EVILMIND: no ono to nema az zas tak uzasne prakticke vyuziti, jak by se z tech ruznych clickbait videi mohlo zdat. vetsinou totiz moc nemas na vyber, jakej kyblicek si vyberes.
Treba - na gearu muzou byt ruzny bud damage redukce, nebo damage boosty. A nektery classy maj na vyber, vetsina ale moc ne. Treba na zbrani je tuna "damage to" modifikatoru - bleeding, burning, poisoned, atd atd... a tohle vsechno by se melo scitat do jednoho kyblibku, takze kdyz budes mit dvakrat +10%, tak je to +20% do kyblicku. Pokud nemas nic jinyho, tak misto 100 dmg davas 100x1.2=120. Ale treba barbar tam ma "damage while berserking" - neznam barbara, ale rekneme, ze muze byt porad berserking, pak by se to dalo do dvou kybliku - jeden "with" a druhej "to" a mezi sebou vynasobilo. Ve vysledku bude misto 100 damage davat 100x1.1x1.1= 121.
Jako na techhle cislech je to malej rozdil, ale je videt jak to funguje.
Dalsi separatni kyblicek by tam mel byt "vulnerable damage", ale zase, asi ne kazda classa/build nahazuje vulnerable s vysokym uptimem.
U glyphu teoreticky - treba sorcka ma spoustu vyuzitelnych "damage to XXX enemies" glyphu, asi 5 ruznejch. Ma ale jen jeden glyph "while", takze ten je urcite nejlepsi si vzit. A diky tomu, ze prave z paragonu bude mit ten kyblik "damage to" asi dost plnej, tak na gearu se vic vyplati davat alternativy tam, kde je to mozne - ale zase, ne kazda sorcka ma treba vulnerable a na gearu toho moc jinyho neni.