• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATHES: ted zrovna jsem to resil jinymi kanaly. tak jeste jednou... :)

    imho je to horsi nez werebear a tudiz na jakemkoli formatu starsim nez std unplayable

    v human modu je jak werebear, tak tohle, imho naprost k nicemu

    a klasickyho thresholdu se dosahne o dost snaz (fetchky, prolizy...) nez tohohle creature pseudo thresholdu
    MATHES
    MATHES --- ---
    V0IT: to je werebear na steroidech! o 1 vic vzadu v defaultu, technicky mu staci jen 4 karty a dava jakoukoliv manu.
    V0IT
    V0IT --- ---
    variace na Werebeara

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Já si právě vybavil jen Cosmos Chargera, UW ságu a tu černou R potvoru, na Vegu jsem úplně zapomněl a nevyplivnul mi ji ani scryfall, protože se na ní nepíše "foretell". :-)
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: ja na ni nezapomnel. o foretell jsem prece mluvil :)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATEEJ: do draftu bych si ho asi nevzal, ale v historic brawlu funguje Vega skvěle jako commander.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    VOW preview, jak bude asi vypadat ten W40k set.

    counters
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Zapomněl jsem na kartu, která jako jediná pracovala s foretellem smysluplně. Bohužel byla jen jedna a sám o sobě byl UW foretell slabší než ostatní archetypy, takže moc nemělo smysl o něj v draftu usilovat. Ale ta podpora tam byla a že to nebylo tak dobrý jako UG kicker v Zendikaru, to se prostě stává. :-) )

    counters
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Ok, to dává smysl. Musím svou mysl očistit od toho, že jsem casual player :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    KVIIIK: Co se STD týče, tak by ta potvora měla generovat nějakou value navíc, viz Goldspan Dragon, Smoldering Egg, Koma... Charriot a Wrenn jsou vlastně taky potvory, které dělají výrazně víc než jen body s jednou nebo dvěma abilitama. Old-Growth Trolla musíš zabít dvakrát. Ranger Class ti permanentně boostuje potvory, Packleader líže karty. Kdyby tenhle upír měl haste místo trample. Westgate Regent mi přijde srovnatelnej, ne-li lepší.

    A v mono-W aggro je to dost podobný, Luminarch Aspirant, Intrepid Adversary, Clarion Spirit, Spellbinder, Apparition, Brutal Cathar, vlastně i Legion Angel, ti všichni dělají o dost víc než Purveyor.

    Ale bůhví, třeba najde místo v nějakým black aggro/tempo decku.
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: 4 many 5/6 flyer s trample je hodne dobrej, nicmene - ja ho zahraju, ty mi ho zabijes a zbyde ti proliz. nema ETB ablitu, nema zadnou protekci... nemyslim si, ze to udela diru do sveta.

    Tady par demonu, ktery taky vypadali ve spoileru hrozne huste a cool akorat ze pak nebyli:)

    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    ICARUS: co dalšího by ještě měla umět mimo 5/6 (potenciálně 6/6 každý kolo) flying a trample za 4 many? :D
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    KVIIIK: Neprijde mi, je to velky telo co ale samo o sobe nic nedela a dostane levnejsim removalem
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    WRATA: ta karta je broken AF a že dává oponentovi potenciální proliz na to nic nemění. Jsem zvědavej na cenu v preorderu.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    Chybí, už to erratovali oficiálně
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WRATA: imo nechybi - kdyby tam bylo, ze dostava +1/+0 counter, to by byla jina. Tady jde jen o zmenu parametru, zatimco utoci, ie do konce combatu. Nicmene to je ciste laickej vyklad - magicu se uz nejakou dobu nevenuju a sem lezu jen kvuli artu a kouknout jak postupuje power creep:)
    WRATA
    WRATA --- ---
    Me uplne fascinuje jak u tyhle karty celej net resi ze v tom poslednim radku asi chybi "until end of turn" ale to ze to je kurva 5/6 flying trample za 4 many jim asi prijde uplne v pohode....

    http://mythicspoiler.com/vow/cards/bloodvialpurveyor.html
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Neříkám, že cleave a training nebudou fungovat, protože ony fungovat budou, ale je možný, že limited gameplay toho setu nebude nějak charakteristicky odlišnej. Decayed, coven, disturb (takže self mill) způsobovaly, že se některý barevný kombinace MID hrály jinak než v předchozích setech. Tady takovou novinku vidím jen v blood tokenech.

    A vedle toho mám pocit, že si s tím vymýšlením prostě nedali moc práce. :-) Jo, to už je rozežranost, ale cleave a training mi od začátku přišly bez nápadu, takový po stránce vývoje ošizený. A že se nějaký non-evergreen keyword opakuje ve dvou setech těsně po sobě je dost nezvyklý.

    A ten dojem ladí s pondělním článkem od Mara, kde popisuje, jak k tomu rozhodnutí udělat dva podzimní sety z Innistradu došlo. Nebylo to kvůli přetlaku nápadů, které se jim nechtěly vlézt do jednoho setu, ani proto, že je Innistrad populární a oni chtěli, aby si ho hráči hodně užili. Rozdělili ho na dva proto, že se (z několika důvodů) rozhodli dát na podzim dva sety, ten druhej víceméně místo letního core setu. A rozhodli se tak ve chvíli, kdy už neměli čas vymýšlet nový originální svět, ale věděli, že když vezmou hotovej svět, tak že to stihnou. To si pak člověk říká, na co všechno jim ještě nezbyl čas (protože to zároveň znamenalo vrátit se o krok zpátky i s tím, co už k MID/VOW měli, aby se to dalo nějak rozumně rozdělit).

    From Vow On, Part 1 | MAGIC: THE GATHERING
    https://magic.wizards.com/en/articles/archive/making-magic/vow-part-1-2021-11-01
    MATHES
    MATHES --- ---
    navic se ja osobne nedivam na VOW jako standalone set, kterej by mel prinest spoustu novejch mechanik, ale jako druhou pulku velky innistrad sady, proto jediny co jsem cekal byla nejaka vylozene upiri mechanika, coz blood tokeny docela splnujou a to jak flavourem, tak i tim, ze discard&draw je mechanika, ktera k uprium (i k BR cely) sedi jak prdel na hrnec, takze zklamanej nejsem:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: roost byl dobrej. to byl archetyp sam o sobe, to je pravda.

    foretell synergy vypadala hezky na papire, ale v limited si nemel sanci pobrat toho nejak vic a v constructed to bylo bohuzel too cute na to aby to dokazalo drzet krok se zbytkem fieldu (osobni zkusenost :D)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam