• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIGHTKulturologie
    SIIMA
    SIIMA --- ---
    QUANTI: no právě .)) ehm..
    KALHOTKA: to bylo tak, že hned po maturitě jsem se nedostala, tak jsem šla na jazykovku, tahle byla zrovna fajn a přínosná. pak už jsem se dostala.do prázdin jsem byla ještě studentka, ale šlo to se mnou z kopce, chtěla jsem přerušit, děkan je debil, nepovolil i přes splněné podmínky, nejdřív mě vyhodil,abych se mohla odvolat, vzal mě zpět, ale jen posunul postupku, to mi bylo naprd, tak bylo nejjednoduší řešení přihlásit se znovu (na radu proděkanky) a prostě si to dodělat. v bakalářském.
    jinak teď jsem ještě na VOŠIS.
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    SIIMA: :D :D to si umim predstavit, ona vzdycky cumi jak suva z nudli, jak ta mi lezla na nervy cely ty tri roky :)
    SIIMA: aby se te nezeptali "a tentokrat uz to mate v planu dodelat?" :))
    SIIMA
    SIIMA --- ---
    ...jinak jste měli vidět Opletalku, jak na mě čuměla, když mě v pondělí uzřela :))
    SIIMA
    SIIMA --- ---
    před pěti lety jsem měla sedmdesát - to je údaj pro náhodu, komise má pak čistý ruce, když se nedostaneš :) ale tehdy mi to vyšlo.
    teď mám z prvního kola 35 (na mě slabý, pač nejsem silná v okecávání, v ústních dostávám málo), tak si úplně nejsem jistá...ale ráda bych, kdyby brali jako plus to, že se kulturologie držím jako klíště takovou dobu a zkoušky dělám de facto potřetí :)
    VRATENKA
    VRATENKA --- ---
    KALHOTKA: v kombinaci s tim popisem dalsich proprci se daji mezi invazi zrzek a ceskych genu poznat celkem snadno :-D
    cervena jsem porad, to je takova moje obvykla barva, jen pri nervozite jsem jeste cervenejsi .-)
    Czumalo, je vesely briskaty chlapik v ruzove kosili, neprehlednutelna postava a Soukup kudrnaty elegan, lec trochu slizky, ale nijak vyrazne neprijemny, sedel uprostred.
    VRATENKA
    VRATENKA --- ---