JANDOS: Jak se to vezme, v endgame je toho na vyber rozhodne vice, nez jen D3 rifty, to co se blizi riftum jsou sigilove dungeony, ktere jsou "nahodne" generovane a maji ruzne upravene pravidla, ala , castejsi padani predmetu, zlata, nebo silnejsi mrazeni, silnejsi blesky a podob. Cim vyssi sigil, tim drsnejsi dung, tim lepsi odmena, pak ta mas heltide, ktere jsou pomerne zabavne, pac se tam umira dost rychle, pak klasicke eventy ala raidy, world bossove a pak muzes plnit ukoly na kesky.
PvP je kapitola sama o sobe, pomerne zabavne, ale potencialne toxicka, pac predpokladam ze ne kazdy to rozdycha ze na nem nekdo jiny svaci, ale je to dobrovolne, mas zonu kde sbiras mistni menu za zabiti, za ukoly, kterou musis potvrdit a prave v tom okamziku jsi nezranitelnejsi, pac se vsem ukaze ze zrovna nekdo spustil obrad a ty musis vydrzet na msite dokud nedobehne timer a pak uz z tebe nic nikdo nevyrazi a mas to v kapse, tech mistu kde ten obrad jde spusit je nekolik takze jeden clovek vsechny mista neohlida, jako muzes cekat na to ze nekdo vyleze z mesta abys ho sejmul ale vlastne ti to nic neprinese.
Predpokaldam ze hlavnim tahakem to dolevlovat na 100 (mimo samotneho dolevlovani) bude kuchnuti 100lvl bose, popravde po 90 levlu to jede tak pomalu ze to uz bylo otravne a monotoni, protoze ani ta vybava uz se ti vlastne moc nezlepsuje, jen pridavas paragony a v okamziku kdy uz mas paragonu zaplnene 4 stranky tak uz ani vlastne nemas z ceho vybrat.