• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    vow-58-dreamshackle-geist

    Dreamshackle Geist {1}{U}{U}

    Creature — Spirit

    Flying

    At the beginning of combat on your turn, choose up to one —

    • Tap target creature.

    • Target creature doesn’t untap during its controller’s next untap step.
    3/1
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    A taky spiriti dostanou pár zajímavých kusů, to by mohlo hraničit s hratelným STD spirit tribal deckem.

    zbdy-JWYICh-86209
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Nevím, co si myslet o tomhle chlapíkovi, trochu to smrdí jako permanentní Alrundova Epiphany.



    Jacob Hauken, Investigator

    {1}{U}

    Legendary Creature - Human Advisor

    Mythic

    {T}: Draw a card, then exile a card in your hand face down. You may look at the card as long as it remains exiled. Then, you may pay {4}{U}{U}. If you do, transform Jacob Harkin, Investigator

    0/2

    Hauken's Sight

    Legendary Enchantment

    At the beginning of your upkeep, exile the top card of your library face-down. You may look at the card as long as it remains exiled.

    Once during each of your turns, you may play a land or cast a spell from the cards exiled by this permanent without paying the mana cost.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Tahle je ještě horší.

    Ava-BOMB-WTFer
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    A k 7/7 korozivnímu slimákovi se přidávají další karty typu "to se asi posrali v kině, jak mám proti tomu v limited hrát?".

    dvbp2qhc9kx71

    Olivia's Attendants

    {4}{R}{R}

    Creature - Vampire

    Rare

    Menace

    Whenever Olivia's Attendants deals damage, create that many blood tokens.

    {2}{R}: Olivia's Attendants deals 1 damage to any target
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Tohle by mohlo být hratelné v STD RDW.

    ueidfjs7bkx71

    Cemetary Gatekeeper - 1R

    Creature - Vampire (Mythic Rare)

    First strike

    When ~ enters the battlefield, exile a card from a graveyard.

    Whenever a player plays a land or casts a spell, if it has the same type as the exiled card, ~ deals 2 damage to that player.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    Jakože tu ještě není?

    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Tohle by mohlo být dobře hratelné v UG limited selfmillu + hezký obrázek.

    vow-52-cobbled-lancer
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Pár previews různého charakteru. Třeba s hezkým obrázkem.

    vow-89-winged-portent
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    MATHES: to je v pohodě, naše grupa se o house rules a tier listech mulťáku hádá už několik let v kuse.
    V poslednim roce už teda tolik ne a vykrystalizovala nám docela pěkná meta, ale byla to cesta dlouhá a trnitá
    MATHES
    MATHES --- ---
    nicméně jsme se o tom dohadovali asi měsíc, než jsme se nakonec domluvili:D
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: dvoukaretni komba, která končí hru. tj treba balista + heliod, exarch twin a tak.
    TOTALLYDIZZIED
    TOTALLYDIZZIED --- ---
    Tak třeba moje zelená rampa umí na stůl položit nekonečněkrát za sebou craterhoofa, ale abych se k tomu dostal, potřebuju mít na stole dvě konkrétní bytosti, slušnej proliz a další faktory. Ano, můžu zabít všechny v jednom kole. Zároveň ale všichni viděj, že to přijde a nestane se, že z prázdnýho stolu je najednou win pro jednoho.

    Na druhou stranu, hrát balíky bez winkondic je taky super, hraju Zedruua, kterej všem jen všechno rozdává a pak se dostane do patový situace, že když umřu, prohrajou všichni (xkrát zkopírovanej Nine Lives u každýho hráče)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: thx, cpt obvious. Takže obecně všechna infinite dvoukaretní komba bez ohledu na to, co dělají? Nereju do tebe, fakt mě jen zajímá, jak se to dá smysluplně definovat pro případný vlastní house rulling. Ono totiž například Squirrels nest + Earthcraft ti dá nekonečně mnoho veverek, ale vyřeší to jeden board clear. Archangel of Thune + Spikefeed Feeder ti zase sice dá nekonečně životů, ale pořád nemusíš být ani zdaleka schopný porazit oponenta dřív, než ti dojde balík. To už by mi osobně víc vadila ta zelená rampa, která v jednom kole vyloží na stůl 50 potvor s haste a tramplem a pokud nemáš Fog nebo něco podobnýho, tak GG.
    Ty dvoukaretní komba samy o sobě jsou imho menší zlo, než balík plný tutorů, který ti je umožní spolehlivě najít do čtvrtýho kola (a nebo cokoli jinýho přesně na míru pro win)
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: eh?! dvoukaretni kombo definujeme tak, že se skládá ze dvou karet.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: ale samozřejmě souhlas, multi EDH se nedá hrát s kompetitivníma deckama (resp. dá, ale neni to zábava)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: jak definujete dvoukaretní combo? A v čem je dvoukaretní combo horší než například zelená rampa, která taky dlouho nedělá nic a pak najednou v jednom kole z nuly na sto smete stůl?
    Multi EDH je nejvíc cutthroat formát, jakej kdy kdo v MtG vymyslel :D Ale není proti duelu tak přeprasenej a zaměřenej na výhry do pěti minut od startu hry.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATHES: Jo, chápu. Ty největší zvěrstva prostě ne.
    MATHES
    MATHES --- ---
    BURKHAR: tak to samozřejmě funguje a právě proto jsme si interně zakázali dvou karetní komba, který většinou nepotrebujou setup ale prostě je vypálíš z ruky a gg
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BURKHAR: *Mne (mobil mi pořád našeptává opačné varianty)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam