NJORL:
Tak včera si mě vzalo do parády par 1300+ paragon hráčů. Potřebovali healing XP monka na speedy. Přestože jsem jim kladl na srdce, že jsem lama, tak mi poradili několik vylepšení, abych jim byl k něčemu. To, co následovalo, bylo vážně dost divné, stále to ještě rozdejchávám a moc nevím, co si o tom mám myslet.
Parta byla složená ze support barbara, který asi přes Ignor Pain dával partě nesmrtelnost, pak wize, který házel na davy zpomalovací bubliny, healing monka, který měl za úkol stahovat vše do té bubliny a uprostřed bubliny stál static monk, který to likvidoval. Static monk jako jediný měl DPS, jinak byli všichni v XP gearu.
Hra vypadala tak, že se otevřel 72 GR, vepředu běžel support barb, který identifikoval dobré místo a hodil tam prapor, wiz udělal nad praporem bublinu, do bubliny si stoupl static monk a začal kosit a healing monk mu přitahoval vše co nalákal do dosahu support barb. Ideálně kolem nějaké modré elitky. Dobít úplně elitku ale většinou nebylo možné, tak se v podstatě nechala v půlce a běželo se do dalšího chumlu mobů. Ve chvíli, kdy se objevil rift guardian se opouštěla hra.
Za cca tři hodiny této činnosti jsem se posunul z 900 – 915. Téměř bezbolestně. Vycházelo to přibližně na paragon za rift. Rift trval mezi 7dmi a 15ti minutami.
Vzhledem k tomu, že na závěr ale nebyla žádná odměna, začalo se po čase jednat o zcela mechanickou práci, která mě vůbec, ale lautr nebavila! To opravdu všichni Ti paragon 1K+ tráví hru takto? To je přese strašný peklo! V čem je to jiny od práce?
V podstatě mě to dost odradilo o jakéhokoliv honu za vyššími paragony a najednou je mi všech těch 1K+ tak nějak líto. Mají to pořádně vydřené dost nepříjemnou činností, která zabere většinu jejich hry. A je to pro mě dost zadostiučinění, že to moje věčné hoardování materiálů a hledání legend pro ostatní postavy přes blood shardy dává tomuhle alespoň relativně smysl.