pokud vim tak cabal se skill systemem zdaleka nebyl prvni, ani jedinej, skill system pouziva rada nizkorozpoctovych mmo ktere jsou dokonce starsi nez cabal, co se tyce vzhledu skillu, osobne to byl jeden z par duvodu proc sem cabal zkusil ... cape v cabalu ?
co se tyce MU, pokud si najdes jmena co se podileli na tvorbe MU a na tvorbe Cabalu, zjistis ze jich je celkem dost v Lead funkcich vyvojaru, typicka grindovacka kde v MU si pouzival jeden plosnej skill a v cabelu jich pouzivas treba 5 na high levlech, Mu si ziskala lidi diky (v te dobe) luxusnimu grafickemu zpracovani (ultimu sem nehral ale mozna se jednalo i o prvni hru s +x systemem u itemu coz nemuzu rict na sto procent), blistivosti setu, peknymi efekty atd atd a byla to v koreji jedna z nejvic popularnich her svyho casu a mnoho serveru jede do dneska i v CR jako privaty. co se tyce kabelu, pritah si lidi prave dokonalosti skillu co se tyce vzhledu (combo je mozna originalni a prislo mi prima pozdejsiho casu kdyz sem to zacal hltat), chaos arena je temer srovnatelna s devil square (prakticky jedno a to samy) [blood castle me v MU naramne bavil, dodnes lituju ze cabal neprisel s podobnou veci coz by bylo prima] a kdyz si to tak vezmes tak i system warpu je totalne stejnej a cela koncepce "mensich svetu s loadingem" je totozna, kdyz se nad tim zamyslim tak mu je vlastne jedno a to samy ve 2d, castle siege, quest mapy, event mapy, DS cily ca v cabalu a navic jeste blood castle :D cabal je opravdu nastupce MU s grafikou vzdalene podobnou stylu L2 ... jesli mi i tohle chces nejak vyvracet tak uz nevim :D
co se tyce ty blizzard grafiky tak D1 a D2 mi jako omalovanky jeste teda neprisly, starcraft sice uz barevnejsi ale skvela strategie a nebylo to jeste tak huste prebarveny diky slabsim PC a mensim graf. detailum, ovsem s prechodem na w3 mi to zaclo totalne lezt krkem pac to uz zaclo bejt divny a s wowkem uz to slo do sracek, 90% herni komunity pak podepisovalo petice za prekopani grafiky ve SC2 a D3 coz ani nevim jak dopadlo ci opadlo.takze nazor nemam sam a kdyz si vezmes ze ve w3 videjku bezi horda orku s temnych krajin vydrancovat vesnici a ta horda orku vypada jako japonska parodie na umpalumpiky, tak to mi neprijde jako zrovna vhodny graficky ztvarneni hnusnejch slizkejch orku odnekud z hory popela tamhle v rozpadlych ruinach u pekelnych bran, kdyby takhle prebarveny byly treba jen elfove ve wowku nebo tyhle hodne mysticky bytosti a jejich krajiny a zbytek klasicky britky normalni bytosti co prezivaj v pustine, vubec bych se nezlobil ba naopak a dodalo by to tem rasam i treba nejaky presvedceni pri boji jako sme tomu byli zvykli u starych rpg od black isle tak by to byl jednoznacne dalsi krok kupredu ale blizzard si drzi stale sva rozhodnuti ohledne grafiky a to ho podstatne srazi, i kdyz je stale jednicka na poli online hrani.