MBR: Těžiště vidím právě v tom tvém "vynaset ho do nebe kvuli perfekcionismu, kterej pak zvladne v klidku okopirovat MS". Forza je nepokrytou kopií toho, co Kazurori dělá leta (před GT5P). Proto Kazunuriho "vynáším do nebe" a nikoliv Forzu.
Určitě GT5P není "hotovou hrou" a v mnohém má Forza navrch (viz grafika okolo tratí) - i když na druhou stranu odmítám věřit tomu, že na dané trati fouká v každém počasí vítr stejně, aby to šlo zohlednit ve hře (ale to tak nějak bereme s nadhledem u obou her - GT5 se zase "chlubí", že na jednom autě je práce 100 člověkodní).
Dále taky Kazunoriho celkem jasně stavím do role producenta s neuvěřitelnou schopností motivovat tým k takto perfekcionistické práci, spíše než do role gamedesignéra.
Každopádně tvoje poslední věta mi přijde podstatná, kde se můžeme zamyslet. Původně ve výčtu nebyl, ale nakonec jsem si to nemohl odpustit. Přijde mi to jako dostatečně výrazná osobnost, která diktuje i inspiruje. A to říkám přesto, že vidím zásadní rozdíl proti Shenmue / SoC. Tam vidím asi hlavně ten problém, že tyto hry jsou chtě nechtě PR automobilek. Ale že si to přesto vysnil a realizoval - nemůžu si pomoct, sedí mi tam. Ne snad, že by tam nemohli sedět jiní.
Aby bylo jasno, to, že ve v tom výčtu někdo / něco chybí, tak to neznamená, že bych si jiných lidí vážil méně nebo že nějaké hry považuji za špatné. Dostal jsem dost přesné zadání a časový limit. Lépe to podle mne zvládnout nešlo (a to včetně diskutabilního GT). Rozhodně vítám ale tipy na zlepšení a další, nepříliš známá jména.