Dojel sem pit100 a nejak nemuzu prijit na to proc by tohle melo byt zabavne :-) jestli proto abys mohl upgradovat vybavu pro char ktery uz se nema kam posunout tak je to slabe, kdyby to aspon davalo treba paragon expy, tak nereknu ale takhle :-/
Ty mapy se sice toci ale je to porad uplne to same, jedno patro, druhe patro boss, pruchod pomerne primocary, jedine cim se to lisi jake sloupy cestou potkas a co bude za bose na konci, k tem bossum ma asi nejvetsi vyhradu, pac si spawnou dva stinove partaky kteri docela nakladaji a hrozne zalezi co to bude neco hazi navadene firebaly nekdo to bere plosne (stinova lilith), jak sou stinovy tak snima nic neudelas, navic po killu bose tam jeste chvilku opruzuji a ukonceni nehazi ten destnik, takze dost casto to konci jak na prilozenem obrazku, to cervene je stinovy boss, v tomhle pripade Barlog, pro HC tohle bude totalne nepouzitelne, ciste nasiraci featura :-) Do pit100 sem to dojel bez jedine unikatky, jen normalni aspekty.
Jo a prisel sem co resetuje nasyslene aspekty a to vytvoreni noveho charu, celkem svinarna :-) takze uz sem si aspekty resetnul nekolikrat, pac novy char je jen rychlejsi cesta veiledum, tzn pokud si nekdo ten testovaci da, doporucuju na start udelat hafo charu, nabrat matro (kazdy novy char dostava novou naloz) a az pak se pustit do testovani :-)