• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    ANCHATON
    ANCHATON --- ---
    Tak jsem si nadelil k jezisku Mythic...momentalne 91%. Cerna je svina
    YETTY
    YETTY --- ---
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WRATA: Já vím. U show phases jim blbne buď jen indikace, nebo jim blbne celá indikace fází. Jdu do menu, zaškrtnu show phases, vrátím se do hry, jdu zase do menu, show phases je odškrtnuté... Ve hře permanentně vidím indikaci zapnutého show phases v podobě šedivé klávesy a nápisu Show Phases. Klávesová zkratka L ale nic nedělá (kontrolováno v menu) a na tu šedou klávesu se nedá kliknout.

    Full control funguje, jak má, dá se zapnout/vypnout přes Ctrl a dá se vypnout i pouhým kliknutím na tu šedou indikační klávesu Ctrl.

    Po pravdě řečeno nevím, jestli mám ukazování fází zapnuté nebo vypnuté (asi to první, přijde mi to pořád stejné).
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATEEJ: Full control a show phasess jsou dve ruzny veci...
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WRATA: Mám (i když checkbox v menu je asi rozbitej, jakoby nedrží zaškrtnutej), ale mám pocit, že dřív full control držel zapnutej pořád, dokud jsi ho nevypnul. Ale možná se pletu.
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATEEJ: Hlavne si zaskrtni v gameplay menu "Show phases" pak je totiz jasne videt v jake fazi kola kdo zrovna je a hlavne se tam da bez problemu da nastavit stopka takze tyhle veci pak nemissnes
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: jo, konečně se mi podařilo stisknout Ctrl včas
    MATHES
    MATHES --- ---
    zatimco ve svym kole to udelas normalne v 2. main fazi, protoze ti hra normalne pauzu ve svym end stepu ani nenabidne
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: nejsem si jistej, ale imho je to default setting areny. na tyhle "advanced" triky potrebujes full control, abys dostal prioritu na konci souperovi 2. main faze, jinak ji standardne dostanes az v end stepu
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: To jsem tak nějak vydedukoval, ale děkuji za potvrzení. V tom případě mě zaráží to, že tlačítko na ukončení soupeřova kola funguje jinak než tlačítko na ukončení tvého kola. Proč to tak je? A v papíru to funguje stejně, jako že když soupeř v druhé main nic nedělá, tak nemáš šanci zahrát instant efect před začátkem jeho end stepu?

    Dělal jsem to v tuto chvíli. Proběhne úvodní trigger Liesy, efekty Fleshtakerů, pak kliknu na End Turn a zjevně přejdu do beginning of end step, protože potvora jde hned do ruky.

    vow-51-chill-of-the-grave

    Zatímco když to udělám v tuhle chvíli v soupeřově kole, tak už je pozdě, podle všeho jsem v tomto okamžiku už v end stepu, ne před ním. (Což naznačuje i rozdílný wording těch malých šedých nápisů pod tlačítkem. Jenom nechápu, proč to je udělané rozdílně.)

    vow-26-nurturing-presence
    MATHES
    MATHES --- ---
    Konec kola je velmi tezko zpracovatelnej udaj. Co je presne konec kola? Protoze pokud to ve svym kole "stihnes", tak si to nedelal v end stepu, ale hadam, ze spis ve 2. main fazi.

    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: Kdyz delas na konci souperova kola cokoliv, tak to delas v end stepu. Delayed trigger jasne rika, ze kdyz se splni podminka, tak se akce stane "na zacatku end stepu".

    Takze pokud v prubehu end stepu delas cokoliv, tak fakt nemuzes cekat, ze stihnes trigger, kterej byl na zacatku faze, ve ktery to delas:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Hm, trochu mě zlobí Liesa. Čím to, že když sacnu svou potvoru na konci soupeřova kola, že se mi jde do ruky až na konci mého? (Když ji sacnu během combatu v soupeřově kole, tak se mi vrátí do ruky na konci soupeřova kola. Když ji sacnu na konci mého kola, tak se mi vrátí do ruky ihned.)

    Je to tím, že oranžové tlačítko My Turn na konci soupeřova kola označuje konec end stepu (takže přeskakuje začátek end stepu), zatímco oranžové tlačítko End Turn na konci mého kola označuje teprve přechod do end stepu, takže včetně začátku end stepu?

    (Zkoušel jsem si proti Sparkymu vynutit si v jeho druhé main phase full control, ale nějak se mi to nedaří.)

    i5f1511-690
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ASYD: Tak to ti závidím.
    ASYD
    ASYD --- ---
    BURKHAR: Zadne karty z alchemy jsem nepotkal... uz vubec ne nake op kokotiny
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    ASYD: Tak ona to není hysterie, to je spíš o tom, že některý Alchemy karty jsou prostě tak přestřelený, že kurvěj u HB metu. Čili i když ti je nějaká Alchemy úplně ukradená, nutí tě to si pro kompetetivní balík některý ty hnusy pořídit taky, jinak ostrouháš.
    RORSCHACH
    RORSCHACH --- ---
    Jako dřív byla Arena i pro lidi co hrají MTG na papíře. Teď mi příjde, že se to začne cílit jen na lidi co to hrajou digitálně (jako kdo by si chtěl pomatovat a řešit, jestli hraje zrovna Omnatha za 4 nebo za 5 nebo jestli level up u Wizard Class je za 3 nebo 5 man)

    Příjde mi to trochu divný, protože kdybych to vzal čistě digital only, tak MTG zase tak dobrá hra není. Možná trochu lepší než Hearthstone, ale horší jak spousta jinej normální her. Moc nevěřím tomu, že by nějak dlouhodobě mohla fungovat bez "podpory z papíru". Speciálně s Wizardím skillem dosrat všechno kromě designu karet. Stačí se podívat na ty jejich hrozný "esports" turnaje. Co ten jejich klient umí (nebo teda spíš neumí) za dva roky od releasu atp.
    ASYD
    ASYD --- ---
    Za 10 minut sem si prosel vsechy historic breal decky a poresil ty dve/tri nelegalni karty kvuli Alchemy zmenam... hotovo, uz me to nijak neotravuje

    Hysterii moc nechapu
    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    MATEEJ: S tím rozdělením Historicu na větev Alchemy a non-Alchemy máš velkou pravdu, náčelníku, zrovna dneska jsem přemýšlel, proč to tak neudělali rovnou. Ale bohužel se toho asi nedočkáme proto je pro mne nejzábavnější mód, tj. Historic Brawl, trošku passé.

    A jak říkáš, hra je to skvělá, akorát Hasbro efekt, hemty, hemty, na hráče serem, my chcem prachy.
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    Ještě mě napadá, že by mohlo fungovat to, že by byli edice prvně v Aréně. Kde se řádně otestují, popřípadě upraví a půjdou se zpožděním do tisku. Tím pádem by celý alchemy byl zbytečný. Nemuseli by ani řešit kompenzace, ale duplicitní karty jsou fakt kravina
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam