• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.

Vitejte v původním a nejsledovanějším DIABLO klubu na NYXu.

Naši veteráni Vám jistě poradí nejlépe!

discord.gg/k2489PfTN6

rozbalit záhlaví
    KALTY
    KALTY --- ---
    WASQ: Jakože trade za mats?
    Já asi zkusím prodat nějaký žlutý itemy. Moc se mi do tradovani nechtělo.
    Je někde spolehlivý discord na trade?
    Že bych to zkusil 😄
    WASQ
    WASQ --- ---
    Já utrácim všechny goldy za Duriell runny, takže švorc
    KALTY
    KALTY --- ---
    Hoši, nemá někdo přebytečných pár milionů? Vysosal jsem se jak naprostý amatér na dvou itemech a jsem v prdeli s penězma.
    Kdyby někdo měl 200-300M, tak pls PM. Pošlu na pivko nebo tak nějak...
    WASQ
    WASQ --- ---
    KALTY: Zkoušel jsem možný nemožný, prostě mi to nefunguje. Nejspíš si napíšu skript v AHK
    KALTY
    KALTY --- ---
    WASQ: a to video si koukal? To co jsem dával sem nedávno?
    Já nevím. Já mám ovladač, ale on to hraje normálně. Jinak HOTA má na klávese určitě.

edit: tak teď koukám, že má na to přímo video
    CRAZY DPS HotA WW Barb! TLDW Mouse & Keyboard Setup EXPLAINED - Diablo 4
    https://youtu.be/rpUsstfTRyk?si=xr3l_r_dqdAfpAu0

WASQ
    WASQ --- ---
    Sorry za spam, nedá se tu editovat.
    Věnoval jsem testování skoro 3 hodiny a prostě jsem to podle návodu nerozjel. Bez držení force move mi to funguje - jen spin - hota - spin, ale jakmile k tomu přidám force move, tak se to zasekne. Je to takový dost nepohodlný, jak se nedá nonstop držet move buton

Takže kdyby měl někdo nápad, nebo se náhodou někde dočetl o podobným problému, tak sem s tím :)
    WASQ
    WASQ --- ---
    Aha tak nic, to se mi jen zdálo. Prostě nemaká
    WASQ
    WASQ --- ---
    Je to trošku haluz, protože mi to blbne jen když používám myš. Když si nastavím hota na klávesnici, tak to maká. Nechápu
    WASQ
    WASQ --- ---