• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    ASYD
    ASYD --- ---
    RUNYAR: noice. diky ti, muzu si dat quick draft NEO :)
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    Nabídka dne 400 gemů za 1500 zlatých. Tak dobrou chuť
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: layers se tykaji ciste jenom bytosti:)

    tam neni zadna prednost, oba efekty rikaj "exile it". jeden efekt pak navic rika "a pak ji vrat face down", kterej se s tim predchozim nevylucuje.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mimochodem, jedna nová a nepříliš intuitivní NEO interakce (ani nevím, do jakého soudku ji zařadit - layers?):

    Když sacnete enchantment a vrátíte si tímhle NEO sagu, tak její vlastní exilnutí při 3. lore counteru má přednost před tou exilovací klauzulí, kterou mu přidá tahle karta, a normálně se vrátí flipnutá na battlefield.

    en-Es-FCsr-Uxuu
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    (aspoň doufám)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES:
    prvni - vyfizluje
    druha - vyhodnoti se a da 2 dmg
    treti - vyhodnoti se a da 1 dmg
    MATHES
    MATHES --- ---
    kvizova otazka, jak by se to vyhodnotilo, pokud by souper nezahral -2/-2 ale 2 dmg do vseho?
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: pro zjednoduseni mas tri bytosti s aktivacni abilitou

    jedna - fight target creature
    druha - deal dmg equal to power to target
    treti - deal 1 dmg

    rekneme, ze vsechny tri bytosti jsou 2/2 a ty se rozhodnes vsechny tri ablity dat na stack. jak se dostanou na stack, tak pred vyhodnocenim souper zahraje -2/-2 vsem bytostem instatne.

    prvni - vyfizluje
    druha - vyhodnoti se a da nula dmg
    treti - vyhodnoti se a da 1 dmg
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Jasný, a tu výjimku z pravidla, kterou popisuju v těch bodech, jsem popsal/pochopil správně?
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: ja vim, ze to pisu teprve potreti, ale abilita na stacku je nezavisla na svym zdroji :) ve chvili kdy aktivujes apathy, tak je uplne jedno co se s apathy stane, jestli ji nekdo zbori, flickne, vrati si do ruky, roztrha. abilita uz je na stacku a je ji jedno co se se zdrojem stane:)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Přijde mi, že ta abilita by měla fizzlovat, protože ta potvora přestane být enchanted, ale chyba v mém uvažovaní je asi v tom, že změnit vlastnosti původce ability a dosáhnout tím i změny ability na stacku při jejím resolvnují lze jen tehdy, když v tom hraje roli power původce (což tady nehraje).

    Pokud tomu dobře rozumím, tak instantní efekty modifikující power/toughness fungují takhle:

    1) Na stack jde bite nebo ping abilita.
    2) Na stack jde abilita, která modifikuje původce ability č. 1 tím, že mu dá deathtouch nebo snížení power.
    3) Ability se vyhodnotí, napřed č. 2 a pak č. 1, nicméně ten bite nebo ping už „letí vzduchem“, tj. sám o sobě není nijak modifikován.
    4) Dojde na vyhodnocení dmg a v tu chvíli se checkuje, jak je na tom původce ability č. 1 s výší power nebo deathtouchem.
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: teda tu prvni cast mas blbe, dokud nedojde k oziveni, tak se nic nemeni, protoze awareness se pta explicitne na bytost. v tom je prave to jadro pudla :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: jj je to tak. obe akce nastesti probihaj ve stejnym layeru (set power & tougness) a tim, ze v textu explicitne napsany "except it's a 4/3" tak novy timestamp prepise pt z 1/1 na 4/3.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Tough one. :-)

    Imo dokud nedojde k oživení, tak je to 1/1 Vehicle, ale jakmile do něj vleze crew, tak se aktivuje to "except it's 4/3" a bude z něj 4/3?
    MATHES
    MATHES --- ---
    btw my jsme ted naposled docela intezivne behem prevka resili tuhle interakci



    nevim komu z R&D prislo jako dobrej napad vydat tyhle dve karty ve stejnym setu, souper to zahral na muj vehicle a zacala dlouha diskuze :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: a co je na tom divnyho? abilita na stacku je nezavisla na svym zdroji
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES:
    1) Aktivuješ abilitu "exile enchanted creature"
    2) zahraješ Flicker na Apathy
    3) Apathy jde do exilu a vrátí se, takže ji můžeš plácnout na jinou creature
    4) abilitu "exile enchanted creature" se vyhodnotí a exilne původně enchantovanou potvoru (ale Apathy je už mezitím na jiné potvoře)
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: tak to ti nepovim, hledal bych to nekde v triggerech. a nechapu jakou interakci myslis
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: V jaké sekci pravidel je tohle popsané? (Vím, že to funguje takhle, ale zajímalo by mě, jak je to definované v pravidlech.)

    Divná je i interakce Dreadful Apathy + Flicker of Fate, kdy vlastně zmizí cíl té odpálené ability (nebo spíš přestane platit jeho definice, o targetu se tam nemluví).
    MATHES
    MATHES --- ---
    (death + leaves the battlefield, nez do toho zacne zas nekdo stourat:))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam