou snow basici v Kaldheimu
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: i student of warfare se hral a hexdrinker by se na standardu hral taky, ale ten pro jistotu vysel na modern:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    WRATA: Když už tak spíše na Pioneeru, jen si nejsem jist zda vyjdou i Snow basicy, aby platili (ale myslím si, že ano)

    AGENTCOOPER: MATHES: Tak on Figure of Destiny se docela hrával... Ano tohle je trochu více omezeno díky snow, ale zase je to spirit v základu...

    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    V0IT: ale kdybys ho hrál později a platil 4, nedostal by flying.
    V0IT
    V0IT --- ---
    AGENTCOOPER: nebylo by jednodussi tomu propašovat changeling?:)

    WRATA
    WRATA --- ---
    AGENTCOOPER: V Bant spirits na modernu/historic mas tak 2-3 basic landy a Wanderer je porad lepsi one drop.
    MATHES
    MATHES --- ---
    a co si pamatuju, tak tyhle "must kill" one dropy byvaj vetsinou dost v pohode, protoze pokud ti to souper nezabije jednomanovym zabijenim, tak tam obycejne mas alespon nejakou tempo value
    MATHES
    MATHES --- ---
    AGENTCOOPER: ne, je to 1/1 v prvnim, kterou muzes od 2. kola hlidat rusenim a eot foukat:)
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Highlander. Možná duel edh? 3. abilita lze opakovat donekonečna...
    ASYD
    ASYD --- ---
    rekl bych ze jo, kor s nulovou opportunity cost pro snow basicy
    ASYD
    ASYD --- ---
    SKUNK23
    SKUNK23 --- ---
    Surtland Frozenflame
    ~ enters the battlefield tapped.
    T: Add R
    2UUR, T, sacrifice ~: Scry 2, then ~ deals 2 damage to each creature. Activate this ability only any time you could cast a sorcery.

    Karfell Port
    ~ enters the battlefield tapped.
    T: Add U.
    3UBB, T, sacrifice ~: Mill four cards, then return a creature card from your graveyard to battlefield tapped.





    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam