MATHES: Radši předražený cosmetics, než kdyby do Secret Lair cíleně dávali OP karty. A jsem přesvědčenej, že šéfíci obchodního oddělení a marketingu mají takový nápad ve svých zápisníčcích na předním místě a zakroužkovaný červenou propiskou.
Jsou to prasata nenažraný, pokud bych měl uvést nové či staronové příklady z poslední doby, tak je to souhrně alokace lidských a finančních prostředků na projekty, kterém jim jednoznačně přinesou co nejvíc škváry, jako třeba mobilní Arena místo opravovaní bugů (od releasu STX např. nefunguje friend list) nebo zrušení online pre-release eventů doslova pár dní před jejich konáním výměnou za promo FNM s MrBeastem (chtějí masu nový hráčů, ne hype těch stávajících).
Ono to naštěstí znamená, že i samotný produkt mají stále na vysoké úrovni, možná se jim dokonce daří ho trochu vylepšovat, ale jakmile ta křivka obratu, co zatím roste, se začne zplošťovat (k čemuž může dojít třeba jen díky tomu, že anti-covid opatření po celém světě postupně povolí a digitální zábavě přibude nejrůznější real-life konkurence, na kterou budou lidi pořádně natěšený), může se stát, že začnou vyvádět psí kusy typu pay-to-win (a co si budeme říkat, Historic už vlastně pay-to-win je, v něm se bez masivní investice neobejdeš, pokud ho nechceš hrát jenom příležitostně a for fun).