• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ANIQUEKůžičky, kožešinky - materiály z mrtvých zvířátek člověkem užívané
    ELISCHA
    ELISCHA --- ---
    ahoj,
    jsem uplnej laik a pracuju spíš s textilem atd.. a chtěla jsem zkusit něco novýho..
    Na netu jsem našla toto: http://blog.craftzine.com/archive/2009/07/how-to_leather_dog_collar.html
    moje otázky:
    1.kde se dá sehnat takováhle kůže už jen na řezání, nelépe i třeba rlůzně barevný...a na kolik to tak vyjde

2.a co pořídit do začátku?..

na tom tutorialu to vypada celkem jednodušše, ale asi to taková sranda nebude s tim počítam.. nějaké rady?
    Děkuju moc!
    ANIQUE
    ANIQUE --- ---
    MAIKA: za kolik?:)
    MAIKA
    MAIKA --- ---
    ahoj vsem na mam prodej kůži z kance velikostne 150 na 100 bez nožiček, kdybyste nekdo měl zájem :)
    pošta -,)
    ANIQUE
    ANIQUE --- ---
    Lidi, prosímvás pěkně, kdybyste stáli před úkolem koupit kůži na botky - spíš něco ve stylu mokasín, kam byste šli a co po čem byste koukali? nebo kde byste objednávali? Hovězinu nebo vepřovici? Nebo jinou kožmu?
    WOJTYLA
    WOJTYLA --- ---
    JANDIS_01: čau, jojo mám i kosočtvercovou ale velkou...jinak já tam měl dost matroše i naznačíno, jen jsem to pak debil ořízl moc blízko šití...:-)

hranořízek budu kovat příští víkend:-) našel jsem takovej návod někde na webu:-)
    JANDIS_01
    JANDIS_01 --- ---
    WOJTYLA: Já myslím že se stydět nemusíš myslím že je to dobrý šití. stehy se ti skládaj tak jak mají. Co se týče hrany tak většinou si udělám linku kružítkem dál od kraje a potom to dobrousím... Mám ještě teda strhávače hran na kůži. Basket dostaneš do ruky s praxí osobně je lepší raznice kósočtvercová protože s ní líp udržíš rovinu než s touhle rovnou .... Raznice vypadá takhle / || /
    CONTENIDONETO
    CONTENIDONETO --- ---
    Zdravim a prosim o radu, shánim jemně děrovanou koženku/kůži. Něco podobného jako na těchto botaskách: