EVILMIND: Dal sem to do 50 lvl, sfouknul asi cely sezoni kvest, asi ? Skoncilo to archvivem, ale nemam vsechny zapisky tak nevim. Sezoni jurny sem dal do 3ky. Pak se na to vysral a sel spat :-)
Jako ty Valuty podle me delal stejny team/clovek co navrhoval malig tunely v S1, akorat mel zadani at to je o trosku delsi a o trosku nudnejsi. :-) Ty venkovni aktivity sem nakonec akceptoval, je za to dost whisperu, po vzoru zelene v S2 akorat ze ten setting je stejne "nudny" jako valuty, prijde mi ze to ma jen otestovat tvoje element resisty, nebo nevim :-) Pozitivne vidim novou rotaci hlt, nevim jestli se budou ty sezoni opicarny prolinat s hlt (zeleny s hlt nebylo a co sem bezel hlt vcera sem to tam nepotkal), pokud jo, mozna se tim "usetri cas" pokud bude mozne na raz delat hlt, whispery a jeste farmit sezoni materialy. Jako posledni co hra v tomhle stavu je dalsi sada materialu, jako je mi celkem lito lidi co do toho ted naskocit pac zorientovat v tom jaky matro na co a kolik ho vlastne budes potrebovat. V S2 to bylo taky na 3 matra lure/klice/potent krve, no aspon ze to nebere misto v inventu. Jako ten posun od Srdci v S1 se kteryma si vlastne nemohl nic udelat po powery/odznacky v S2, ktere si jednoduse nabral a pak uz jen zvedal za krve a odznaky lepil na brneni, po tohle, no zase nevim treba se to ukaze dobre ale zatim ten pocit nemam.
Ty novy aspekty fajn, zkusil sem Aspect of Adaptability, ten je na zacatek super, na T3 sem vyfasoval Juggernaut’s Aspect a ten je dost silny, sacred verze mi zvedla armor o 1.6k, tzn z 3.4k na 5k, pokud char nepotrebuje evadovat, jak to je bomba, cas ukaze jak to bude na T4 ale pokud jeden aspekt zvedne armor z 10k na 15k tak je to validni alternativa k disobienc. Jen bacha, aktivuje se az kdyz clovek vyleze z mesta, v meste to vypada ze to "nefunguje"
Jinak pavouka sem zatim moc nepobral, trosku snim experimentuju, zkusil jsem ho ciste utocneho, pak ciste utilitniho leceni+stit a nakonec skoncil s ze mam jeden utocny a druhy utilitni tam sem nechal stit, pro barma lepsi nez leceni.