• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: to je delayed trigger, to je trochu neco jinyho:)
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Ne vzdy to fak funguje. Pokud napriklad Phyrexian Metamorph zkopiruje Scarab Goda, pak umre a mas ho an konci nejblizsi end faze v hrobe tak se ti vrati na ruku. Taky sem cumel jak puk
    ELENFANT
    ELENFANT --- ---
    MATHES: Expendable Lackey z hrobu může vylézt, protože tam není permanentem (jak psal GANDHI), takže tam na něj Scheming Fence nedosáhne, aby mu v tom zabránil (na rozdíl od Jehly třeba).
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: dobrá otázka, řekl bych že ne, protože to není o lackeym, ale o tom druhým. ale jistej si nejsem
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    MATHES: díky za vysvětlení
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Takže okradený Lackey se přechodem do hrobu resetne a může vylézt...
    MATHES
    MATHES --- ---
    a pro účely hry se bere jako zbrusu nová karta, tj typek v hrobě vůbec neví, že by kdy co vybral
    MATHES
    MATHES --- ---
    + jakmile karta změní zónu ztrácí jakoukoliv "pamet"
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: karty v hrobě nemají žádné aktivační ability, pokud to není na kartě explicitně napsané
    LOP4TA
    LOP4TA --- ---
    MATEEJ: me se to stalo v prvnim packu takze jsem nabral 5 karet a pak random shit. 2 vyhry jsem uhral ale teda je to spis na zlost
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MATEEJ: imo carta mimo battlefield neni permanent
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Když už se řeší pravidla, mám jednu další SNC interakci, kterou si nejsem jistý.

    Když Scheming Fence ukradne abilitu Expendable Lackey, přenáší se ta krádež i do hrobu? Tj. Lackey nemůže vylézt? (To fakt netuším.) A Schemin Fence ano? (Imo ne.)

    snc-219-scheming-fencesnc-43-expendable-lackey
    MATHES
    MATHES --- ---
    RUNYAR: pokud hrajes spell z jiny zony, nez je ruka, tak se ten spell vrati do ruky, pokud neni explicitne receno jinak - treba flashback, kde jakmile spell opusti stack, tak je exiled. tj foretell pujde do ruky.
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    MATHES: když už se v tom pižláme... tedy v teorii pokud bych hrál něco z exilu, nebo hřbitovu tak by to podle popisu ,,Return target spell you don't control to owner's hand,, mělo zkočit na ruku, že? Co v případě fortellu? hádám, že se vrátí jako v normálním stavu. Nebo se spell vrátí na místo od kud bylo hráno?
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    MATEEJ: C je spravne, ja vstupny platil tim free entry ticketem z mastery passu :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    _DOMINIK_: A vstupné jsi platil v goldech, nebo v gemech? Mně vrátili 1500 gemů a u streamerů jsem viděl, jak jim taky sypou gemy. Ono je to celkem jedno, ale je to trochu zvláštní, protože doposud mi všechno refundovali ve zlaťácích, i když jsem vstup platil v gemech.
    MATHES
    MATHES --- ---
    fizzle znamená, že se karta vyhodnotí tak, že neudělá nic. v případě vrácení do ruky se ani nevyhodnoti
    MATHES
    MATHES --- ---
    PSYCHO: nefizzne, protože už na stacku prostě není:)
    PSYCHO
    PSYCHO --- ---
    CHOBOT: Jak tohle funguje? Kdyz se kouzlo na stacku vrati do ruky, tak ve stacku fizzne?
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    RUNYAR: Mně občas od očí do hlavy doputuje úplně jinej text, než je na kartě :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam