AQUARIUS: No vlastne vsechno spatne :D 2.7 tdv6 je uplne stejna jako 3.0 sdv6. Ma akorat vetsi vrtani a zvedly vukon v ECU a par drobnosti k tomu. Diky tomu je mnohem nachylnejsi na pruser. Klika neni problem, ale nasledek. Ten blok motoru ma konstrukcni vadu, kdy dochazi k nerovnomernymu zahrivani a krouceni az to v urcity okamzik klika neda a praskne mezi 5. a 6. valcem. Pry byl puvodne (a to je takova neoficialne potvrzena domnenka) navrzenej pro pricne ulozeni.
Motor vyvijel Land rover jaguar s pricinenim PSA/Ford v dobe kdy LR vlastnil Ford, ale je to jejich motor. To HDi je tam dost zavadejici, je docela jinej, ale tak dily se v automotive recyklujou co to de, vyvoj je drahej :D treba v Jaguarech s nima nejsou temer zadny problemy, vim o par kouoscich se stejnou vadou, ale fakt minimum. V tech MPV vanech a jaguarech ma prd co napraci, tak tam drzi...
Btw, problemy s prasklou klikou postihujou i naftovy V8, protoze vychazej ze stejnyho krumplu ;D