• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Tak tu máme konečně Touracha ;-)

    Kicker BB
    Protection from white
    Whenever an opponent discards a card, put a +1/+1 counter on ~
    When ~ enters the battlefield, if kicker cost is paid, target opponent discards two cards at random.

    Dále EDH rampu na dva otaplé basicy, zelený "counter" a dalšího gobina na Modernu ;-)




    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mně flipování coinů v MtG nesedí principielně. Když chci házet kostkou, hraju D&D nebo deskovku. Když chci hrát karty, tak chci hrát s kartama.

    (Ale já jsem v tomhle velká konzerva, mně podprahově vždycky ze stejného důvodu trochu vadily i countery a tokeny, a to i přesto, že v dobách, kdy jsem aktivně hrál papír, tedy Revised až Visions, byly jak countery, tak tokeny normální součástí Magicu.)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: jo takhle v MTG mas ale i nahodu na vystupu a neni pravda, ze hraci ji obecne nemaji radi - nahoda na vystupu je treba CoCo, nebo i tenhle novej Vaclav:)

    MTG hraci nemaji radi nahodu na vystupu, kde nemaj moznost "jit stesticku naproti", proto v mtg nejsou popularni karty na hazeni kostkou, ale treba prave CoCo apod jsou docela popularni:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY
    HARDY --- ---
    PLOMBDENTIST: tak ono je to krapet složitější, ještě rozlišuje náhoda na vstupu a náhoda na výstupu, jsou na to moc pěkný videa na yt, koho by to zajímalo tak si najděte "two types of randomness". Karetní hry jsou typické hry s náhodou na vstupu (je náhoda, co si líznu, ale pak už hru ovládám), člověče je typická hra s náhodou na výstupu (ovládám volbu figurky, ale je náhoda, co hodím). Tahle nová karta podporuje strategie s náhodou na výstupu, což se wirussovi nelíbilo a obecně je to něco, co hráče moc nebaví. Nicméně jsou důvody pro její zavádění, třeba právě proto, že umožníš slabšímu hráči mít chvilkovou radost, i když se jim dlouhodobě nedaří.
    Chance encounter je imho typická Timmy karta, která podporuje ve hře bordel a z něj plynoucí napětí, což je právě přednost náhody na výstupu. Protřelým vážným hráčům by při správném designu měla být vcelku ukradená, protože ti počítají landy v tron decku a o takhle nízkou zábavu nestojí.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    HARDY: smysl nahody v karetnich hrach je v tom, ze i slabsi hrac obcas muze vyhrat, takze ho hra neprestane bavit, na rozdil od sachu proti silnejsimu souperi
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: on lepsi priklad moc neni protoze v HS narozdil od MTG zeme nemas

    navic mas 2x vetsi balicek, takze nahoda je proste o trochu vetsi v zakladu a nepotrebujes "discover" a podobny mechaniky, ktery jsou navic v papiru dost neprakticky:)
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: jakože paráda nebyl jsem manascrew, mohl jsem si tu hru zahrát, so fun much gg? :-D
    ne, já tomu rozumím, jak to myslíš, jenom jsi nejsem jistý, jestli je to ideální příklad týhle mechaniky.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: ano, to plati ve karetnich hrach obecne v mtg tohle resi card draw a zeme:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    a pokud je to na stole, tak mas smulu
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: ano, ale porad tohle stoji tohle stoji 4 many, nebo 2 karty.
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Ale je limitovanej na barvy
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: gust vraci i permanenty, tohle ne.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WIRUSS: hmm proč nepřidat do krark/sakashima další win con.
    Ad náhoda a hs, kdysi jsem někde četl, že v hs je zcela záměrně, protože vytváří prostředí, ve kterém i když hráč prohraje hru, tak stejně z ní má dobrý pocit (baví se), protože se mu povedly drobný výhry v podobě nějakých random efektů. Na druhou stranu to lepším hráčům nevadí, protože distribuce náhody je pro všechny stejná a když jsi ten lepší, tak pujdeš nahoru. Docela by mě zajímalo, jestli nad tou první částí uvažují wizardi stejně...
    WRATA
    WRATA --- ---
    WIRUSS: Protoze gust stoji dve many
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Co mě štve je zanášení HS náhody do MTG, jasně bylo to tam trochu vždy, ale prostě tohle nemám rád. Už takovej Hollow One byl dost o náhodě, ale nechci kompetentní decky, který se dostávaj do druhého dne GP, jelikož pilot měl štěstí na házení mincí...

    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    WRATA: No ten černej mě asi přijde fakt lepší... Proč za dvě many? vyhodíš modrou kartu a zahraješ Ephemerate. Nebo jsi teď myslel něco s Stormwing Entity?

    PREVRACENY: Hele nejsem limited hráč, ale flying je jedna z nej věcí co potvory na něm můžou mít, tohle co jsem napsal bylo "oficiální" prohlášení na TW...
    WRATA
    WRATA --- ---
    Jako uz me s tim protezovanim modre fakt zacinaji srat Vytvorit 3/3 letadlo za dve many a za dalsi dve many k tom pridat mnohem lepsi verzi Aether Gustu je dobra kundovina
    PREVRACENY
    PREVRACENY --- ---
    WIRUSS: Z důvodu limited? A co by to dělalo za problémy?
    MATHES
    MATHES --- ---
    KUTAS: ne.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam