• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    a blog Julian Olivera, autora řady perfektních herních projektů od visual candies přes konceptuální hříčky až po aktivistické gamemody

    http://www.selectparks.net/

    jeho Fijuu2 jsme před dvěma roky přivezli do Brna
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    a samozřejmě... http://www.ludology.org/
    NIHILISTA
    NIHILISTA --- ---
    mozna by mohlo na nastenku:
    http://gamestudies.org/0701
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    GREATDRAKE: jj, dík, včera jsem na to narazil díky pmogu :)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Možná se vám bude hodit i toto, kam chodíváme občas se škopkem pro informace..

    http://www.gamasutra.com/
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    A ještě jedna kniha:

    Understanding Videogames
    http://www.routledge.com/textbooks/9780415977210/introduction.asp
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: :) já ještě repasnu
    GameScenes. Art in the Age of Videogames (John & Levi, 2006) is the first volume entirely dedicated to Game Art. http://www.gamescenes.org/
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Ten autor má podobných komentářů víc:) http://www.hrej.cz/uzivatele/20786891/clanky/
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Persuasive Games
    The Expressive Power of Videogames
    http://www.bogost.com/books/persuasive_games.shtml

    a rozhovor s autorem v Colbert Report :)
    http://www.bogost.com/blog/my_appearance_on_the_colbert_r.shtml
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: něco na podobné téma z českých luhů a hájů: http://www.hrej.cz/clanky/komentar/odsouzeni-k-tetrisu/
    UF0UN
    UF0UN --- ---
    http://www.wherigo.com/
    Wherigo is a toolset for creating and playing GPS-enabled adventures in the real world. Use GPS technology to guide you to physical locations and interact with virtual objects and characters
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MBR: No jéjje, super, nick jsi měl stejný?:) Každopádně ten poměr je mi jasnej, ale důležitá je ta možnost. Já tipuju 1:100:)
    Jednu takovou hru jsem sakra někde viděl, byla, jak jinak, od asiatů, asi japonsko a měla i takovou roztomilou grafiku, sakryš. Já na to přijdu.
    MBR
    MBR --- ---
    MAHISH: hry nejsou jen o pravidlech a soutezeni a uplnym vybliti vsech hracskych schopnosti, jsou i hry ktery maj atmosferu, pribeh, u kterych se da relaxovat a zaroven ovlivnovat co se deje, proste novej druh zabavy, ne jenom soutezeni. je samozrejme i spousta single player her ciste na konzole ktery jsou tak tezky ze by ses posral a musel bys fakt zapojit vsechen hracskej um abys je dohral.
    MBR
    MBR --- ---
    MAHISH: o tom mi nemusis vykladat (hral jsem dva roky za nEph :)) ale pomer instantnich pub hracu CSka a progameru je tak 20:1 (dost mozna i vic) takze PG bych sem opravdu netahal. mass effect je hra, utfg.
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    TRAGED: protože nemám konzoli .)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: resp když hraješ sám, jsi omezenej uměle vytvořenýma pravidlama a sám sebou. Tudíž, pokud to nejsou sofistikovaný pravidla a hra není nijak neobyčejně napínavá, skončíš u bezduchýho stereotypu, kterej nevyžaduje žádnou další porci. Zatímco lidský protihráč/spoluhráč ti přinese situace nový, kterym se nějakym způsobem musíš podřizovat nebo je naopak překonávat, to tě pak přivede k vymýšlení strategií, trénování skillu a to už se ti nutně projevuje do tvých zajmů, kamarádů (...) v životě, což se u instantních střílečkách říct nedá. Když to zjednodušim, tak lidi co hrajou v práci solitaire, tak si o něm moc nepovídaj a nepřemýšlej o něm v jinym času, než když ho zrovna hrajou (jestli o něm vůbec přemýšlej, když ho hrajou:P).
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam