• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    taky mam pocit, ze je v tomhle setu fakt extremni mnozstvi dobrej combat triku, tim padem je to casto neprijemne snowbally a pokud nemas insane value engine, tak se ty hry hrozne spatne otaci
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: ja si myslim, ze i RG muze bejt dost rychly a neprijemny aggro, nicmene zatim vsichni zkousej ten domain a s tim spoustu tapland.

    co bych ale ocenil je, ze je v tom setu fakt kotel levnyho zabijeni.

    na druhou stranu v jakykoliv Wx variante zahajit ve 2. kole Knights of Dawn's light into double removal je prakticky GG a podobnejch bytosti co s pomoci par removalu dokazou utect se hrou je daleko vic.

    fakt si myslim, ze jde o to, ze domain je nejvic viditelna value mechanika a vypada to, ze zatim se do toho poustej skoro vsichni (viz ve 3. boosteru uz na dual nenarazis :D)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    MATHES: Je to možný, už vzhledem k tomu, jak málo svázaný archetypy tenhle set je. Nicméně RW i GW "agrro" tady funguje jako go wide plus masový buff, což je velmi funkční, ale míň opresivní než klasický aggro.

    Klasický brutálně rychlý aggro je tady určitě UR, ale to se nesejde vždycky.

    Ten aggro feeling obecně souvisí s rychlostí formátu. Moderní limited dneska s trochou nadsázky znamená, že když ve druhém kole nevytáhneš 2-drop, tak se tvoje šance na vítězství automaticky zmenšují o 20-30%. Samozřejmě to hodně podporují i dobré commonové 1-dropy, které před pár lety nebývaly. Blbý je, že ty sety se pak v limited dost podobají.

    V DMU tohle zatím neplatí, protože 1-dropy tu jsou spíš blbý a spousta decků hraje taplands.
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATEEJ: ten bod 2 bych bral s rezervou, je to cerstvej format a na tom vsichni na zacatku zkousi durdlit a zkouset random veci, obecne ocekavam v horizontu 14 dni pomaly prechod k dvoubarevnym agrum (RW, RB, GW), jak lidi prestanou zkouset picoviny:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    SYNTAX_TERROR: presne tak, mirror je o tom, ze ty i souper hrajete v podstate stejny balicek

    ELENFANT: protoze kazdej draft muzes hrat 5c :D
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ELENFANT: Za mě:

    1) Barvy i barevné páry jsou relativně hodně vyrovnané, je tu minimálně 12 hratelných archetypů.
    2) Je tu relativně málo aggro decků. (Když v setu aggro decky dominují, tak to pokřivuje celý formát směrem k menší pestrosti.)
    3) Je tu relativně málo bomb.
    4) Díky snadnému splashování a off-color kickerům nejsou žádné dva decky stejné, což mimo jiné znamená, že se ten set jen tak neohraje (což ocení ten, kdo hraje Magic primárně kvůli draftům).
    5) Díky spoustě otevřených možností jsou zajímavé jak drafty, tak hry (což zase přispívá k tomu, že se to jen tak neomrzí).

    Přijde mi, že mnohem spíš než "tady máte 10 archetypů a v jednom z nich musíte během draftu skončit" to je set "tady máte 350 karet, ze kterých můžete postavit cokoli".

    Můžeš postavit WU deck, kterej bude heavy W, jako go-wide s win con Heroic Charge a Argivian Phalanx.
    Můžeš postavit WU deck, kterej bude heavy U, kde z bílý budeš mít primárně instanty a sorcery a jako win con budeš mít evasion potvory a Tolarian Terrory.
    Já jsem uhrál trophy s WU mid range flyers, kde jedna z nejužitečnějších karet byla Stall for Time, která se v těch předchozích dvou WU variantách tolik nehraje.
    A to jsou tři různé balíčky založené primárně na commonech a nějakých uncommonech, ne na rare build-arounds, který ti přijdou jednou za uherskej rok.
    ELENFANT
    ELENFANT --- ---
    MATEEJ: Proč pls? (To není nesouhlas, nedraftil jsem to, ale až třeba budu, tak ať vím, co čekat.. :))
    WRATA
    WRATA --- ---
    ROBIN_SNNS: Neni se cemu divit, je to nejstabilnejsi a zaroven taky nejsilnejsi. Uplne stejne by to vypadalo na papirovem turnaji
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Já jen podotknu, že pro draftování se DMU moc povedl.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    No, jestli mě teda v poslední době něco na aréně štve, tak je to párování. Proti mému U-W decku jsme v 4 z 5 případů dostala dostala B, přip. B-R. Té Liliany už mám plné zuby.
    DRUI
    DRUI --- ---
    Jako vzdy po rotaci brawl - fakt me tesi singleton formaty, vic rare karet nedam dohromady :-P
    SYNTAX_TERROR
    SYNTAX_TERROR --- ---
    Co myslíte těma mirrorama, že protihráč má vesměs stejný deck?
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    WIRUSS: já si postavil Bílo-Červené haste agro a zatím jenom mirrory potkal... v historic se mě teď nějak nedaří vůbec ať zkouším co zkouším
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    RUNYAR: Po dlouhé době jsem si zase zkusil STD a složil si monoblack, docela mě baví, jen je dost nepříjemné, že tak2 ze 3 her jsou verze mirroru...
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    Tak co pak hrajete po rotaci?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    WIRUSS: Díky moc!
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Našel jsem jeden kód z D&D prelease, tak pokud ještě někdo nemá:

    20186-25E65-07697-06D6D-0499B
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    KAPITAN_JACK: Něco jako ty gemy nebo goldy zadarmo, co se tam čas od času objevují.
    KAPITAN_JACK
    KAPITAN_JACK --- ---
    OLA44: Určitě nějaké nové karty a mechaniky (Stun counters), předpokládám že taky nějaké recyklace.
    Tak mne napadlo, proč musí člověk zadávat s novou expanzí kód ve storu místo aby rovnou dostal ty věci kdyžse naloguje? Předpokládám že je to nějaká psychologická manipulace aby vůbec navštívil store...
    OLA44
    OLA44 --- ---
    Sim vas ta nova expanze DU, to jsou uplne nove karty nebo to je naka recyklace puvodni Dominarie?
    Diky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam