• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DRACONIKRover - Land Rover - klub majitelu a nadsencu

    rozbalit záhlaví
    DRACONIK
    DRACONIK --- ---
    ja bych radsi 800 coupe :)
    MAART
    MAART --- ---
    Prodej Rover 25, 1.4, 76kW, Klima, rok výroby 2000, najeto 206680 km. - ROVERCLUB.cz
    http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=19&t=11737

    Nechcete nekdo, nejakou cenu jsem tam nahodil ale klidne i za mene.
    HERMANN23
    HERMANN23 --- ---
    HERMANN23: A pružina teda ještě, zadní tušim. Na ceně se dá domluvit. Při rychlém jednání to bude skoro zadarmo.

    Praha - Uhříněves, kontejnery hned vedle TopTransu.
    HERMANN23
    HERMANN23 --- ---
    Zdravím, uklízím pozůstalost a zbyly mi tu nějaké díly z interiéru LR Discovery 1. Měl by někdo zájem?

    2x plast pod přední sedačky
    molitan podlahy kufru
    kryty předělů prahů předek tuším
    kryt předělu z kufru
    zadní nárazník + rohy k němu
    Nějakej tapec nevím kam

    KAPPI
    KAPPI --- ---
    Se mi nejak presypaly prispevky v mobilu :D
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    AQUARIUS: Jak jsem psal, normalni jizdou na normalnich gumach bude tak na 11,5 az 12, ne teda ve meste. Me spotreba auta do 20l prijde v pohode, takze nejsem uplne idealni vzorek normalni motopopulace, jestli to je dva tri litry vic nebo min… 🤣 (v kontrastu s oktavkama co za ty 3 nebo 4 jezdej 😁)
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    AQUARIUS: No vlastne vsechno spatne :D 2.7 tdv6 je uplne stejna jako 3.0 sdv6. Ma akorat vetsi vrtani a zvedly vukon v ECU a par drobnosti k tomu. Diky tomu je mnohem nachylnejsi na pruser. Klika neni problem, ale nasledek. Ten blok motoru ma konstrukcni vadu, kdy dochazi k nerovnomernymu zahrivani a krouceni az to v urcity okamzik klika neda a praskne mezi 5. a 6. valcem. Pry byl puvodne (a to je takova neoficialne potvrzena domnenka) navrzenej pro pricne ulozeni.
    Motor vyvijel Land rover jaguar s pricinenim PSA/Ford v dobe kdy LR vlastnil Ford, ale je to jejich motor. To HDi je tam dost zavadejici, je docela jinej, ale tak dily se v automotive recyklujou co to de, vyvoj je drahej :D treba v Jaguarech s nima nejsou temer zadny problemy, vim o par kouoscich se stejnou vadou, ale fakt minimum. V tech MPV vanech a jaguarech ma prd co napraci, tak tam drzi...
    Btw, problemy s prasklou klikou postihujou i naftovy V8, protoze vychazej ze stejnyho krumplu ;D
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    KAPPI: Tatuv mechanik, co se mu stara o Defendera, tvrdil, ze minimalne ta 2.7 TDV6, co se davala do Disco 3, mela nejakej problem s klikovou hrideli a ze 3.0 uz to mela vyreseny... A taky teda zminoval, ze ten motor je skoro stejnej, jako 2.7 HDi, co davalo PSA do nekterejch svejch vozu (Peugeot 607, Citroen C6). Co jsem ale do dneska netusil je, ze puvodne ten motor vyvinul Ford. https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    AQUARIUS: Ja tim lital tisice mesicne Praha Kosice a podobne. A ne predpisove… takze jsem jezdil kolem 6.6l

    Co se tyka oprav LR - tam to ted uz snad vychazi levnejc nez u ty oktavy 😁 dily nejsou drahy a vydrzej. Kdyby ty nafty nepadaly na debilni chybu navrharu, tak je to supr-da se s tou 2.7 tdv6 jezdit za 8.5l, ale fakt je to loterie a neda se to nijak ovlivnit. Muze ti stejne tak chcipnou na to samy uplne novej motor po 20k jako uz jednou delanej po 50k… a vsechny ty naftovy V6 jsou stejny (2,7tdv6, 3.0 sdv6…)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    KAPPI: kdybys jel normalne jen s lehkou nohou, daly se dalky jezdit lehce pres 4, koukam na svoje stary zaznamy a mam tam nekolik nadrzi pod 4.5, dlouhodobej prumer byl pres 5.5, protoze jsem tomu casteji slapal na krk... (2.0 TDI 110kW, MY2013)
    Jinak co se drahych oprav tyce, nevyberes si, kolegovi na oktavce vyskocilo kolecko z prevodovky a udelalo diru do skrine, oprava manualniho sestikvaltu vysla asi na 150. Ale to uz byla 1.8T, ty mely spotrebu i fun factor o neco vyssi.
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    HE11_KNIGHT: To jsem s firemni oktavkou 2.0 tfsdibuchvico (rv. 2018) jezdil za 3.9, ale to uz byla hrozna jizda - dalnice 90 za kamionem na adaptiv 😂 pak vlezla kuna do motoru a prehlodala asi 3 draty a jednu hadicku a oprava za 95k 😂
    HE11_KNIGHT
    HE11_KNIGHT --- ---
    KAPPI: tzi kráso, já už 10 let jezdim dálky za 5 (jednou dokonce za 4,8) .. :D
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    AQUARIUS: Bohuzel ty V8 benziny dneska uz v podstate nejdou sehnat a kdyz, tak za pul mice. Ale zase clovek meni jenom olej 😁 a ma klid, za dojede…
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    AQUARIUS: Mam 4.4V8 s Jaguar motorem disko 3 v off upravach na 32” ST gumach a zahradkou a jezdim dalky za 12 az 13l. A mam to i s plynem po byvalem majiteli a je to super. Ono auto co ma prazdny 3 tuny neco potrebuje no.
    Jeste mam RRS se 4.2 s kompresorem a tam to pri normalni jizde (= uzivani si toho co to auto umi) pod 18 nejde. Ale umi pri klidny jizde na dalnici taky i za 12,5l
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    KAPPI: a pokud koupi benzin, tak tam bude spotreba tak 17, ne?
    KAPPI
    KAPPI --- ---
    HE11_KNIGHT: Pokud nekoupis RR nebo Discovery v benzinu, dost pravdepodobne te driv nebo pozdeji potka problem s motorem a na to si priprav 200k az 300k na opravu. Zaroven tohle nejsou auta, ktery ti bude servisovat nekdo (nebo, ze si vezmes nejakyho mechanika pred koupi na okuk), tohle musi delat nekdo, kdo ty auta fakt zna (a do budoucna ty sam, jako my vsichni ostatni co uz kouzlu LR propadli :) ). Naklady na servis nejsou tak strasny, ale neni to proste oktavka 😁
    HE11_KNIGHT
    HE11_KNIGHT --- ---
    AQUARIUS: a to my ještě máme sedačku co se kotví do isofixu. Takže půjdeme asi časem taky do MVP až příjde další potomek .. a vypadá to na Dacii Jogger .. Na 7místou škodovku bych musel prodat dům :)
    AQUARIUS
    AQUARIUS --- ---
    HE11_KNIGHT: provoznimi naklady dost mozna ano, ja jsem octavii musel opustit, kdyz se prepravni zadani zmenilo na 3 dospeli + 2 batolata v sedackach (story pak pokracovala tak, ze se ukazalo, ze dospely zabere min mista nez detska sedacka, takze jsme s prichodem tretiho potomka nakonec skoncili u MPV :) )
    HE11_KNIGHT
    HE11_KNIGHT --- ---
    AQUARIUS: jestli vona ta octavia nebude přece jen ultimatní rodinné auto. Za 10 let jsem na servisech (povinných a nepovinných) nechal max 55k ..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam