• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ICARUS: Spekuluje se o nějakém druhu minihry:

    Adventures in the Forgotten Realms Leak: Cloister Gargoyle Showcases the Dungeon Mechanic • News • MTG Arena Zone
    https://mtgazone.com/adventures-in-the-forgotten-realms-leak-cloister-gargoyle-showcases-the-dungeon-mechanic/

    Pro RPGčkaře možná dobrý, jako že víc RPG dungeon crawl feeling, pro magikáře spíš divný, zbytečné prodlužování hry. Ale jsou to jen spekulace, pravděpodobně to bude provedené tak, aby to neprodlužovalo a nezdržovalo hru.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    MATHES: Hmm, odhaduju ze "venture into dungeon" bude vytazeni dungeon karty ze sideboardu, samotny dungeon asi bude nejaka saga-like karta, kde bude potreba po sobe splnit nejake podminky typu "draw two cards in a single turn", "opponent's creature dies", atd, za splneni bude odmena. Ale necham se prekvapit.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ACHERON: vse tomu nasvedcuje
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    MATHES: to je real?
    MATHES
    MATHES --- ---
    Reddit:
    Important questions. Questions that demand answers. Questions like "What?" or "Huh???" or "Okay, wait, what?"

    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Tak tu máme konečně Touracha ;-)

    Kicker BB
    Protection from white
    Whenever an opponent discards a card, put a +1/+1 counter on ~
    When ~ enters the battlefield, if kicker cost is paid, target opponent discards two cards at random.

    Dále EDH rampu na dva otaplé basicy, zelený "counter" a dalšího gobina na Modernu ;-)




    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mně flipování coinů v MtG nesedí principielně. Když chci házet kostkou, hraju D&D nebo deskovku. Když chci hrát karty, tak chci hrát s kartama.

    (Ale já jsem v tomhle velká konzerva, mně podprahově vždycky ze stejného důvodu trochu vadily i countery a tokeny, a to i přesto, že v dobách, kdy jsem aktivně hrál papír, tedy Revised až Visions, byly jak countery, tak tokeny normální součástí Magicu.)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: jo takhle v MTG mas ale i nahodu na vystupu a neni pravda, ze hraci ji obecne nemaji radi - nahoda na vystupu je treba CoCo, nebo i tenhle novej Vaclav:)

    MTG hraci nemaji radi nahodu na vystupu, kde nemaj moznost "jit stesticku naproti", proto v mtg nejsou popularni karty na hazeni kostkou, ale treba prave CoCo apod jsou docela popularni:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY
    HARDY --- ---
    PLOMBDENTIST: tak ono je to krapet složitější, ještě rozlišuje náhoda na vstupu a náhoda na výstupu, jsou na to moc pěkný videa na yt, koho by to zajímalo tak si najděte "two types of randomness". Karetní hry jsou typické hry s náhodou na vstupu (je náhoda, co si líznu, ale pak už hru ovládám), člověče je typická hra s náhodou na výstupu (ovládám volbu figurky, ale je náhoda, co hodím). Tahle nová karta podporuje strategie s náhodou na výstupu, což se wirussovi nelíbilo a obecně je to něco, co hráče moc nebaví. Nicméně jsou důvody pro její zavádění, třeba právě proto, že umožníš slabšímu hráči mít chvilkovou radost, i když se jim dlouhodobě nedaří.
    Chance encounter je imho typická Timmy karta, která podporuje ve hře bordel a z něj plynoucí napětí, což je právě přednost náhody na výstupu. Protřelým vážným hráčům by při správném designu měla být vcelku ukradená, protože ti počítají landy v tron decku a o takhle nízkou zábavu nestojí.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    HARDY: smysl nahody v karetnich hrach je v tom, ze i slabsi hrac obcas muze vyhrat, takze ho hra neprestane bavit, na rozdil od sachu proti silnejsimu souperi
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: on lepsi priklad moc neni protoze v HS narozdil od MTG zeme nemas

    navic mas 2x vetsi balicek, takze nahoda je proste o trochu vetsi v zakladu a nepotrebujes "discover" a podobny mechaniky, ktery jsou navic v papiru dost neprakticky:)
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: jakože paráda nebyl jsem manascrew, mohl jsem si tu hru zahrát, so fun much gg? :-D
    ne, já tomu rozumím, jak to myslíš, jenom jsi nejsem jistý, jestli je to ideální příklad týhle mechaniky.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: ano, to plati ve karetnich hrach obecne v mtg tohle resi card draw a zeme:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    a pokud je to na stole, tak mas smulu
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: ano, ale porad tohle stoji tohle stoji 4 many, nebo 2 karty.
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Ale je limitovanej na barvy
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: gust vraci i permanenty, tohle ne.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WIRUSS: hmm proč nepřidat do krark/sakashima další win con.
    Ad náhoda a hs, kdysi jsem někde četl, že v hs je zcela záměrně, protože vytváří prostředí, ve kterém i když hráč prohraje hru, tak stejně z ní má dobrý pocit (baví se), protože se mu povedly drobný výhry v podobě nějakých random efektů. Na druhou stranu to lepším hráčům nevadí, protože distribuce náhody je pro všechny stejná a když jsi ten lepší, tak pujdeš nahoru. Docela by mě zajímalo, jestli nad tou první částí uvažují wizardi stejně...
    WRATA
    WRATA --- ---
    WIRUSS: Protoze gust stoji dve many
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Co mě štve je zanášení HS náhody do MTG, jasně bylo to tam trochu vždy, ale prostě tohle nemám rád. Už takovej Hollow One byl dost o náhodě, ale nechci kompetentní decky, který se dostávaj do druhého dne GP, jelikož pilot měl štěstí na házení mincí...

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam