• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    http://en.wikipedia.org/wiki/Game_studies
    http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_and_video_game_culture
    http://en.wikipedia.org/wiki/Game
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Teorie_her
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Homo_ludens - Huizinga, Johan, Homo ludens. Praha 1971
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Eugen_Fink - Fink, Eugen, Hra jako symbol světa. Praha 1993
    http://www.kosmas.cz/knihy/132925/hra-veda-a-filosofie/ - Hra, věda a filosofie, sborník příspěvků z mezioborového semináře Hra, věda a filosofie, konaného v roce 2004 v Praze.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Man%2C_Play_and_Games - Caillois, Roger, Hry a lidé
    Seznam stránek zabývajících se tématem, pokud něco znáte a není to tu a myslíte, že by to tu být mělo, napište mi:)

    http://www.watercoolergames.org/
    http://www.videoludica.com/
    http://www.selectparks.net/
    http://gamestudies.org/
    http://www.gamasutra.com/
    rozbalit záhlaví
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    KUA: Napis autorovi :)
    KUA
    KUA --- ---
    TRAGED: to chci na pc :(
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    http://ludic-society.net/
    “(Ludics) tantalisingly offers a new approach to understanding play through the process of play itself. Here we find play used as a conceptual catalyst for theoretical thought. In drawing on the ‘pataphysical, it presents a parody of scientific and philosophical conceptions, or a science of emerging solutions, that functions as playfulness itself.” (Westecott/Jahn-Sudmann)

    TRAGED: fajn blog! jsou tam příspěvky i se zombie hrama:P


    AZRAEL
    AZRAEL --- ---
    TEAPOD: cube of meat.... loooool
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    TEAPOD: mně jde spíš o to spojení... "realističnost" s linearitou... je to absurdní. Sice můžu udělat ďouru do podlahy a koukat o patro níž, ale nějakej tajemnej zásah tvůrce mi stejně neumožní do toho patra seskočit... tomu já neříkám realita:) nemám nic proti lineárnímu příběhu, hl je taky lineární a budiž "realistická" ale všechno tam má svůj důvod a perfektně to do sebe zapadá a příběh je prostě strhující;) Pravda, já SP hry zrovna nehraju už nějakou dobu, tak nevim, jak to s něma dneska vypadá..
    TEAPOD
    TEAPOD --- ---
    MAHISH: Pro někoho ty příběhy nejsou lineární, pro někoho jsou až moc komplikované, někdo ty nehraje už 6 let v kuse a tak neví že je to stejný - takže se to do slepý uličky nedostane nikdy :) Wolfenstein se od Far Crye příběhem neliší vůbec :D
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    TEAPOD: "realistický" hry s lineárním příběhem se dostávaj opravdu na konec slepý uličky koukám:)

    ale abych nebyl jenom ošklivej, budu i hodnej, ptže se mi moc líbili ty měkký objekty.
    TEAPOD
    TEAPOD --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Nevim, jestli je tam vysloveně něco zajímavýho, novýho, nečetl jsem.
    Why Virtual Worlds Can Matter
    http://www.johnseelybrown.com/needvirtualworlds.pdf
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    a nová anketka:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    DAVESADE: žádný spam:) o víkendu si to přečtu:)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Omlouvám se za spam k tématu:
    Moje úvaha na téma "Hry, jako umělecké dílo".
    http://angryplayer.blogspot.com/2008/11/gamedesign-hry-jako-umleck-dlo.html
    Uvítám v komentářích pod článkem vaše postřehy.
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    BUBBLE: bohužel
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam