• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    nicméně jsme se o tom dohadovali asi měsíc, než jsme se nakonec domluvili:D
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: dvoukaretni komba, která končí hru. tj treba balista + heliod, exarch twin a tak.
    TOTALLYDIZZIED
    TOTALLYDIZZIED --- ---
    Tak třeba moje zelená rampa umí na stůl položit nekonečněkrát za sebou craterhoofa, ale abych se k tomu dostal, potřebuju mít na stole dvě konkrétní bytosti, slušnej proliz a další faktory. Ano, můžu zabít všechny v jednom kole. Zároveň ale všichni viděj, že to přijde a nestane se, že z prázdnýho stolu je najednou win pro jednoho.

    Na druhou stranu, hrát balíky bez winkondic je taky super, hraju Zedruua, kterej všem jen všechno rozdává a pak se dostane do patový situace, že když umřu, prohrajou všichni (xkrát zkopírovanej Nine Lives u každýho hráče)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: thx, cpt obvious. Takže obecně všechna infinite dvoukaretní komba bez ohledu na to, co dělají? Nereju do tebe, fakt mě jen zajímá, jak se to dá smysluplně definovat pro případný vlastní house rulling. Ono totiž například Squirrels nest + Earthcraft ti dá nekonečně mnoho veverek, ale vyřeší to jeden board clear. Archangel of Thune + Spikefeed Feeder ti zase sice dá nekonečně životů, ale pořád nemusíš být ani zdaleka schopný porazit oponenta dřív, než ti dojde balík. To už by mi osobně víc vadila ta zelená rampa, která v jednom kole vyloží na stůl 50 potvor s haste a tramplem a pokud nemáš Fog nebo něco podobnýho, tak GG.
    Ty dvoukaretní komba samy o sobě jsou imho menší zlo, než balík plný tutorů, který ti je umožní spolehlivě najít do čtvrtýho kola (a nebo cokoli jinýho přesně na míru pro win)
    MATHES
    MATHES --- ---
    KVIIIK: eh?! dvoukaretni kombo definujeme tak, že se skládá ze dvou karet.
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: ale samozřejmě souhlas, multi EDH se nedá hrát s kompetitivníma deckama (resp. dá, ale neni to zábava)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    MATHES: jak definujete dvoukaretní combo? A v čem je dvoukaretní combo horší než například zelená rampa, která taky dlouho nedělá nic a pak najednou v jednom kole z nuly na sto smete stůl?
    Multi EDH je nejvíc cutthroat formát, jakej kdy kdo v MtG vymyslel :D Ale není proti duelu tak přeprasenej a zaměřenej na výhry do pěti minut od startu hry.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATHES: Jo, chápu. Ty největší zvěrstva prostě ne.
    MATHES
    MATHES --- ---
    BURKHAR: tak to samozřejmě funguje a právě proto jsme si interně zakázali dvou karetní komba, který většinou nepotrebujou setup ale prostě je vypálíš z ruky a gg
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    BURKHAR: *Mne (mobil mi pořád našeptává opačné varianty)
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATHES: Jsem se vyjádřil asi blbě. Mně v MP právě přijde jako zábavný element hry, spojit síly proti někomu, kdo si to tam chystá.
    MATHES
    MATHES --- ---
    BURKHAR: proč? nuda to fakt neni
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATHES: To je pak dost nuda, ne?
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: podle nasich house rules jsou zakazany dvoukaretni komba, takze je to fakt nekde jinde, nez duel:)
    HARDY
    HARDY --- ---
    "ja presel na multi edh, protoze to neni tak strasne cutthroat" do záhlaví prosím :-D
    MATHES
    MATHES --- ---
    _DOMINIK_: v poradku ja to neberu osobne :D

    tomu rozumim, duel commander je uplne jinej sport, ja presel na multi edh, protoze to neni tak strasne cutthroat a v 5c Garthovi je jedna z wincon jeskai ascendancy + mana dorks a zjistil jsem, ze tech mana dorks co umi dat jakoukoliv manu neni zdaleka tolik jako jsem si myslel.

    urcite to neni modern material, na limited to myslim ale bude vysokej pick (protoze je to any mana dork, kterej se umi nejak zmenit na pasika), na STD si myslim, ze se taky hrat bude a do multi edh by se taky podivat mohl
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATHES: zasadni nesouhlas! tak to uz asi nemuzeme byt kamaradi. skoda :)

    jinak ale ok, jestli hrajes decky s 2cc akceleratory, tak to asi muze mit nejaky vyznam
    (ja osobne ho tam ale porad nevidim, jelikoz jsem si ted prosel svych 5 5color duel commander decku, a z 2cc akceleratoru tak mam jen arcane signet, obcas bloom tendera a cobru, a jednou fertile ground. tohle je imho o poznani horsi nez vsichni jmenovani, a i ti se mi tam ne vzdy vejdou)
    MATHES
    MATHES --- ---
    _DOMINIK_: s tim zasadne nesouhlasim, pro me je tohle must have do 5c edh, protoze bytosti co umi produkovat jakoukoliv manu neni zas tolik jak by clovek mel pocit. ja jsem presvedcenej, ze je to lepsi nez werebear.

    ano, je jednodussi aktivovat treshhold, ale to je jen o tom, jestli potrebujes 4/4 telo, ale pokud chces mana dorka, tak je tohle proste netesne lepsi nez werebear.
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    _DOMINIK_: V Sultai si to dokážu představit.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATHES: ted zrovna jsem to resil jinymi kanaly. tak jeste jednou... :)

    imho je to horsi nez werebear a tudiz na jakemkoli formatu starsim nez std unplayable

    v human modu je jak werebear, tak tohle, imho naprost k nicemu

    a klasickyho thresholdu se dosahne o dost snaz (fetchky, prolizy...) nez tohohle creature pseudo thresholdu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam