• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    GANDHI: taky jsem si říkal, asi to chtěli vyřešit tím Ward 10, ale to mi přijde málo, chtěl bych něco jako byli bohové na WoS tedy dát je někam k vrchu knihovny, úplně nejlepší po smrti třeba 2-3 kola odfázovat a pak vrátit...
    STRANGERD
    STRANGERD --- ---
    GANDHI: neboi nejakou jakoze "dormant" mechaniku, kdy by se po par kolech po smrti vracel do hry... tohle je takovy meh pro tak legendarni monstrum
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    akorat teda tarrasce mohli dat regeneraci:p
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ACHERON: Ano... https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Xanathar Celkově u Beholderů jde o to, že každé "oko" obsahuje jiné kouzlo což i tohoto docela sedí...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    WIRUSS: ten Xanathar je neco real z DaD?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WIRUSS: az mi ukapla slza - to je beholder z Waterdeepu a hlavni badguy z Eye of Beholder:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Sakra vidíš, já jsem sem nepostnul i jeho normální vzhled, je to asi největší manlanda :-)

    DRUI
    DRUI --- ---
    MATHES:
    If you control two or more other lands, “Hall of the Storm Giant” enters the battlefield tapped.
    T: Add U.
    5U: Until end of turn, “Hall of the Storm Giant” becomes a 7/7 blue Giant creature with ward 3. It’s still a land.

    Adventures in the Forgotten Realms Visual Spoiler - MtG Spoiler
    http://www.magicspoiler.com/mtg-set/adventures-in-the-forgotten-realms/
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: ten modrej land vime co dela?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ASYD: Tohle mi přijde docela dost dobrý...

    Jinak máme tu fajn Beholdera (bál jsem se, že z něj bude blbá 3/3), ne úplně úžasné vtělění války, jako Dinosaura, fajn land a hnusné alternativní obrázky...




    ASYD
    ASYD --- ---
    hate
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Podstatně víc tricky je otázka, proč Mystic Subdual ruší mutační efekt a ability potvory on top, a moje asi nejoblíbenější mutační záhada, proč při mutaci na cíl s +1/+1 counterama výsledný stack v některých případech odmítá převzít staty těla, které je on top, a v některých s tím nemá problém. (Vím, proč to tak je, ale je to tak high level pravidlárna, že ji má asi málokterý hráč opravdu osvojenou.)
    WRATA
    WRATA --- ---
    ROBIN_SNNS: Jak pise Necro_Butcher. Mutate je trigger
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    ROBIN_SNNS: tak utočit a blokovat to asi furt nemůže a to abilita která se spustím mutatem neni acitivated, ale triggerd imho..
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Malý dotaz - proč bound in gold nefunguje proti mutate? Dle popisu karty by mělo...
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    WENOUSH: No nevím, mě obálka PPZ 1.5 přišla docela ošklivá i tak. První opravdu hezký cover art měly až PPE a PPE Svět.
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    (Jinak jsem pochopitelně toho názoru, že je to hnusný jak prdel.)
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    Já si myslim, že je to dost o tom, že v USA bylo DnD mnohem masovější záležitostí a tady se dotklo jen určitého výseku geekovské subkultury. Kdyby na tom byl přebal prvního dračáku, tak by to mezi námi rezonovalo trochu jinak ;-)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Vkus je individuani, treba podle me je cokoliv lepsi nez soucasny frame
    TMA
    TMA --- ---
    MATEEJ: Jasně, ale to je nostalgie vykalkulovaná někým, kdo jí nemá. Někým, kdo nepozná tu faleš v tom, kdo nemá ty výhrady, které tady čtu.

    "Marketingový průzkum rozpoznal, že jsou v oblibě crossovery a nostalgie. Prodeje v těchto subsegmentech mají výkon ve výši 130 % respektive 270 % základu."
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    TMA: Ona tam skoro určitě hraje roli nostalgie, respektive cílení na geekovskou nostalgii, ale tady podle mě není na místě, ten design byl ošklivej tehdy a je ošklivej i teď. Ale třeba ta emocionální složka bude fungovat.
    TMA
    TMA --- ---
    MATEEJ: Proč jsou americká auta ošklivá? Protože automobilkám šéfují lidé, co nemají vkus... a tak ani nepoznají, že najímají designéry, kteří nemají vkus. Místo General Motors/Ford si dosaď Hasbro/WotC a je to jasné.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam