NAVARA: uvidime, ja si vetrnik zkusil ted na slamu a nemyslim si ze to bude top i pres to predslamove posileni dmg, bleedu a fury gainu proti bosum, jako budes se tocit jako camrda, ale dmg bude polovicni nebo spis teda podpolovicni, ikdyz vlastne zadarmo :-)
Jinak vcera sem koukal na tohle
https://www.youtube.com/watch?v=dKLm-55KPlc a Wudijo tam ma pomerne dobry postreh ohledne upgradovani veci. Upgradovani predmetu u kovare/klenotnika zveda jeho itempower o 5 bodu, coz ma vliv na jeho staty, ten vliv je pomerne maly, u zbrani zvedne o fousek dmg u brneni armor a podob, sranda ale nastava kdyz ten predmet je na prelomu mezi breakpointama kdy se ty staty zvedaji hodne (stava se z toho predmet vyssi urovne) napr ze skill +1 se stava skill +2, coz se deje kolem itempower 340, tzn jak v tom videu ukazuje, pokud mas predmet napr na 335 a zvednes ho upgradem o 5 tak se dostane do vyssi urovne a celkove se mu ty staty rozsiri (zvednou se rozsahy) a i se ty hodnoty rerollnou, takze sice puvodni slozeni zustane, ale predmet muze byt silnejsi, nebo pokud byl predtim na svem maxu, a ted mu padne minimal tak i slabsi. Da se predpokladat ze takovych break pointu bude vic, myselno jak itempower poroste, takze ted to je asi jedno ale v endgame to muze byt pomerne dobre vedet, kdy ten breakpoint nastava a potencialne dobre veci si diky tomu rerolnout na jeste lepsi, ono tech windows of opportunity asi moc nebude, kdy ten breakpoint nastava. Ale pokud se aspon u jednoho predmetu povede zvednou pozadovany skill o +1 tak za me super. :-) Jako rarity to nemeni, stejne jako se regular nezmeni v Sacred nebo Ancestral.