CHOMI: Pasáž o extrémizmu a pasáž o neoknutelnosti soukromého vlastnictví, které se nedá zpochybnit.
Podsouvání toho , že signatáři jsou vlastníci "přirozené morální normy" (což beru jako konstrukt a v podstatě modloslužebnictví)pokud jsem majitelem pravdy a mu interpretaci beru jako úhelný kámen, takvyplývá, že mám také právo tu svou interpretaci vnucovat lidem jako objektivní pravdu.
z čehož mi trošku uniká láska k bližnímu, láska k B-hu, a hlavně pokud člověku seberu svvobodnou vůli si vybrat na základě jeho rozhodnutí a manipuluju jím, tak nemůže vzniknout žádný vztah a tím tuplem žádný vztah k B-hu.
Dle mého názoru, pokud sebereme člověku možnost volby i tím, že mu podsouváme jediný možný přirozený a pravý variant ( tj. jednu interpretaci) zbavujeme ho možnosti nalezení vztahu k oné pravdě( která věřím, že existuje, nicméně pokud by se dala pojmout, popsat a dokonalye vysvětlit, tak to není B-h).
učili mne , že Trojice znamená nedeformovaný , láskyplný vztah.
a bez láskyplného vztahu k člověku a k B-hu ( oboustraně) můžeme dle mého názoru celé to křesťanství vzít a dát vycpat do muzea, páč měl Nietzsche se záhrobníky recht
Já se tu nesnažím o trolling, a ačkoliv asi máme jinjé názory na politiku a argumentaci tak mne vážně zajímá jestli není k smůle onoho univerzalismu prosazeného sv. Pavlem, nakonec to, že často slyším Ja pravoslavna ja ruska!