• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    MBR: amen :)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KHALAVERA: Proc?
    MBR
    MBR --- ---
    MAHISH: ja myslim ze se v tomhle hodne pletes, je i spousta ciste sitovych her proti lidskejm protivnikum, ktery jsou jen instantni zabava na kterou rychle zapomenes (rekneme napr. Counter Strike, CoD4 atd) naproti tomu jsou konzolovy single player hry ktery jsou hodne na dlouho a jen tak rychle na jejich pribeh/umeleckej dojem nezapomenes (mass effect, final fantasy atd).
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: no konzole obecně, alespoň se na nich začíná používat něco jako síť, aby se dalo hrát s lidskym protihráčem, ale v konzolích se opravdu nevyznám, tak sorry jestli to je už 5 let stará informace:)
    Hra sám se sebou (dobře s nejinteligenttnější AI, kterou kdo kdy ve videohře viděl) je dost o ničem a víceméně je to právě výmysl videoher. Hry byly vždycky společenské. Hrát si sám se sebou je jen o výplni (zabití) času, ale neřikám, že mě to taky občas nebaví že jo, ale je to jen chvíli pak to omrzí, jenže tohle dneska doba vyžaduje, instantní zábavu, která pobaví stejně rychle jako na ni zapomenu.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    TRAGED: rofl, ale tyhle ty console-only hry mě fakt jenom serou
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KHALAVERA: Snadno, masa je bezducha a nepotrebuje myslet ale konzumovat, tim ze ti vyzere mozek te zacleni do sveho stredu. A tomhle pohledu je Mall (obchodak) idealni lokace pro Zombie akci :)

    A kdyz jsme u tech zombii, doporucuju k pozornosti Dead rising, je to teda na X360, ale lepsi Zombie vec sem nevidel a je to dost umelecka zalezitost. ;]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Rising
    http://www.youtube.com/watch?v=qyfc7f0Z3wU
    http://www.dead-rising.com
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH:
    KHALAVERA: se v tom článku zmiňujou i o Postalu:))
    "Nevertheless, there are plenty of new and entertaining applications of neurofeedback technology in the pipeline. Who knows, the next version of Postal might be bundled with a cognitive therapy expansion pack."
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Nějaké moje vylovené starší příspěvky, nyní i k tématu:)
    [ MAHISH @ MOC PEKNY KRAVINY TEDA ]
    [ MAHISH @ MOC PEKNY KRAVINY TEDA ]
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: mozek je buržoust ne? a to že je chtěj se může jevit závistí, nenažraností..cesty interpretace jsou nevyzpytatelné:)) tamten příspěvek s obrázkama smažu a postnu, až se odhodlám najít lepší příklady toho, co chtěl básník říci.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: jak pak ale vysvětlíš, že zombíci jdou po mozcích?! :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: ...a dneska na audiovizuálu ve světozoru, který se věnoval monstrům a příšerám ve filmu, jsem se dozvěděl, že zombíci představujou průměrnýho občana-konzumenta, nebo jednoduše masu. Takže si jdu koupit německou verzi Carmagedonu a jdu si ulevit, ale mohli by ještě místo budov připomínajících národní památky (asi tak jako něco co připomíná člověka) změnit třeba na supermarkety:)

    Už nechám toho sarkasmu, stejně to nemá smysl:) Jdu spát!
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: Jinak kdo prošvihnul, tak doporučuju, mělo by to pokračovat, každý týden ve středu od pěti ve 304. Byl jsem mile překvapen, dokonce probíhala diskuze:))
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: zabíjet zombíky je správné neasi :)

    btw to video z Postal 2 mě dostalo, jdu to hned stahovat :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: takže Němcům nevadilo násilí obecně, ale jen násilí na lidských vyjeveních?:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: to mi připomíná, jak v německé distribuci Carmageddonu museli změnit lidi na zombíky :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Postal 2 (2003)
    Forget what you know about first person shooters. Walk a week in the Postal Dude's shoes.
    Freely explore full 3-D open-ended environments. Interact with over 100 unique NPC's including Gary Coleman, marching bands, dogs, cats and elephants, protesters, policemen and civilians, with or without weapons.
    POSTAL 2 is all about choice; experiment with everyone and everything. And remember... it's only as violent as you are!




    ale lepší jsou videa, že:
    http://www.youtube.com/watch?v=hyxEb3JEYIE&NR=1 kočičí drones:)

    A vznikl dokonce i film: http://www.imdb.com/title/tt0486640/

    Jinak v tý hře dostáváte úkoly od, tuším, manželky, ve kterých není vůbec nutné zabíjet lidi, ani slony a už vubec ne napichovat kočky na M14:) Jde o přinesení piva z hospody apod, ale samozřejmě na youtubu nenaleznete video, kde by nebyla krev. Hra byla zakázána na Novém Zélandu poté i v Austrálii. Ve Švédsku musel tamější distributor před soud za nelegální zobrazování násilií, soud byl ale nakonec ukončen.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_2
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    An article on how neurofeedback devices could be used for gaming and other applications (21st Feb): http://www.guardian.co.uk/technology/2008/feb/21/research.games
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: nj, lidé mají velké oči :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Rune Klevjer
    What is the Avatar? Fiction and Embodiment in Avatar-Based Singleplayer Computer Games
    http://www.uib.no/people/smkrk/docs/RuneKlevjer_What%20is%20the%20Avatar_finalprint.pdf

    a několik dalších zcela určitě zajímavých a vyčerpávajících textů > http://www.uib.no/people/smkrk/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam