• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    ROBIN_SNNS: pral bych mu tu radost, slozit ctyrkaretni kombo, bez hledani ve ctvrtem kole, se mu jiste nepovede moc casto :)
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Tak jsem právě narazila na nepříjemné klofací kombo.
    Soupeř si vyvolal Putrid Goblin 1B se schopností persist a enchantment Solemnity (2W) se schopností "permanents (players, creatures, lands, artifacts, enchantments) cannot get counters"
    Když k tomu přidal ještě Ashnod's Altar (3) "sacrifice a creature: get 2) a potvoru se schopností "when this or another creature dies, target opponent looses 1 life and you gain 1 life" tak bylo kombo hotové.
    Asi netřeba zmiňovat, že už mne soupeř k tahu nepustil a hra skončila ve 4. kole.
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    PLOMBDENTIST: doplním ještě Worst Fears, Sorin Markov a Cruel Entertainment
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    ROBIN_SNNS: emrakul nebo mindslaver :-)
    YFKA
    YFKA --- ---
    ROBIN_SNNS: pravda, to nebude fungovat
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: ajo, jsem si to blbe precetl - ja mel intenzivni pocit, ze nic takovyho neni
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    YFKA: A jak přiměju protihráče co má zelený toxic, aby zahrál bílého Suncleansera? Ta schopnost karty uvádí "target opponent", ale mne mých (poison) counterů nezbaví.
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    ROBIN_SNNS: Případně ještě Leeches, ale karty z Homelands asi nejsou na Aréně.
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: zbavit imho ne, ale jsou karty, ktery brani tomu abys je dostaval (Melira, sylvok outcast; Solemnity a urcite dalsi) pripadne limitovat kolik jich muzes dostat (Melira, living cure)
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Tak jsem zase jednou ve hře potkala jedovatý balíček a napadlo mne - dá se vůbec nějak zbavit poison counterů?
    LOP4TA
    LOP4TA --- ---
    HEERO: ja hraju Raffinu a ragavana celkem uspesne mazu
    HEERO
    HEERO --- ---
    Ja bych ocenil ranked brawl a nějaký smysluplný ban list, protože hrát s Ragavanem nebo Tamiyo, to je úplný potěšení :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    Ja bych ocenil phantom drafty za babku.
    MOMENT
    MOMENT --- ---
    Je mi to cele dost lito, nastesti v limited to zas takovy problem neni, dokud budou lidi, kteri budou chtit draftovat i neco jineho, nez spidermana. Akorat by bylo fer, kdyby na arene meli vic moznosti premier draftu a ne jen aktualni edici. A nebo si dam proste pauzu, nekteri lide okolo me budou mit mozna i radost, ze resim taky neco jineho :D
    MATHES
    MATHES --- ---
    a k tomu jeste teda nekoncici pridavani "out of the game" mechanik - jako speed, day&night, venturing into dungeon, initiative atd atd
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Mě teda víc oslovilo tohle video.

    UB můžeš do značné míry držet mimo svůj deck a sbírku, nebo si naopak užít ta IP, které tě oslovují. Prostě si ten Magic můžeš dělat takovej, jakej ti vyhovuje a jak se ti líbí.

    Co ale ovlivnit nemůžeš, to je, jak se proměňuje originální magicový lore. Antropomorfní zvířátka všude, Ravnikou se prohánější zástupy detektivů v holmesovských loveckých ušankách, klasické MtG figury si teď chvilku hrají na kovboje, chvilku na závodníky, kteří závodí po světech, ve kterých auta nikdy nebyla... Tohle mi strašně nesedne a narozdíl od UB se to nedá odfiltrovat.

    The Growing Problem In Magic: The Gathering Is NOT Universes Beyond...It's Universes Within.
    https://www.youtube.com/watch?v=nnb5dHdB8uc
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    moderni mtg je postaveny jako inflacni hra, kde je na hrace vytvaren tlak, aby neustale nakupovali nove karty, ktere se ale v case stavaji bezcennymi (diky reprintum a power creepu), takze cilem neni mit odladene eternal formaty a spokojene hrace, ale predevsim prodavat novy produkt a mit spokojene akcionare

    prestoze je hra od pocatku definovana jako tradable, tak je tenhle aspekt dnes aktivne potlacovan (napriklad pomoci secret lairs a print on demand), protoze z nej neplyne pro hasbro zadny zisk

    nastesti existuji cesty, jak ukazat prostrednicek, ale presto si mtg uzit :-)
    AMSTERDAM
    AMSTERDAM --- ---
    _DOMINIK_: jo, to jsem si z toho odnes a ano, je to hrozny, prznej si vlastni produkt... lidi to bude plest. a jak tam spravne rika, tohle se bude opakovat. umim si predstavit, ze to bude dobre prodavat mezi mladyma/novyma hracema.. bejt mi deset let a vyrustat v americe, asi by mi
    v regalu v obchoce blizsi Spiderman nez Lilliana.
    _DOMINIK_
    _DOMINIK_ --- ---
    AMSTERDAM: hele, koukal jsi vubec na to video? Jedna vec totiz je to, ze cross-universe mtg je (objektivne) linej cash-grab a (subjektivne) poslapani identity mtg a jeho lore. Ale druha vec je, ze KAZDA KARTA Z MARVELU (a asi i mnoha dalsich budoucich cross edic) BUDE EXISTOVAT VE DVOU VERZICH! Tzn pokud hrajes jak na mtgo/mtga, tak v papire (coz ja treba jo), budes se muset zorientovavat dvojmo. Je to hloupy, zbytecny a aktivne problematicky. A podle dosavadni historie Mtg u Hasbra bude progresivne jen hur, pokud i tohle projde bez hracskyho backlashe
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam