• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    takze te prsten spis ochrani pred nasledujicim souperovym utokem, ale pokud by treba zahral questing beasta, ktery rika, ze damage nemuze byt preventovan, tak ochrana prstenu neplati, protoze protekce preventuje damage
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    IFEELGOOD: tu protekci mas ty, ne tve bytosti
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    ahoj, včera se na mne asi usmálo štěstí a vytáhl jsem One Ring.

    jak přesně funguje ta protection from everything? Zahraju a vyložím One ring, jdu do combat fáze, pošlu všechny creatures a prakticky jsou ublockable, protože mají protection form eveything ? Díky

    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    super, diky za info!
    MATHES
    MATHES --- ---
    T_RAVEN: jak uz bylo receno, je to state based (musi, jinak by odchod commandera ze hriste netriggeroval zadny "enters gy" veci), takze lazav "vidi" commandera prijit do hrbitova a umi ho zkopirovat
    WRATA
    WRATA --- ---
    Jo Lazav bude fungovat, on vi o jakou bytost se jedna protoze to resi v momente spusteni toho triggeru.
    Kdyby tam bylo neco jako "as long as that create is in graveyard" tak to fungovat nebude
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    T_RAVEN: OK, pak asi Lazav bude fungovat
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    PLOMBDENTIST: je to state-based action, death trigger se spusti
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    T_RAVEN: myslim, ze souperuv commander dany do command zony neni trigger, ale replacement efekt a lazav ma smulu
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    poradte mi prosim s vyhodnocenim triggeru na stacku

    Lazav, Dimir Mastermind - https://moxfield.com/cards/Yevzm-lazav-dimir-mastermind
    stihne kopirovat commandera protoze se vyhodnoti jeste predtim nez commander prejde do commander zony, zejo?
    D13
    D13 --- ---
    doporucuju tenhle probihajici event.

    BESH
    BESH --- ---
    YFKA: No hura.
    YFKA
    YFKA --- ---
    Banned and Restricted Announcement: https://magic.wizards.com/en/news/announcements/banned-and-restricted-june-30-2025
    Standard: Cori-Steel Cutter, Abuelo's Awakening, Monstrous Rage, Heartfire Hero, Up the Beanstalk, Hopeless Nightmare, This Town Ain't Big Enough are banned.
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    jo a je tam ted 500 goldů "zadáčo"
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    Tak Final Fantasy sada je na draft docela zajímavá.. zatim nevim, jeslti se mi to líbí nebo ne, ale přijde mi, že jsou důležitý synergie..
    a ta 7-1 se taky dá uhrát, dokud je člověk na goldu.. na platinu a dál už to je těžší.. :-)

    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    MATHES: No já to myslela spíš jako ochranu před množením poison counterů (měla jsem hexproof na sobě). Každopádně díky za objasnění.
    MATHES
    MATHES --- ---
    kriste jezisi... ten obrazek jsem cekal mensi
    MATHES
    MATHES --- ---
    ROBIN_SNNS: protoze proliferate neciluje a hexproof chrani pred vsim, kde je "target creature", protoze cil nemuzes vybrat.

    Proliferate nerika "choose any number of target permanents or players" ale keyword rika
    "...hoose any number of permanents or players that have counters on them". Protoze tam chybi slovo target, muzes tim zacilovat hexproof i shroud.

    uplne stejne muze bytosti s protekci / hexproof / shroud zabit tohle

    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Malý dotaz k pravidlům - proč hexproof nechrání před proliferate efektem?
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Tak mě právě vážně nasral protihráč LauncherNet s land-destroyer balíkem, který založil na artefaktu Liquimetal coating a kartách co ničí artefakty - vč. planeswalkera karna jeho +1 zní: "until your next turn one target noncreature artifact becomes an artifact creature with power and toughness each equal to its mana value" což pro země znamená okamžité zničení.
    Nechutné.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam