PLOMBDENTIST: tak ono je to krapet složitější, ještě rozlišuje náhoda na vstupu a náhoda na výstupu, jsou na to moc pěkný videa na yt, koho by to zajímalo tak si najděte "two types of randomness". Karetní hry jsou typické hry s náhodou na vstupu (je náhoda, co si líznu, ale pak už hru ovládám), člověče je typická hra s náhodou na výstupu (ovládám volbu figurky, ale je náhoda, co hodím). Tahle nová karta podporuje strategie s náhodou na výstupu, což se wirussovi nelíbilo a obecně je to něco, co hráče moc nebaví. Nicméně jsou důvody pro její zavádění, třeba právě proto, že umožníš slabšímu hráči mít chvilkovou radost, i když se jim dlouhodobě nedaří.
Chance encounter je imho typická Timmy karta, která podporuje ve hře bordel a z něj plynoucí napětí, což je právě přednost náhody na výstupu. Protřelým vážným hráčům by při správném designu měla být vcelku ukradená, protože ti počítají landy v tron decku a o takhle nízkou zábavu nestojí.